Gå til innhold

Kast maleriene, det er jo hull i dem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var hull i en stol, og jeg kastet den. Den var yngre enn maleriene. Stygge er de også.

Skrevet

Det var vel ingen som var villige til å betale noen millioner for stolen din?

Skrevet

Hvilken malerier?

To stygge fæle malt av en scitzofren alkoholiker for 100 år siden. Det er om å gjøre å være sær i kunsten.

Skrevet

Det var vel ingen som var villige til å betale noen millioner for stolen din?

Å dæven, og jeg som kasta den?

Skrevet

Å dæven, og jeg som kasta den?

Korttenkt av deg. Du kunne vært rik nå. :-)

Skrevet

To stygge fæle malt av en scitzofren alkoholiker for 100 år siden. Det er om å gjøre å være sær i kunsten.

Snakker du om Munch maleriene. Hvis de blir kastet så legger jeg meg ned og griner i månedsvis. Det er ingen som har greid å uttrykke så mye menneskelige følelser med sin kunst som Munch.

Blodtrykket mitt ville stige om flere hundre hvis Munch malerier blir kastet.

Ingen kaster noe så verdifullt som de maleriene, ikke engang du keinstein. Stolene dine formidler ikke følelser.

Skrevet

Var han ikke bipolar? I hvert fall "sinnssyk" og tvangsinnlagt.

Skrevet

Snakker du om Munch maleriene. Hvis de blir kastet så legger jeg meg ned og griner i månedsvis. Det er ingen som har greid å uttrykke så mye menneskelige følelser med sin kunst som Munch.

Blodtrykket mitt ville stige om flere hundre hvis Munch malerier blir kastet.

Ingen kaster noe så verdifullt som de maleriene, ikke engang du keinstein. Stolene dine formidler ikke følelser.

Mitt blodtrykk sank da jeg fikk høre at de var brent.

Skrevet

Var han ikke bipolar? I hvert fall "sinnssyk" og tvangsinnlagt.

Dæven. Jo sykere og særere, jo bedre, ser det ut som.

Skrevet

Kan de ikke bare tegne en bart på skrike-mannen? Og briller på den nakne madonnaen? Og så en navle da såklart!

Skrevet

Kan de ikke bare tegne en bart på skrike-mannen? Og briller på den nakne madonnaen? Og så en navle da såklart!

Kunstelskere vil få angst bare ved tanken.

Gjest Jaja, de er jo ødelagt
Skrevet

Hehe :)

Jeg er sikker på at om jeg hadde laget et maleri i samme stil og av samme kvalitet som skrik eller madonna, ville ingen brydd seg, og i alle fall ikke gitt meg noen penger for det. Me det er jo opplest og vedtatt at disse bildene er fantastiske, og alle "fine" personer vil jo gi inntrykk av at de kan kunst.

Skrevet

Hehe :)

Jeg er sikker på at om jeg hadde laget et maleri i samme stil og av samme kvalitet som skrik eller madonna, ville ingen brydd seg, og i alle fall ikke gitt meg noen penger for det. Me det er jo opplest og vedtatt at disse bildene er fantastiske, og alle "fine" personer vil jo gi inntrykk av at de kan kunst.

Etter min ekstreme mening, er det et ekstremt tilfelle av "keiserens nye klær" og jeg er gutten som turde å si at de er stygge, glorete gamle smørerier.

Skrevet

Etter min ekstreme mening, er det et ekstremt tilfelle av "keiserens nye klær" og jeg er gutten som turde å si at de er stygge, glorete gamle smørerier.

Det er faktisk jeg som har malt Madonna: http://www.geocities.com/flisa_ja/galleri.html (nederst til venstre) .- min kostet bare 1200,- i 70x100 - hehe

Skrevet

Det er slike stygt som orinalen. Gratulerer, du er flink.

Jeg burde jo skadet det litt .) hehe

Skrevet

Jeg burde jo skadet det litt .) hehe

Lag en kopi av likkledet i Torino?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...