Gå til innhold

Hvilken homofil/lesbisk skulle du ønske var hetro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For meg er det Bjarte Hjelmeland!

Smatt, smatt for et drops han er!

Skrevet

Hadde det spilt noen rolle det, da? Jeg mener, hvor store er mulighetene for at du skulle "scoret" på ham uansett? ;)

Skrevet

Hadde det spilt noen rolle det, da? Jeg mener, hvor store er mulighetene for at du skulle "scoret" på ham uansett? ;)

Da hadde det i allefall vært håp...

Syntes bare at han er så fantastisk deilig - og syntes kanskje det er litt pinlig å være avstands-kjendis-forelsket i en som er homo...

Skrevet

Da hadde det i allefall vært håp...

Syntes bare at han er så fantastisk deilig - og syntes kanskje det er litt pinlig å være avstands-kjendis-forelsket i en som er homo...

Å være avstandsforelsket i en kjendis, eller en hvilken som helst person som man ikke kjenner, er vel i utgangspunktet såpass "pinlig" at da spiller legningen til vedkommende mindre rolle, synes jeg. ;) Og for sikkerhets skyld: det er opptil flere kjendiser som jeg synes er spennende rent utseendemessig, så dette er ikke noe nedrakkingsforsøk. :D

Skrevet

Jeg ville heller hatt noen andre veien.

heh, du er mye plaga av ekstremt innpåslitne eksemplarer av det motsatte kjønn, du også? selv kan jeg knapt gå nedover gata uten å få et kobbel av ivrige menn etter meg. jeg er jo så fantastisk vakker, skjønner du. :P

Skrevet

heh, du er mye plaga av ekstremt innpåslitne eksemplarer av det motsatte kjønn, du også? selv kan jeg knapt gå nedover gata uten å få et kobbel av ivrige menn etter meg. jeg er jo så fantastisk vakker, skjønner du. :P

Det kan være et stort problem.

Jeg må også ha med en stokk for å jage vekk beilere.

Skrevet

Det kan være et stort problem.

Jeg må også ha med en stokk for å jage vekk beilere.

ja, jeg tror ikke folk flest innser hvor mye du og jeg, og andre i vår situasjon, sliter.

Skrevet

ja, jeg tror ikke folk flest innser hvor mye du og jeg, og andre i vår situasjon, sliter.

Det hjelper ikke å lukte svette og være ekkel en gang.

Skrevet

Det hjelper ikke å lukte svette og være ekkel en gang.

næsj, det preller av når man er så heite som oss

Skrevet

Leon Latex fra Pelle Parafin var jeg dødsforelska i da jeg var fjortis.

-men han var visst homo *sukk*

Gjest heffalumpen
Skrevet

Å være avstandsforelsket i en kjendis, eller en hvilken som helst person som man ikke kjenner, er vel i utgangspunktet såpass "pinlig" at da spiller legningen til vedkommende mindre rolle, synes jeg. ;) Og for sikkerhets skyld: det er opptil flere kjendiser som jeg synes er spennende rent utseendemessig, så dette er ikke noe nedrakkingsforsøk. :D

Synes ikke det er pinlig. Greit å være betatt av noen på tv, vel?

Gjest heffalumpen
Skrevet

Synes også Bjarte er søt. Og ikke minst dyktig.

Han er utrolig vittig. Og kjekk. Hadde ikke tenkt på at han var homse, så nå ble jeg skuffet. (Da får jeg vel kjeft av noen her inne, men det får være det samme.)

Skrevet

Typen til Bjarte. :-D

Enig! Han er minst like kjekk som Bjarte ;-)

ylvali1365381015
Skrevet

_han_?

er da bare en gjennomsnittlig middelaldrende mann.

kjenner to homser som er _smellvakre_. intet mindre.

en skam er det.. ;-/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...