keinstein Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Det var hull i en stol, og jeg kastet den. Den var yngre enn maleriene. Stygge er de også. 0 Siter
Orio Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Det var vel ingen som var villige til å betale noen millioner for stolen din? 0 Siter
keinstein Skrevet 15. september 2006 Forfatter Skrevet 15. september 2006 Hvilken malerier? To stygge fæle malt av en scitzofren alkoholiker for 100 år siden. Det er om å gjøre å være sær i kunsten. 0 Siter
keinstein Skrevet 15. september 2006 Forfatter Skrevet 15. september 2006 Det var vel ingen som var villige til å betale noen millioner for stolen din? Å dæven, og jeg som kasta den? 0 Siter
Orio Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Å dæven, og jeg som kasta den? Korttenkt av deg. Du kunne vært rik nå. :-) 0 Siter
amerikafareren Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 To stygge fæle malt av en scitzofren alkoholiker for 100 år siden. Det er om å gjøre å være sær i kunsten. Snakker du om Munch maleriene. Hvis de blir kastet så legger jeg meg ned og griner i månedsvis. Det er ingen som har greid å uttrykke så mye menneskelige følelser med sin kunst som Munch. Blodtrykket mitt ville stige om flere hundre hvis Munch malerier blir kastet. Ingen kaster noe så verdifullt som de maleriene, ikke engang du keinstein. Stolene dine formidler ikke følelser. 0 Siter
Orio Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 To stygge fæle malt av en scitzofren alkoholiker for 100 år siden. Det er om å gjøre å være sær i kunsten. Var han ikke bipolar? I hvert fall "sinnssyk" og tvangsinnlagt. 0 Siter
keinstein Skrevet 15. september 2006 Forfatter Skrevet 15. september 2006 Snakker du om Munch maleriene. Hvis de blir kastet så legger jeg meg ned og griner i månedsvis. Det er ingen som har greid å uttrykke så mye menneskelige følelser med sin kunst som Munch. Blodtrykket mitt ville stige om flere hundre hvis Munch malerier blir kastet. Ingen kaster noe så verdifullt som de maleriene, ikke engang du keinstein. Stolene dine formidler ikke følelser. Mitt blodtrykk sank da jeg fikk høre at de var brent. 0 Siter
keinstein Skrevet 15. september 2006 Forfatter Skrevet 15. september 2006 Var han ikke bipolar? I hvert fall "sinnssyk" og tvangsinnlagt. Dæven. Jo sykere og særere, jo bedre, ser det ut som. 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Kan de ikke bare tegne en bart på skrike-mannen? Og briller på den nakne madonnaen? Og så en navle da såklart! 0 Siter
keinstein Skrevet 15. september 2006 Forfatter Skrevet 15. september 2006 Kan de ikke bare tegne en bart på skrike-mannen? Og briller på den nakne madonnaen? Og så en navle da såklart! Kunstelskere vil få angst bare ved tanken. 0 Siter
Gjest Jaja, de er jo ødelagt Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Hehe Jeg er sikker på at om jeg hadde laget et maleri i samme stil og av samme kvalitet som skrik eller madonna, ville ingen brydd seg, og i alle fall ikke gitt meg noen penger for det. Me det er jo opplest og vedtatt at disse bildene er fantastiske, og alle "fine" personer vil jo gi inntrykk av at de kan kunst. 0 Siter
keinstein Skrevet 16. september 2006 Forfatter Skrevet 16. september 2006 Hehe Jeg er sikker på at om jeg hadde laget et maleri i samme stil og av samme kvalitet som skrik eller madonna, ville ingen brydd seg, og i alle fall ikke gitt meg noen penger for det. Me det er jo opplest og vedtatt at disse bildene er fantastiske, og alle "fine" personer vil jo gi inntrykk av at de kan kunst. Etter min ekstreme mening, er det et ekstremt tilfelle av "keiserens nye klær" og jeg er gutten som turde å si at de er stygge, glorete gamle smørerier. 0 Siter
flisa Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Etter min ekstreme mening, er det et ekstremt tilfelle av "keiserens nye klær" og jeg er gutten som turde å si at de er stygge, glorete gamle smørerier. Det er faktisk jeg som har malt Madonna: http://www.geocities.com/flisa_ja/galleri.html (nederst til venstre) .- min kostet bare 1200,- i 70x100 - hehe 0 Siter
keinstein Skrevet 16. september 2006 Forfatter Skrevet 16. september 2006 Det er faktisk jeg som har malt Madonna: http://www.geocities.com/flisa_ja/galleri.html (nederst til venstre) .- min kostet bare 1200,- i 70x100 - hehe Det er slike stygt som orinalen. Gratulerer, du er flink. 0 Siter
flisa Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Det er slike stygt som orinalen. Gratulerer, du er flink. Jeg burde jo skadet det litt .) hehe 0 Siter
keinstein Skrevet 16. september 2006 Forfatter Skrevet 16. september 2006 Jeg burde jo skadet det litt .) hehe Lag en kopi av likkledet i Torino? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.