Gå til innhold

Så teit med det reinsdyret på Skavlan nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes egentlig hele Skavlan er ganske slitsom, han er så påtatt "bli' og kos'li" hele tida. Orker aldri se på et helt program.

Skrevet

he he jeg syns det er kult jeg

det jeg ikke skjønner er hvorfor folk blir redde når de får et bilde av en fyr i kostyme i postkassa si?!

Skrevet

Jeg synes egentlig hele Skavlan er ganske slitsom, han er så påtatt "bli' og kos'li" hele tida. Orker aldri se på et helt program.

Så enig!

Og så vingler han så fælt, æhøhm, jeg mener, vel øh....

Skrevet

det jeg ikke skjønner er hvorfor folk blir redde når de får et bilde av en fyr i kostyme i postkassa si?!

Jeg hadde ikke blitt redd, men følt det litt ubehagelig, som en invasjon av min private sfære. Og jeg hadde kanskje begynt å lure på hva som lå bak.

Skrevet

husker jeg så skavland like før irakkrigen brøt løs. Og diskusjonen var selvfølgelig seriøst og ble rimelig amper. Og det egnet seg ikke for fredagsunderholdning og skavland prøvde desperat og få det til og bli blid og koselig og vennlig stemning igjen. utrolig påtatt

Skrevet

nei det tenkte jeg også...

Gjest heffalumpen
Skrevet

poenget var at fyren hadde sittet utenfor DERES hus, og at dere hus var med på bildet.

Litt mystisk lissom, for de som har god fantasi og er lettskremte. Eller kanskje de med dårlig samvittighet for et eller annet som de vil skjule for kona/gubben osv? "hva kan dette bety/hvem kan det være/ hva vil de/det oss.."

Skrevet

poenget var at fyren hadde sittet utenfor DERES hus, og at dere hus var med på bildet.

Litt mystisk lissom, for de som har god fantasi og er lettskremte. Eller kanskje de med dårlig samvittighet for et eller annet som de vil skjule for kona/gubben osv? "hva kan dette bety/hvem kan det være/ hva vil de/det oss.."

joda, men jeg tenker at det blir litt som når folk stjeler sånne hagenisser og tar bilde av dem rundt omkring. relativt uskyldig. men det er klart, hvis man i utgangspunktet er av den nervøse typen eller har noe å skjule, så kanskje?

Gjest Fru Rudolf
Skrevet

Reinsdyret er ei simle.

Skrevet

Enig. Utrolig teit. Fatter ikke at sånt blir en "nyhetssak".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...