Gjest nari Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Noen som har tips om hvor i Ålesund du kan kjøpe den beste pizza til å ta med hjem? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Dolly Dimples. Ikke vet jeg om Dollie Dimples-pizzaen er annerledes i Ålesund enn i resten av landet, men det er ikke akkurat mitt førstevalg når det gjelder pizza. Skikkelig blaute greier..? 0 Siter
Gjest shotz Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Dolly Dimples. Lokanta i Hatlane har også bra pizza.. og Peppes pizza, de er både på Moa og i sentrum. Så har vi Adams i Borgundveien nært sentrm, kun 100 kr for valgfri stor pizza, og den er gooood mmmmmmmmmmmmmm 0 Siter
birdie Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Ikke vet jeg om Dollie Dimples-pizzaen er annerledes i Ålesund enn i resten av landet, men det er ikke akkurat mitt førstevalg når det gjelder pizza. Skikkelig blaute greier..? Den jeg hadde forrige helg (eller "de", vi hadde to forskjellige på bordet) var i alle fall topp, og med sprø bunn! En med skinke og ananas og en som het et-eller-annet med creole, tror jeg. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Hvis de har Pizzabakeren der, så bør du kjøpe hos de 0 Siter
mai 67 Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Den jeg hadde forrige helg (eller "de", vi hadde to forskjellige på bordet) var i alle fall topp, og med sprø bunn! En med skinke og ananas og en som het et-eller-annet med creole, tror jeg. Peppes har jo knallgod pizza da ! Ellers har Cactus i vika god pizza . Dolly synest jeg har tapt seg noe aldeles , bunnen er ," merkelig " 0 Siter
EllaJo Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Express pizza (kirkegata), peppes, caktus, (tror det er en i gågata også, men husker ikke hva den heter...) 0 Siter
Gjest nyhetsteft Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Du får ta deg en tur ut!! Hva med 3M - musikk, mat og moro ?? 0 Siter
Gjest ålebyen rula Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Express! Billig og saftig :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.