ShitDiddelyDo Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Sier han som har _greie_ på utstyret... Klart jeg har. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Klart jeg har. Ja, du _kan_ sakene, du, gutten! 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Ja, det er nok mange, det! Gleder meg til å våkne røykfri, det gikk lettere enn jeg hadde trodd, takket være _dere_! Sov godt, da! har vært røykfri lenge nå. med bidrag fra snus når behovet blir stort. fungerer bra. forteller ungene at det er voksen-te de finner i skuffen. ;-) natta til deg også! 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 har vært røykfri lenge nå. med bidrag fra snus når behovet blir stort. fungerer bra. forteller ungene at det er voksen-te de finner i skuffen. ;-) natta til deg også! Natta, jeg greier det med nikotinell, og DOL! 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Klart jeg har. Forresten, vet du en virkningsfull avvenningskur fra DOL? (Bortsett fra utestengelse, da..) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Forresten, vet du en virkningsfull avvenningskur fra DOL? (Bortsett fra utestengelse, da..) Det er vel som med røyken. Kutt ut. Si at nok er nok. Burde funke det. Hadde jeg sett på min doling som et problem hadde jeg naturligvis kutta ut umiddelbart, nøyaktig som jeg kuttet ut røyken da jeg begynte å se på den som et problem. Vanskeligere er det ikke. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Det er vel som med røyken. Kutt ut. Si at nok er nok. Burde funke det. Hadde jeg sett på min doling som et problem hadde jeg naturligvis kutta ut umiddelbart, nøyaktig som jeg kuttet ut røyken da jeg begynte å se på den som et problem. Vanskeligere er det ikke. Ok. Vil følge ditt råd. Du er en fornuftig type. Jeg ender opp med et mye bedre og nytt liv. Det blir bra. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Ok. Vil følge ditt råd. Du er en fornuftig type. Jeg ender opp med et mye bedre og nytt liv. Det blir bra. Så din bruk av dol har gjort ditt liv dårligere? 0 Siter
keinstein Skrevet 15. september 2006 Forfatter Skrevet 15. september 2006 Sov i ro duger ikke. For mye luft slipper gjennom. Butplug er tingen. Pluss superlim. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Pluss superlim. Ikke i rompa mi i hvertfall, keinstein.Den går ikke! Da tør jeg ikke å komme i morgen... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Pluss superlim. Eller kun superlim. Bør duge det også. 0 Siter
keinstein Skrevet 15. september 2006 Forfatter Skrevet 15. september 2006 Ikke i rompa mi i hvertfall, keinstein.Den går ikke! Da tør jeg ikke å komme i morgen... *måler opp et par liter superlim* 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Så din bruk av dol har gjort ditt liv dårligere? Nei.Men jeg bruker for mye tid her. For å ha et bedre liv, må jeg begrense bruken. Setter stor pris på dere dolere, som har gitt meg mye glede i en ensom tilværelse. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 *måler opp et par liter superlim* *grøss* Men, jeg har aldri vært lettskremt, og nysgjerrigheten min er stor, så du kan nok vente meg i morgen, uansett, kjære.. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Nei.Men jeg bruker for mye tid her. For å ha et bedre liv, må jeg begrense bruken. Setter stor pris på dere dolere, som har gitt meg mye glede i en ensom tilværelse. Men hvis du til tider er ensom er det jo ingen grunn til å forlate dol. Det går jo fint an å begrense bruken uten å kutte ut helt. Hvis din nettbruk har blitt som andres spillegalskap, er det dog en annen sak. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Men hvis du til tider er ensom er det jo ingen grunn til å forlate dol. Det går jo fint an å begrense bruken uten å kutte ut helt. Hvis din nettbruk har blitt som andres spillegalskap, er det dog en annen sak. Takk for råd. Og, nei, jeg hadde ikke tenkt å forlate dol _helt-. Begrensning er vel løsningen,ja. Når begynner bruken å likne på spillegalskap, hva er tegnene? Blir man rastløs, etc 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Takk for råd. Og, nei, jeg hadde ikke tenkt å forlate dol _helt-. Begrensning er vel løsningen,ja. Når begynner bruken å likne på spillegalskap, hva er tegnene? Blir man rastløs, etc Jeg vet ikke. Jeg har aldri vært på det nivået. Jeg liker bare å skrive, diskutere og våse, og jeg har en del tid til rådighet, både når jeg jobber og når jeg gjør andre ting på pc-en. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Jeg vet ikke. Jeg har aldri vært på det nivået. Jeg liker bare å skrive, diskutere og våse, og jeg har en del tid til rådighet, både når jeg jobber og når jeg gjør andre ting på pc-en. Tror kanskje man vet det selv, når det har blitt et problem, når jeg tenker meg om. Unnskyld det tøyset tidligere i kveld. Angelica og jeg hadde noe fantasi-greier på gang..på skøy. Ulvinnen trodde visstnok at jeg _trodde_ på div. ville sex-historier herfra._Alle_ må da skjønne, at jeg også visste det var oppspinn med bla Prozaks sex-klubb..hi,hi. _men_ jeg dro den litt langt ved å late som jeg trodde på det. De som tror at jeg tror det- er offer for illusjonen, i hvertfall. Men folk må tro hva de vil, jeg har moret meg herinne, og om jeg også har moret noen, er det fint! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Tror kanskje man vet det selv, når det har blitt et problem, når jeg tenker meg om. Unnskyld det tøyset tidligere i kveld. Angelica og jeg hadde noe fantasi-greier på gang..på skøy. Ulvinnen trodde visstnok at jeg _trodde_ på div. ville sex-historier herfra._Alle_ må da skjønne, at jeg også visste det var oppspinn med bla Prozaks sex-klubb..hi,hi. _men_ jeg dro den litt langt ved å late som jeg trodde på det. De som tror at jeg tror det- er offer for illusjonen, i hvertfall. Men folk må tro hva de vil, jeg har moret meg herinne, og om jeg også har moret noen, er det fint! Jeg leste ikke tråden og aner ikke hva dere snakket om. Men jeg leste hovedinnlegget og bestemte meg kjapt for å snike meg unna. Er grenser for hva selv jeg gidder å svare på. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Jeg leste ikke tråden og aner ikke hva dere snakket om. Men jeg leste hovedinnlegget og bestemte meg kjapt for å snike meg unna. Er grenser for hva selv jeg gidder å svare på. Skjønner, og det var bare kødd da. Angelica og jeg "hadde planer om å drikke deg under bordet",og det tok litt av.. Nei, nå skal jeg komme meg en tur i dusjen og hoppe til køys etterpå. Vil du bli med? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.