Gå til innhold

Pizza i Ålesund

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips om hvor i Ålesund du kan kjøpe den beste pizza til å ta med hjem?

Skrevet

Dolly Dimples. :)

Ikke vet jeg om Dollie Dimples-pizzaen er annerledes i Ålesund enn i resten av landet, men det er ikke akkurat mitt førstevalg når det gjelder pizza. Skikkelig blaute greier..?

Skrevet

Dolly Dimples. :)

Lokanta i Hatlane har også bra pizza.. og Peppes pizza, de er både på Moa og i sentrum.

Så har vi Adams i Borgundveien nært sentrm, kun 100 kr for valgfri stor pizza, og den er gooood mmmmmmmmmmmmmm

Skrevet

Ikke vet jeg om Dollie Dimples-pizzaen er annerledes i Ålesund enn i resten av landet, men det er ikke akkurat mitt førstevalg når det gjelder pizza. Skikkelig blaute greier..?

Den jeg hadde forrige helg (eller "de", vi hadde to forskjellige på bordet) var i alle fall topp, og med sprø bunn! En med skinke og ananas og en som het et-eller-annet med creole, tror jeg.

Skrevet

Hvis de har Pizzabakeren der, så bør du kjøpe hos de :D

Skrevet

Den jeg hadde forrige helg (eller "de", vi hadde to forskjellige på bordet) var i alle fall topp, og med sprø bunn! En med skinke og ananas og en som het et-eller-annet med creole, tror jeg.

Peppes har jo knallgod pizza da ! Ellers har Cactus i vika god pizza . Dolly synest jeg har tapt seg noe aldeles , bunnen er ," merkelig "

Skrevet

Express pizza (kirkegata), peppes, caktus, (tror det er en i gågata også, men husker ikke hva den heter...)

Gjest nyhetsteft
Skrevet

Du får ta deg en tur ut!! Hva med 3M - musikk, mat og moro ??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...