Gå til innhold

Ørebetennelse, pille hvor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått penicillinpiller, skal de puttes i øra? Det er jo der betennelsen er.

Jeg har fått P-piller også.

Skrevet

Bare du ikke gjør som min unge slektning. Hun stakk pilleninn i reva på den syke niesa. Eller lot hun henne spise stikkpillen?

Skrevet

Bare du ikke gjør som min unge slektning. Hun stakk pilleninn i reva på den syke niesa. Eller lot hun henne spise stikkpillen?

Han fikk en diger hestepille av legen som han brakk opp i ti biter og svelget med et par liter vann. Så kom legen inn med et vaskevannsfat med vann og sa: "put pilla oppi her, og sett beina oppi, så skal du se at den harde huden blir mykere!"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...