Gjest pandagrevling Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 For et kunstprosjekt altså. 0 Siter
Gjest eljo Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 he he jeg syns det er kult jeg 0 Siter
Gjest mij Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Jeg synes egentlig hele Skavlan er ganske slitsom, han er så påtatt "bli' og kos'li" hele tida. Orker aldri se på et helt program. 0 Siter
dolores83 Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 he he jeg syns det er kult jeg det jeg ikke skjønner er hvorfor folk blir redde når de får et bilde av en fyr i kostyme i postkassa si?! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Jeg synes egentlig hele Skavlan er ganske slitsom, han er så påtatt "bli' og kos'li" hele tida. Orker aldri se på et helt program. Så enig! Og så vingler han så fælt, æhøhm, jeg mener, vel øh.... 0 Siter
Gemini Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 det jeg ikke skjønner er hvorfor folk blir redde når de får et bilde av en fyr i kostyme i postkassa si?! Jeg hadde ikke blitt redd, men følt det litt ubehagelig, som en invasjon av min private sfære. Og jeg hadde kanskje begynt å lure på hva som lå bak. 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Jeg synes egentlig hele Skavlan er ganske slitsom, han er så påtatt "bli' og kos'li" hele tida. Orker aldri se på et helt program. husker jeg så skavland like før irakkrigen brøt løs. Og diskusjonen var selvfølgelig seriøst og ble rimelig amper. Og det egnet seg ikke for fredagsunderholdning og skavland prøvde desperat og få det til og bli blid og koselig og vennlig stemning igjen. utrolig påtatt 0 Siter
Gjest eljo Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 det jeg ikke skjønner er hvorfor folk blir redde når de får et bilde av en fyr i kostyme i postkassa si?! nei det tenkte jeg også... 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 det jeg ikke skjønner er hvorfor folk blir redde når de får et bilde av en fyr i kostyme i postkassa si?! poenget var at fyren hadde sittet utenfor DERES hus, og at dere hus var med på bildet. Litt mystisk lissom, for de som har god fantasi og er lettskremte. Eller kanskje de med dårlig samvittighet for et eller annet som de vil skjule for kona/gubben osv? "hva kan dette bety/hvem kan det være/ hva vil de/det oss.." 0 Siter
dolores83 Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 poenget var at fyren hadde sittet utenfor DERES hus, og at dere hus var med på bildet. Litt mystisk lissom, for de som har god fantasi og er lettskremte. Eller kanskje de med dårlig samvittighet for et eller annet som de vil skjule for kona/gubben osv? "hva kan dette bety/hvem kan det være/ hva vil de/det oss.." joda, men jeg tenker at det blir litt som når folk stjeler sånne hagenisser og tar bilde av dem rundt omkring. relativt uskyldig. men det er klart, hvis man i utgangspunktet er av den nervøse typen eller har noe å skjule, så kanskje? 0 Siter
Gjest Fru Rudolf Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 det jeg ikke skjønner er hvorfor folk blir redde når de får et bilde av en fyr i kostyme i postkassa si?! Reinsdyret er ei simle. 0 Siter
dolores83 Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Reinsdyret er ei simle. greit å vite 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Enig. Utrolig teit. Fatter ikke at sånt blir en "nyhetssak". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.