Gå til innhold

Fjellstøvler (eller lignende?) til barn (billige) - finnes de?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lurt litt på å kjøpe fjellstøvler til jentene på seks og ni år. Fjellstøvler er jo generelt ganske dyre, men det er kanskje mulig å få noen i barnestørrelser til en okei pris? Noen som vet?

Gjest Flystripa
Skrevet

Sjekk xxl.no, det begynner å bli sesong for sånne høye kraftige skinn/goretex-støvler nå.

Skrevet

Sjekk xxl.no, det begynner å bli sesong for sånne høye kraftige skinn/goretex-støvler nå.

Takk for link :-)

Skrevet

Vi har også tenkt på det. Foreløpig så har vi kjøpt gode joggesko, som er stødige. Men de koster jo litt de også da.

*følger spent med i tråden til Togli*

Skrevet

Kjøpte crispi fjekksko, som går litt over ankelen til junior for et par uker siden. De var på salg, da det var fjorårets modell. Tror nye ligger på rundt 500 ca. Han er iallefall veldig fornøyd med de, og synes de er gode å gå med. Også en fordel å ha noe annen enn støvler og joggesko når vi skal på fjelltur.

Skrevet

Kjøpte crispi fjekksko, som går litt over ankelen til junior for et par uker siden. De var på salg, da det var fjorårets modell. Tror nye ligger på rundt 500 ca. Han er iallefall veldig fornøyd med de, og synes de er gode å gå med. Også en fordel å ha noe annen enn støvler og joggesko når vi skal på fjelltur.

Hvor kjøpte du de?

Skrevet

Vi har også tenkt på det. Foreløpig så har vi kjøpt gode joggesko, som er stødige. Men de koster jo litt de også da.

*følger spent med i tråden til Togli*

Finner jeg fjellsko til rundt 3-400 kroner, kjøper jeg de på flekken! Ofte er det for vått å ha joggesko og støvler ikke det aller best behagelige å ha på :-(

Skrevet

Hvor kjøpte du de?

Det var på en sport1 butikk. Men har også sett på noen på en G-sport butikk.

Skrevet

Det var på en sport1 butikk. Men har også sett på noen på en G-sport butikk.

Ok. takk :)

Jeg fant noen fine Goretex fritidssko/fjellsko på Coop idag. De kosta 399,- og virka veldig gode! Ungene går nå rundt med skoa inne og sier de aldri har hatt så gode sko før ;-)

Skrevet

Ok. takk :)

Jeg fant noen fine Goretex fritidssko/fjellsko på Coop idag. De kosta 399,- og virka veldig gode! Ungene går nå rundt med skoa inne og sier de aldri har hatt så gode sko før ;-)

Det var bra! Samme sier jr her. Han bare elsker de og vil helst ha de på skolen hver dag :-)

Skrevet

Det var bra! Samme sier jr her. Han bare elsker de og vil helst ha de på skolen hver dag :-)

Så bra da :-)

Ungene har allerede ytret ønske om å ha skoene på til "hverdags" også!

Toåringen fikk forresten sølvfarga cherroxer idag. O'lykke! Hun ligger nå og sover, iført bleier og cherroxer....

Skrevet

Så bra da :-)

Ungene har allerede ytret ønske om å ha skoene på til "hverdags" også!

Toåringen fikk forresten sølvfarga cherroxer idag. O'lykke! Hun ligger nå og sover, iført bleier og cherroxer....

Å så søtt :o)

Hun er fornøyd med mamma sin idag da tenker jeg.

Skrevet

Å så søtt :o)

Hun er fornøyd med mamma sin idag da tenker jeg.

Åh, jada. Jeg er verdens snilleste ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...