Gå til innhold

Julegavehandel, hvem har begynt?

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

6

• org

2

• rose23

2

• hare1365380455

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Samme her.

Siden jeg venter en liten en om 1 mnd,så er det litt greit å være begynt ihvertfall.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Er du gaaal?

:-)

Neiii,

:)

Men er enig i at det er tidlig til å tenke på jul, da.

Skrevet

Orker ikke tenke på det da det enda er sommer jeg. Har fått ønskeliste pr. mail på julegaver til datter og svigersønn fordi hans mor ba om det. Hun er alltid så tidlig ute mens jeg begynner først i november, synes det holder jeg. Kommer jeg over noe fint og noe jeg vet folk ønsker seg før den tid kan det jo hende jeg kjøper.

Skrevet

Nesten ferdig. Har igjen gaver til mann og barn!

Helt sant.

Var det du som startet nesten rett etter jul?

Skrevet

Var det du som startet nesten rett etter jul?

Ja, det var det. Jeg fikk myyyyye pepper for det.

Gjorde ikke meg noe.

Nå får jeg råd til litt dyrere presanger til ungene, og det er jo gøy!

Skrevet

Jeg begynte for en mnd siden da jeg var på Ikea :) skal fortsette om et par uker igjen ;)

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Nesten ferdig. Har igjen gaver til mann og barn!

Helt sant.

Så lur du er!

Skrevet

Jeg skal ta et lite raid om en uke, for da er jeg i Sydney :)

Skrevet

Ja, det var det. Jeg fikk myyyyye pepper for det.

Gjorde ikke meg noe.

Nå får jeg råd til litt dyrere presanger til ungene, og det er jo gøy!

Fikk du pepper for det? Jaja... ikke bry deg om det. :)

Skrevet

Jeg har gjort meg noen tanker om hva jeg har lyst å gi folk.

Så tenker jeg hvert år at jeg skal starte tidlig, kjøper en presang, og så sklir det ut, og resten blir kjøpt inn i desember.

Skrevet

Jeg har begynt å tenke på hva jeg skal kjøpe. Noen er bare så vanskelige å kjøpe til, og krever måneders forberedelse, mens andre blir jeg ferdig med å kjøpe til på fem minutter. Problemet med å kjøpe tidlig, er at jeg senere kommer på noe som ville vært bedre.

Skrevet

Jeg skal ta et lite raid om en uke, for da er jeg i Sydney :)

*misunnelig* Hva skal du i Sidney? *nysgjerrig*

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Jeg har begynt å tenke på hva jeg skal kjøpe. Noen er bare så vanskelige å kjøpe til, og krever måneders forberedelse, mens andre blir jeg ferdig med å kjøpe til på fem minutter. Problemet med å kjøpe tidlig, er at jeg senere kommer på noe som ville vært bedre.

Jeg bruker å kjøpe på salg, og tenker egentlig aldri på å finne noe bedre.

Jeg begynte med dette etter en jul, der det var stress-handling av siste julegaver på lillejulaften.(Og da finner en ingenting)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg sitter på verandaen og nyter sommeren jeg.

Skrevet

Jeg bruker å kjøpe på salg, og tenker egentlig aldri på å finne noe bedre.

Jeg begynte med dette etter en jul, der det var stress-handling av siste julegaver på lillejulaften.(Og da finner en ingenting)

Problemet er egentlig at etter jeg har kjøpt så tenker jeg: "Åja, det kunne jeg også kjøpt, eller det hadde vært finere."

Jeg stresshandlet også et år: en time før butikken stengte lille julaften. Jeg kom hjem langveisfra, og hadde ikke kjøpt julegaver fordi jeg ikke gadd drasse dem med meg.

Skrevet

Julegaver nå? Nei, hjelpe meg det blir for sprøtt! Er over 20 grader ute. Jeg kniper meg fast i den siste resten av sommeren. Julegaver er kosligst å handle i desember. Sitter med en følelse av at folk har lite å gjøre på når en begynner å tenke på julegaver i september....

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Jeg sitter på verandaen og nyter sommeren jeg.

Hørtes deilig ut!

Ha en deilig sommernatt og en god helg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...