Gå til innhold

Hvem har sluttet å røyke i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sluttet etter en operasjon, men startet dessverre igjen.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Jeg sluttet etter en operasjon, men startet dessverre igjen.

Lykke til neste gang!

Du har bevist at du greier det, bare du vil!

:)

Skrevet

Lykke til neste gang!

Du har bevist at du greier det, bare du vil!

Jeg ville ikke slutte jeg... Men bare gjorde det siden alle sa jeg måtte. Altså, rett etter operasjonen var jo røyk uaktuellt, men noen uker senere.

Så neste gang jeg prøver, må motivasjonen være der!

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Jeg ville ikke slutte jeg... Men bare gjorde det siden alle sa jeg måtte. Altså, rett etter operasjonen var jo røyk uaktuellt, men noen uker senere.

Så neste gang jeg prøver, må motivasjonen være der!

Ok. Det går i hvertfall _veldig_ grit når man er bestemt nok, ja.

(Og med litt hjelp fra nikotintyggegummi, for min del)

Skrevet

Ok. Det går i hvertfall _veldig_ grit når man er bestemt nok, ja.

(Og med litt hjelp fra nikotintyggegummi, for min del)

Man må bruke de hjelpemidler som funker :o)

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Var det tyggisen alene som hjalp deg å slutte?

Mest hjalp de gode rådene jeg fikk her i åpent i dag formiddag.

Jeg hadde bestemt meg, men trengte litt ekstra motivasjon, og det fikk jeg av hyggelige dolere.

Ja, jeg vet at det er tidlig å "skryte" om det, etter 1 dag. Og det er heller ikke meningen å skryte, men denne gangen _vil_ jeg greie å forbli røykfri.

Skrevet

Mest hjalp de gode rådene jeg fikk her i åpent i dag formiddag.

Jeg hadde bestemt meg, men trengte litt ekstra motivasjon, og det fikk jeg av hyggelige dolere.

Ja, jeg vet at det er tidlig å "skryte" om det, etter 1 dag. Og det er heller ikke meningen å skryte, men denne gangen _vil_ jeg greie å forbli røykfri.

en dag ja, men det er jo bra det! Jeg finner ikke linken din jeg...Annet forum kanskje?

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

en dag ja, men det er jo bra det! Jeg finner ikke linken din jeg...Annet forum kanskje?

Kl 11.02 i dag.Trenger oppmuntrende ord.., på åpent

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Kl 11.02 i dag.Trenger oppmuntrende ord.., på åpent

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Takk for at du synes det er bra med 1 dag.Det var hyggelig av deg.

Skal du også slutte?

Skrevet

Takk for at du synes det er bra med 1 dag.Det var hyggelig av deg.

Skal du også slutte?

Har prøvet en gang..holdt meg i 16 dager totalt fri, men depresjon tok overhånd. Kroppen verket etter røyk :) Derfor har jeg vurdert å ty til nikotinplaster....OG lese endelig ikke røyker en gang til :)

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Har prøvet en gang..holdt meg i 16 dager totalt fri, men depresjon tok overhånd. Kroppen verket etter røyk :) Derfor har jeg vurdert å ty til nikotinplaster....OG lese endelig ikke røyker en gang til :)

Lykke til!

Det sies at det er mye større sjanse for å lykkes når man bruker nikotinerstatningsprodukter.

Du vil også greie det!

Skrevet

Lykke til!

Det sies at det er mye større sjanse for å lykkes når man bruker nikotinerstatningsprodukter.

Du vil også greie det!

Ja, men må samordne dato med min mann som også vil og må slutte. Takk for din tro på meg! :)

Skrevet

Jeg slutta å røyke (var festrøyker) for et par år siden. Ikke skjønner jeg hvorfor jeg absolutt skulle suge i meg alle de giftstoffene, for jeg kan ikke skylde på fysisk avhengighet engang. Men nok om det. Poenget er at det er så deilig å våkne opp etter en fest/tur på byen uten at det stinker røyk av håret mitt. Anbefales! :)

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Jeg slutta å røyke (var festrøyker) for et par år siden. Ikke skjønner jeg hvorfor jeg absolutt skulle suge i meg alle de giftstoffene, for jeg kan ikke skylde på fysisk avhengighet engang. Men nok om det. Poenget er at det er så deilig å våkne opp etter en fest/tur på byen uten at det stinker røyk av håret mitt. Anbefales! :)

Takker for enda mer motivasjon for å holde meg røykfri!

Ha en fin natt og helg!

Skrevet

Takker for enda mer motivasjon for å holde meg røykfri!

Ha en fin natt og helg!

takk i like måte:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...