Gå til innhold

Når jenter er med hverandre på do

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

10

• Prozak

6

• ylvali1365381015

4

• ShitDiddelyDo

2

ylvali1365381015

vi benytter anledningen til litt privat prat og sminking osv, dersom vi er på fest. stort sett.

unntaket var den gangen jeg ble slikket på brystene på et utested! (*BLUSH*)

men det var bare den ene gangen, for en stund siden.

Annonse

vi benytter anledningen til litt privat prat og sminking osv, dersom vi er på fest. stort sett.

unntaket var den gangen jeg ble slikket på brystene på et utested! (*BLUSH*)

men det var bare den ene gangen, for en stund siden.

Du var legestudent på den tiden?

*Knis*

Da er det sladretimen. De har et sterkt behov for å kommunisere. Menn kommuniserer ikke på do. Heldigvis, og trenger ikke støttetropper til alt de skal gjøre. De trenger ikke råd og kommentarer til alt de sier, mener og gjør.

Det er ganske trangt i de avlukkene, da. Hvis vi skulle "titte på hverandre" måtte vi vel strippet helt eller krabbet sammenkrøket på gulvet.

Hva tror du vi gjør på do, liksom? vi tisser, skravler, vasker hendene og fikser sveisen og fjeset. Også advarer vi hverandre mot ekle fyrer som tror jenter har lesbe-sex på do bare fordi vi går dit i følge.

Det er ganske trangt i de avlukkene, da. Hvis vi skulle "titte på hverandre" måtte vi vel strippet helt eller krabbet sammenkrøket på gulvet.

Hva tror du vi gjør på do, liksom? vi tisser, skravler, vasker hendene og fikser sveisen og fjeset. Også advarer vi hverandre mot ekle fyrer som tror jenter har lesbe-sex på do bare fordi vi går dit i følge.

Jeg er ikke ekkel!

Annonse

Jeg titter! Og dessuten tror jeg ikke trådsterter tenkte på toaletter med flere båser. Skjelden å finne hjemme hos folk, og man går da på do sammen der og.. Titt titt!

Går du på do sammen med andre jenter hjemme hos folk?

Det har jeg aldri opplevd. Er det bare et toalett, så går man etter tur!

Går du på do sammen med andre jenter hjemme hos folk?

Det har jeg aldri opplevd. Er det bare et toalett, så går man etter tur!

Da jeg var 16 år og på privatfester, var det mer regelen enn unntaket at vi gikk sammen på do! Og da gjerne for å utveksle hemmeligheter vel så mye som for å tisse. Ofte var det også fordi det ikke var lås på do, og man like gjerne kunne passe døren innenfra som utenfra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...