Gå til innhold

Beste tips for ingen bakfyll?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg lovt meg helt bortinatta her med både festing og fysiske aktiviteter i helga.

Nå har jeg ikke for vane å bli fyllesyk, men bare tung i kroppen og hodet og sliten. Men hvordan våkner man opp dagen derpå nærmest uberørt og klar til å løpe ræva av seg i 2 timer???

Del deres beste tips med meg da!

Skrevet

En zyrtec før du legger deg, sammen med masse vann og gjerne nattmat også.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Drikk masse vann før du legger deg, før å unngå å være dehydrert in the morning!

Noen anbefalte allergitabletter(tror jeg det var) her på forumet tidligere i dag.

Skrevet

Pøs på med alkohol tidlig på kvelden, og brems ned et par timer før du legger deg. Sistnevnte er viktigere enn førstnevnte ;).

Og drikk nok vann, både i løpet av kvelden og før du legger deg.

Skrevet

Nattmat og mye vann før du legger deg, er mitt tips. Ikke legg deg på stigendes rus.

Og egg og bacon til frokost dsagen etterpå.

Skrevet

Beste er å drikke med måte :)

Hehe. Joda, jeg bruker det, drikker bare såppass at det er gøy og begynner det å tipper over så slutter jeg! Men blir uansett litt "tung" dagen etter. Og ettersom jeg har lovt å løpe 2 timer rundt på en fotballbane søndagskveld så kan jeg ikke være "tung".

Og festen kan jeg selvsagt ikke droppe, den har vi tenkt på siden i vår!

Skrevet

Hehe. Joda, jeg bruker det, drikker bare såppass at det er gøy og begynner det å tipper over så slutter jeg! Men blir uansett litt "tung" dagen etter. Og ettersom jeg har lovt å løpe 2 timer rundt på en fotballbane søndagskveld så kan jeg ikke være "tung".

Og festen kan jeg selvsagt ikke droppe, den har vi tenkt på siden i vår!

Jeg pleier å drikke en halvliter vann med salt i før jeg legger meg. Hvis du røyker så prøv å ikke røyk en 20-pakning den siste timen.

Skal endel til å ikke merke noenting dagen derpå og drive å sporte rundt :)

Skrevet

Jeg er sjelden fyllesyk, og jeg tror det er fordi jeg drikker mye vann i tillegg til alkoholen.

Får like stor effekt av alkoholen forde, men jeg slipper å bli fyllesyk. Tror det kan ha å gjøre med at kroppen ikke blir uttørket, og dermed våkner jeg ganske så opplagt neste dag, selv om jeg har festet som faen. ;-P

Skrevet

En zyrtec før du legger deg, sammen med masse vann og gjerne nattmat også.

syrtec er bra for å unngå kvalme og direkte uvelhet, men jeg selv opplever det å være temmelig ør og trøtt dagen derpå, slettes ikke i form til å ut å løpe i allefall :) Men jøss, den hjelper veldig mye for formen!!

Skrevet

syrtec er bra for å unngå kvalme og direkte uvelhet, men jeg selv opplever det å være temmelig ør og trøtt dagen derpå, slettes ikke i form til å ut å løpe i allefall :) Men jøss, den hjelper veldig mye for formen!!

Skift til Aerius, så slipper du å bli trøtt. Jeg vet dog ikke om den er resptfri i Norge.

Skrevet

Skift til Aerius, så slipper du å bli trøtt. Jeg vet dog ikke om den er resptfri i Norge.

AHA, det er notert! Takk for tipset.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Holde seg unna alkoholen, selvsagt ;-)

Absolutt det beste tipset!

God natt!

:)

Skrevet

Drikk mye vann. Ikke bare før du legger deg, men også mens du drikker.

Spis noe mat en time eller to før du legger deg.

Ikke legg deg på oppadgående rus. Kutt ut alkoholen et par-tre timer før du legger deg.

Ta vitaminer før du legger deg.

Gjest fugere på meg
Skrevet

Vitamintabletter,ta 3-4 av hver sort eller 6 av den ene soreten , kommer an på hvor "sterk\ømfintelig" magen din er.Med så mye vann som du klare.

Funger som bare fy, særlig er C vitamin viktig for den som røyker mye. men obs, ikke mer en tre-fire. Sterkt for magen.

lykke til :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...