Gå til innhold

motsatte testsvar på QR og CB??

Anbefalte innlegg

Jeg var verdens lykkeligste menneske i går da jeg fikk svar positiv svar på Clear Blue. Skulle ha mensen på onsdag, testet mag da men det var negativ. Først i går fikk jeg svak positiv svar på tp tester som ikke var tatt fra morgenurin. Mensen er borte, har noen ubehag i mage føler meg litt uvell, men er fortsatt litt red å tro at jeg er gravid( vil ikke bli skuffet en gang til). Kjøpte i dag Quick Respons og tok en nå nettop, den viste i tre lange minutter ingenting, og så kom det et kjempe,kjempesvar strek. Man må se godt og fokusere for å få sett det. Er litt red for at det er noe gale, siden jeg fikk svar men positiv svar på CB, og nesten negativ på QR. Kan det hende at CB viste feil positiv utslagg? Jeg utførte testen presis etter instruksjon, kontrolstreken kom frem med en gang, men jeg er så red...:( Har dere opplevd noe likt? Kan man teste positiv på det ene, og så negativ/ nesten negativ på det andre? Mensen er som sagt forsinket i 2 dager, den pleier være presis..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/245979-motsatte-testsvar-p%C3%A5-qr-og-cb/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kopierer svaret jeg ga på et lignende spørsmpl for et par dager siden:

Jeg testet også negativt samme dagen som jeg hadde fått positiv test. (Måtte selvsagt få det inn med teskje...)

Jeg testet omtrent negativt to dager senere med morgenurin, så den trenger ikke nødvendigvis bli så mye sterkere. En graviditetstest viser ikke HVOR gravid man er, men om man er det eller ei. Er det en strek på testen er du mest sannsynelig gravid.

Alt i alt hadde ikke jeg spesielt sterke tester, men resultatet er en herlig gutt på knappe 4 mnd som ligger og sover søtt.

Ta en ny test. Jeg personlig foretrakk CB, men en av testene jeg tok var QR og den viste positiv den også.

Jeg kopierer svaret jeg ga på et lignende spørsmpl for et par dager siden:

Jeg testet også negativt samme dagen som jeg hadde fått positiv test. (Måtte selvsagt få det inn med teskje...)

Jeg testet omtrent negativt to dager senere med morgenurin, så den trenger ikke nødvendigvis bli så mye sterkere. En graviditetstest viser ikke HVOR gravid man er, men om man er det eller ei. Er det en strek på testen er du mest sannsynelig gravid.

Alt i alt hadde ikke jeg spesielt sterke tester, men resultatet er en herlig gutt på knappe 4 mnd som ligger og sover søtt.

Ta en ny test. Jeg personlig foretrakk CB, men en av testene jeg tok var QR og den viste positiv den også.

Tusen takk dere begge for svar. Jeg ligger nå med murringer i mage og tenker om veldig dumme ting, og skal ikke til lege før på tirsdag..:( Kryss fingrene..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...