Angelica :o) Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Fikk du hodet opp fra vindunken et øyeblikk? Vi snakket nettopp om noen som _både_ doler _og_ drikker samtidig.. Se opp for dol-s visdomhetstest i morgen! *Hikk* Drikke og dole er livsmottoet mitt det! 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Det er en gammel ide. Jeg har vært med å bygge ovner som går på prompegass. Et rundt basseng med vann og kumøkk, oppi der setter vi en klokke som passer akkurat, dvs en kuppel som fyter oppi som samler gassen og som stiger opp når gassen dannes. På toppen av klokken tapper du metangass via en slange til ovnen. Naturvennlig og billig. Tviler ikke. Alt du har erfaring med, da. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1158350613' post='3292952] *Hikk* Drikke og dole er livsmottoet mitt det! Enn hvis du fikk valget? Hva ville du velge bort? dol eller alkoholen? 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Enn hvis du fikk valget? Hva ville du velge bort? dol eller alkoholen? DET GÅR IKKE AN Å VELGE!! :s 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1158351208' post='3292981] DET GÅR IKKE AN Å VELGE!! :s Jeg var spent på svaret, ja 0 Siter
Gjest mij Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Jeg var spent på svaret, ja Nå må jeg prøve med et test-svar her, for når jeg trykker på "se tråd" til dette innlegget i 100 nyeste, kommer jeg inn i Keinsteins sov-i-ro-i-rumpa-tråd....! Noen fler som opplever det? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Jeg var spent på svaret, ja Jøss, der stemte det gitt - tråden var tydeligvis ikke oppdatert..? Eller er jeg full uten å ha drukket? ;-) 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Jøss, der stemte det gitt - tråden var tydeligvis ikke oppdatert..? Eller er jeg full uten å ha drukket? ;-) Neida, jeg forandret overskriften bare, til glede for angelika 0 Siter
Gjest mij Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Neida, jeg forandret overskriften bare, til glede for angelika Fant bare ikke den nye overskriften i tråden før mitt eget svar dukket opp.. Snodig :-) 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Fant bare ikke den nye overskriften i tråden før mitt eget svar dukket opp.. Snodig :-) Ja, morro må en ha! Forresten, er det en "uting" å endre overskrift i andres tråder? Er ny her, så jeg vet ikke om interne uskrevne regler.. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Ja, morro må en ha! Forresten, er det en "uting" å endre overskrift i andres tråder? Er ny her, så jeg vet ikke om interne uskrevne regler.. Du blir nok tilgitt. :-) 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Du blir nok tilgitt. :-) Takk! 0 Siter
Prozak Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Sov i ro er for den andre, og ikke for den som bråker. Dette blir en slags omvendt sov i ro. "......................................." 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Sov i ro er for den andre, og ikke for den som bråker. Dette blir en slags omvendt sov i ro. "......................................." Men det er bedre å stenge støykilden! Så den som _ikke_ bråker, også kan få våkne av fuglesang etc.. 0 Siter
keinstein Skrevet 15. september 2006 Forfatter Skrevet 15. september 2006 Sov i ro er for den andre, og ikke for den som bråker. Dette blir en slags omvendt sov i ro. "......................................." Nå må ikke du komme her og spolere teoriene. 0 Siter
Prozak Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Nå må ikke du komme her og spolere teoriene. Jeg spolerer alle teorier som ikke er godt nok underbygget :-) "......................................." 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Fikk du hodet opp fra vindunken et øyeblikk? Vi snakket nettopp om noen som _både_ doler _og_ drikker samtidig.. Se opp for dol-s visdomhetstest i morgen! og hvem var det da? er ikke det rimelig mange en fredagskveld? :-) nå er det jo straks sengetid igjen da men... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Sov i ro duger ikke. For mye luft slipper gjennom. Butplug er tingen. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 og hvem var det da? er ikke det rimelig mange en fredagskveld? :-) nå er det jo straks sengetid igjen da men... Ja, det er nok mange, det! Gleder meg til å våkne røykfri, det gikk lettere enn jeg hadde trodd, takket være _dere_! Sov godt, da! 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Sov i ro duger ikke. For mye luft slipper gjennom. Butplug er tingen. Sier han som har _greie_ på utstyret... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.