Gå til innhold

E-postmeldingene dupliseres, PC jobber tregt

Anbefalte innlegg

Gjest PCerinnen
Skrevet

Alle mine e-postmeldinger ble plutselig fordoblet. Jeg slettet nesten alle i innboks da jeg oppdaget dette. Og har delvis kontroll igjen. Noen som vet hva dette skyldes? Jeg stod inne i oppgavebehandling for å lukke et program som ikke svarte. Da ble oppgavene der mangedoblet. Maskinen jobber tregt nå. Kjører Norton antivirus, brannmur og Spy Sweepwr. Automatisk oppdatering og jevnlige scanninger. Jeg mottar noe e-post med fiktive utenlandske navn. Disse åpner jeg ikke. De slettes helt med en gang. Har e-post via online.no og over til Outlook. Det ligger post i begge innboksene. Når har jeg kjørt diverse tester og søk etter virus, ormer etc. oppdatert alle sikkerhetssystemer osv. Testene viser null infeksjoner. Spy Sweeper finner jevnlig cookies med lav risiko som alltid plasseres i karantene. Jeg syns fortsatt systemet jobber tregt. Ukjente e-postmeldinger fortsetter å komme, men dupliseringen har stoppet i 12 timer nå. Så da er mitt spørsmål. Hva har lagt seg på min maskin? (Bærbar Amilo Pro ca 2 år, WinXP) Noen som har opplevd lignende?

Skrevet

Databasen kan være defekt. Eksporter den til en kopi, slett den og importer kopien.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...