Gå til innhold

Er jeg gjerrig

Gjest det er min musikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber med saken. Men det er visst vrient å få dem gjennom tollen. :)

*hviske*

Akvariet i Bergen, der har de opptil flere. (Bare et tips)

• Svar 98
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

13

• Logitechmusa

12

• keinstein

11

• ShitDiddelyDo

10

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei, med det er merkelig at det så var så mye snakk om at det ville være forbudt å kopiere til andre enn seg selv.

Jo'a, men man har jo lov til å snakke om det. :-)

Skrevet

*hviske*

Akvariet i Bergen, der har de opptil flere. (Bare et tips)

Jeg får sende en e-post til Toska. Han ordner sikkert det der. :)

Skrevet

Jobber med saken. Men det er visst vrient å få dem gjennom tollen. :)

Kan skaffe, jeg. Her har vi det meste ;)

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1158361649' post='3293517]

Kan skaffe, jeg. Her har vi det meste ;)

God natt, og sov godt!(Han var visst ikke leken i kveld)

:)

Skrevet

God natt, og sov godt!(Han var visst ikke leken i kveld)

Natti natt.. må vel snart finne senga jeg og :D

Skrevet

Nei, det ville jeg ansett som særdeles lite vennlig - og jeg vil ikke ned på et sånt nivå. :)

Sant nok. Kjipt at han ikke ser det sjøl da, at den ene tjenesten er den andre verdt.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1158361876' post='3293523]

Natti natt.. må vel snart finne senga jeg og :D

Ja, det har vært en lang dag...

Sov søtt!

Skrevet

Ja, det syns jeg. Jeg mener, so what??? DU blir da ikke berørt at det om han vil sitte og bare kopiere _din_ musikk og således din musikk smak..

Jeg forstår ikke helt problemet.. Er ikke dette verdifult for _deg_ fordi det er en samling av det _du_ liker? Hva gjør det så om han også har denne samlingen..

Jeg hadde faktisk ikke brydd meg.

Skrevet

Jeg hadde sagt ja, for jeg ser ikke problemet med at han kopierer musikk fra deg.

Skrevet

Ja, det syns jeg.

Jeg deler gjerne musikk m.m. som jeg har lastet ned, også det jeghar betalt noe for. Syns det virker smålig å si nei til det, ikke tar det lang tid å få kopiert det inn, og ikke mister du noe ved å gjøredet. Musikken har du jo ennå.

Så jeg syns du er gjerrig hvis du ikke vil dele det.

Gjest Gode venner deler
Skrevet

Jeg hadde lånt den bort til en god venn med den største glede. Men ikke til en "dårlig venn".

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg hadde delt, jeg hadde ikke en gang tenkt tanken på at jeg ikke skulle dele. Det er ikke sikkert jeg hadde delt med en som bare var en bekjent, men venner? Definitivt!

Skrevet

Jeg syns du må bestemme selv om du vil la han kopiere eller ikke.

Jeg for min del tenker FØRST og fremst, har du betalt for å få laste ned denne musikken? Jeg syns at man faktisk skal KJØPE favorittmusikken sin, og på den måten viser man at man setter pris på artisten og samtidig så stjeler man ikke andres produkter.

For det andre tenker jeg, hva er problemet egentlig? Hvorfor kan du ikke dele selv om du har brukt mye tid på å laste ned musikken? Jobben med å laste ned blir jo ikke noe MINDRE om han IKKE får kopiere av deg. Det er ikke alle som er like rause her i verden.

Til slutt vil jeg si at jeg SKJØNNER at du har et spesielt forhold til musikksamlingen din spesielt fordi den er så personlig for deg. Det er DINE favoritter og en samling som er et produkt av deg. Likevel håper jeg du klarer å være stolt av at andre syns du har laget en bra samling, i steden for "gjerrig" på at ingen andre skal få dra nytte av arbeidet du har gjort.

laguna1365380434
Skrevet

Hmm..Jeg skjønner hva du mener..Jeg har ikke noe i mot at folk kopier litt her, kjøper det samme som meg der etc..Men musikksamlingen min er min personlig, og den speiler meg og min smak! Jeg har også brukt mye tid og effort på å sette sammn min musikksamling, mine spillelister etc..Og hadde likt dt dårlig om en eller annen gjøk skulle kopiere og ha nøyaktig det samme! Låne og kopiere egne favoritter,kult, hele skiten, ikke kult.. men jeg er redd jeg hadde sagt ja allikevel, fordi jeg ikke liker å føle meg kjip heller.

Jeg synes det er en kjip ting å spørre om, langt, langt verre enn å spørre om å få låne alt jeg har av klær hverttfall..;-)

Skrevet

Det er like lite din musikk som hans, så lenge du har stjålet den. Uavhengig av det, så er du både smålig og gjerrig, ja.

"........................................."

Skrevet

Jeg syns du må bestemme selv om du vil la han kopiere eller ikke.

Jeg for min del tenker FØRST og fremst, har du betalt for å få laste ned denne musikken? Jeg syns at man faktisk skal KJØPE favorittmusikken sin, og på den måten viser man at man setter pris på artisten og samtidig så stjeler man ikke andres produkter.

For det andre tenker jeg, hva er problemet egentlig? Hvorfor kan du ikke dele selv om du har brukt mye tid på å laste ned musikken? Jobben med å laste ned blir jo ikke noe MINDRE om han IKKE får kopiere av deg. Det er ikke alle som er like rause her i verden.

Til slutt vil jeg si at jeg SKJØNNER at du har et spesielt forhold til musikksamlingen din spesielt fordi den er så personlig for deg. Det er DINE favoritter og en samling som er et produkt av deg. Likevel håper jeg du klarer å være stolt av at andre syns du har laget en bra samling, i steden for "gjerrig" på at ingen andre skal få dra nytte av arbeidet du har gjort.

SELVFØLGELIG har ikke vedkommende betalt for musikken. Vedkommende er faktisk egen og gjerrig på noe h*n har stjålet.

"........................................."

Skrevet

Jeg ville kanskje latt en veldig nær venn eller søsken kopiere, men neppe en litt mer perifer i venneflokken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...