Gå til innhold

Når jenter er med hverandre på do

Anbefalte innlegg

Gjest heffalumpen

jepp,.Enten det er fest eller bare på besøk hos hverandre, er vi ofte sammen på do. Å er det fest, kan det jammen gå 5 jenter samtidig på do, ene for å sminke seg, andre for å gå på do, tredje vil bare være med, osv.. hehe morsomt det da. Å jepp jeg ser å studerer =) mye fint å se på =)

"...på besøk hos hverandre, er vi ofte sammen på do.."

Går dere sammen og baksnakker vertinnen også? Eller bare de andre jentene? Eller diskuterer dere gutta .. det siste har jeg sansen for. :)

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

10

• Prozak

6

• ylvali1365381015

4

• ShitDiddelyDo

2

Men hvorfor?

Man gaper når man skal ha mascara på de nedre vippene i innbilning av at man strekker øyet litt, slik at man ikke søler.

Dette gjøres nok i ren refleks og utvider ikke øyet i det hele tatt. Man kan unngå gapinga om man trener litt på det.

"...på besøk hos hverandre, er vi ofte sammen på do.."

Går dere sammen og baksnakker vertinnen også? Eller bare de andre jentene? Eller diskuterer dere gutta .. det siste har jeg sansen for. :)

"Går dere sammen og baksnakker vertinnen også? Eller bare de andre jentene? Eller diskuterer dere gutta .. det siste har jeg sansen for. :) "

Nei ikke noe baksnakking, men sammenligner hverandre, ja prater om gutter gjør vi nok. Av og til går vi sammen, og andre ganger "følger vi bare etter" hihi.. er det på fest ender det opp med at noen av jentene kliner oxo.. =) mmmm

Gjest Folk lurer på så mangt

Man gaper når man skal ha mascara på de nedre vippene i innbilning av at man strekker øyet litt, slik at man ikke søler.

Dette gjøres nok i ren refleks og utvider ikke øyet i det hele tatt. Man kan unngå gapinga om man trener litt på det.

hehe jeg har prøvd å ikke gape, med da blir det bare en svær grimase også holder jeg pusten..

Gjest heffalumpen

"Går dere sammen og baksnakker vertinnen også? Eller bare de andre jentene? Eller diskuterer dere gutta .. det siste har jeg sansen for. :) "

Nei ikke noe baksnakking, men sammenligner hverandre, ja prater om gutter gjør vi nok. Av og til går vi sammen, og andre ganger "følger vi bare etter" hihi.. er det på fest ender det opp med at noen av jentene kliner oxo.. =) mmmm

til det siste: da er jeg glad jeg går alene på do..

Annonse

Trene på å unngå å gape?

På det kurset kan jeg stille som instruktør.

Gjest Princess Peach

Jeg forstår egentlig ikke hva de driver med. 95% av remedier, krukker og flasker på en kvinnes baderom er ikke identifiserbart for en mann.

Så slutt og uttal deg så bastant om kvinners rare fakter og sminkevaner, da. ;)

Annonse

ylvali1365381015

Egentlig ikke. Så lenge det bare er de to kvinnene (eller evt. flere), og ingen menn med i bildet, så er det identisk.

"........................................."

ja,jo, men menn er da gjerne involvert når det er bifil jentesex.

og meget sjekden når det er snakk om lesbisk sex.

jeg har en uhyggelig dragning der. plagsomt.... :-/

ja,jo, men menn er da gjerne involvert når det er bifil jentesex.

og meget sjekden når det er snakk om lesbisk sex.

jeg har en uhyggelig dragning der. plagsomt.... :-/

Tja. Vet ikke, egentlig. Det er mange bifile som har sex uten at de har trekant elle firkant. Og da har de jo også "lesbesex", uten at det er menn med i bildet.

"........................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...