Gjest EnLitenKattepus Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Han har ikke skrevet et eneste innlegg, jo.. Sover han, er han gått hjem, eller... 0 Siter
rose23 Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Undrer meg over om web-master er en fulltidsjobb...? Det må være en rar stilling... Tenk om han må lese absolutt alt som står her. Stakkars han eller kanskje det er en hun? 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Undrer meg over om web-master er en fulltidsjobb...? Det må være en rar stilling... Tenk om han må lese absolutt alt som står her. Stakkars han eller kanskje det er en hun? Det er antagelig 3- skifts- jobb.Og de leser neppe _alt_.. Da ville nok øynene trillet ut etterhvert.. Hi,hi 0 Siter
rose23 Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Det er antagelig 3- skifts- jobb.Og de leser neppe _alt_.. Da ville nok øynene trillet ut etterhvert.. Hi,hi Sikkert noen av dolerne her som leser over 50 prosent... Jeg forviller meg av og til inn på adopsjonsforumet, selv om adopsjon er en virkelig fjern tanke for meg. Har ikke barn og har ingen planer om å få det heller. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Sikkert noen av dolerne her som leser over 50 prosent... Jeg forviller meg av og til inn på adopsjonsforumet, selv om adopsjon er en virkelig fjern tanke for meg. Har ikke barn og har ingen planer om å få det heller. Tror du?Da må de sitte døgnet rundt,nesten. Ja,ja, alt i alt er det kanskje ikke så mye å lese pr døgn..Jeg har aldri lest direkte alt på åpent, engang i hvertfall. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Undrer meg over om web-master er en fulltidsjobb...? Det må være en rar stilling... Tenk om han må lese absolutt alt som står her. Stakkars han eller kanskje det er en hun? Vi har tidligere fått vite at det er en hovedwebmaster og tre hjelpewebmastere. De har ingen mulighet til å lese alt. Så de er avhengige av at noen tipser dem, om det foregår sjikane e.l. som bør slettes. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Vi har tidligere fått vite at det er en hovedwebmaster og tre hjelpewebmastere. De har ingen mulighet til å lese alt. Så de er avhengige av at noen tipser dem, om det foregår sjikane e.l. som bør slettes. "De har ingen mulighet til å lese alt" Det virker som om det er enkelte her på DOL som får med seg absolutt alt, så kanskje de skal ta webbisene i kurs? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 "De har ingen mulighet til å lese alt" Det virker som om det er enkelte her på DOL som får med seg absolutt alt, så kanskje de skal ta webbisene i kurs? Eller de kan søke jobb som webbis-assistenter... 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Eller de kan søke jobb som webbis-assistenter... Og jeg som trodde jeg endelig skulle få vite _hvor_ han var i kveld... Yess, han er hjemme hos _Ulvinnen_, tenkte jeg, når jeg så svaret fra deg.. 0 Siter
org Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Det må da være drømmejobben? Tenk å få betalt for å lese på dol, da! *sukk* Kanskje kan de jobbe hjemmefra også... Hvorfor ikke? 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Det må da være drømmejobben? Tenk å få betalt for å lese på dol, da! *sukk* Kanskje kan de jobbe hjemmefra også... Hvorfor ikke? Ja, kan jeg ta natten, og så tar du dagvakta? 0 Siter
org Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Ja, kan jeg ta natten, og så tar du dagvakta? Greit. Og vi kan sikkert bestemme vår egen timelønn. Skal vi si ca kr 500 for timen + overtidstillegg? 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Greit. Og vi kan sikkert bestemme vår egen timelønn. Skal vi si ca kr 500 for timen + overtidstillegg? Tja, og noen tillegg/ekstragodtgjørelser må vi vel greie å finne på også.. Smussgodtillegg for skitne og grove innlegg feks? 0 Siter
org Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Tja, og noen tillegg/ekstragodtgjørelser må vi vel greie å finne på også.. Smussgodtillegg for skitne og grove innlegg feks? Klart! Men hvis jeg skal ta dagvakta i morra, må jeg finne senga nå. God natt, og god vakt! *S* 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Klart! Men hvis jeg skal ta dagvakta i morra, må jeg finne senga nå. God natt, og god vakt! *S* God natt! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Og jeg som trodde jeg endelig skulle få vite _hvor_ han var i kveld... Yess, han er hjemme hos _Ulvinnen_, tenkte jeg, når jeg så svaret fra deg.. Jeg skulle gjerne hatt besøk av webmaster, jeg tror han er en veldig fin person å prate med. Så han er hjertelig velkommen, om det skulle passe en gang :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.