Gå til innhold

Når jenter er med hverandre på do

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

10

• Prozak

6

• ylvali1365381015

4

• ShitDiddelyDo

2

Hyssssj! Nå skal ikke du avsløre det, da får vi jo aldri gå i fred på do. ;)

Æsj, jo dere får være i fred for meg. Jeg har blitt tvunget til å være "mellommann" mellom to kvinner som har sex før, og jeg brakk meg konstant under hele seansen. *Spy*

".........................................."

Gjest Princess Peach

Æsj, jo dere får være i fred for meg. Jeg har blitt tvunget til å være "mellommann" mellom to kvinner som har sex før, og jeg brakk meg konstant under hele seansen. *Spy*

".........................................."

Jammen, du har ikke sett -meg- utfolde meg. Det blir jo selvsagt noe helt annet. ;)

Annonse

Annonse

Gjest EnLitenKattepus

Jeg prøver, men det rikker seg ikke. Det er for lang vei fra kjeften til øyet.

Enn hvis du løfter øyenbrynene samtidlig?

_Hvor_ lang vei er det fra munnen til øyenbrynene dine?

Fant forresten ut, at grimasen minnet om "Skrik"

:o

jepp,.Enten det er fest eller bare på besøk hos hverandre, er vi ofte sammen på do. Å er det fest, kan det jammen gå 5 jenter samtidig på do, ene for å sminke seg, andre for å gå på do, tredje vil bare være med, osv.. hehe morsomt det da. Å jepp jeg ser å studerer =) mye fint å se på =)

Gjest Folk lurer på så mangt =)

Jeg lurer mer på hvorfor de gaper når de legger øyeskygge? Et av de store mysterier.

hehe. Jeg gaper alltid når jeg skal ha på maskara, gjør det helt automatisk egentlig, jeg tror det er fordi jeg er så konsentrert med å få på maskaraen. Står klint inntil speilet å gaper som en helt.

Jeg føler at jeg ser enda bedre når jeg gaper, for når jeg gaper blir jo øynene større på en måte.. =)

Å det strekker jo ut huden litt da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...