Sofline Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Jeg har en haug med nyvasket tøy som skal tørke fortest mulig. Senest kl 9 i morgen skal det pakkes ned da jeg har fått en beskjed i dag som gjør at jeg må reise så fort som mulig. Selvsagt hadde jeg nesten ingen rene klær. Hvordan tørker klærne fortest på tørkestativet? I et luftig rom uten varme? Bak lukket dør med ratiatoren på fullt? Noe helt tredje? 0 Siter
meg__123! Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 jeg pleier å henge klærne på kleshengere på dusjen. men vi har varmekablene på og da tørker klærne innmari fort... 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Jeg ville hengt det på kleshengere på badet, med god varme fra varmekablene... Hvis du må bruke tørkestativ, heng hvert plagg over to snorer så det blir mye luft mellom... god tur! 0 Siter
Sofline Skrevet 15. september 2006 Forfatter Skrevet 15. september 2006 Jeg ville hengt det på kleshengere på badet, med god varme fra varmekablene... Hvis du må bruke tørkestativ, heng hvert plagg over to snorer så det blir mye luft mellom... god tur! Jeg har ikke varmekabler, og det er desverre ikke plass til kjempegod plass mellom klærne. Men gjør radiatoren samme jobb tro? 0 Siter
Sofline Skrevet 15. september 2006 Forfatter Skrevet 15. september 2006 jeg pleier å henge klærne på kleshengere på dusjen. men vi har varmekablene på og da tørker klærne innmari fort... Litt for mange klær til at det er plass til dem i dusjen... :-) 0 Siter
meg__123! Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Litt for mange klær til at det er plass til dem i dusjen... :-) ok. jeg pleier å henge rundt 6 klær på dusjen (de som skal tørke fortest), og resten på et tørkestativ.. 0 Siter
Sofline Skrevet 15. september 2006 Forfatter Skrevet 15. september 2006 ok. jeg pleier å henge rundt 6 klær på dusjen (de som skal tørke fortest), og resten på et tørkestativ.. Jeg prøver i hvertfall å sette på radiatoren. 0 Siter
meg__123! Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Jeg prøver i hvertfall å sette på radiatoren. ja det hjelper sikkert 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Jeg har ikke varmekabler, og det er desverre ikke plass til kjempegod plass mellom klærne. Men gjør radiatoren samme jobb tro? jada den gjør nok sitt den også. Nå er det jo ikke sprengkulde, så det tørker nok fint. Tror jeg ville hengt over møbler og.... 0 Siter
fresja Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Når jeg setter badeovnen på fullt, er klærne tøre neste morgen. 0 Siter
Sofline Skrevet 15. september 2006 Forfatter Skrevet 15. september 2006 Når jeg setter badeovnen på fullt, er klærne tøre neste morgen. Har gjort det nå. :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 15. september 2006 Forfatter Skrevet 15. september 2006 jada den gjør nok sitt den også. Nå er det jo ikke sprengkulde, så det tørker nok fint. Tror jeg ville hengt over møbler og.... Jeg har ingen møbler å henge over desverre, ingen av dem tåler fukt. 0 Siter
Gemini Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Har gjort det nå. :-) Det avhenger også av hva slags (og hvor tykt) stoff det er i klærne. Noen tørker fortere enn andre. 0 Siter
Sofline Skrevet 15. september 2006 Forfatter Skrevet 15. september 2006 Det avhenger også av hva slags (og hvor tykt) stoff det er i klærne. Noen tørker fortere enn andre. Tynn bommull det meste. :-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Nå har du jo en unnskyldning til og kjøpe helt nye klær i morgen jo! ) Men sånn ellers, så kan det være lurt og henge topper o.l på bøyle, så blir det mer plass på stativet, slik at du kan ha mellomrom mellom klærene, de tørker fortere da. Om alt ikke er 100% tørt når du drar, pakk det opp med en gang du er fremme, og heng det opp. God tur da! 0 Siter
Sofline Skrevet 15. september 2006 Forfatter Skrevet 15. september 2006 Nå har du jo en unnskyldning til og kjøpe helt nye klær i morgen jo! ) Men sånn ellers, så kan det være lurt og henge topper o.l på bøyle, så blir det mer plass på stativet, slik at du kan ha mellomrom mellom klærene, de tørker fortere da. Om alt ikke er 100% tørt når du drar, pakk det opp med en gang du er fremme, og heng det opp. God tur da! Takk! :-) Nye klær... God idé! 0 Siter
keinstein Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Luftsirkulasjon. Det kan du skape med varme og/eller mekanisk med vifte. En vifte tørker klær overraskende fort uten varme og med lite energi. Hvis lufta er tørr. 0 Siter
Sofline Skrevet 15. september 2006 Forfatter Skrevet 15. september 2006 Luftsirkulasjon. Det kan du skape med varme og/eller mekanisk med vifte. En vifte tørker klær overraskende fort uten varme og med lite energi. Hvis lufta er tørr. Vifta har jeg ikke, så jeg satser på varmen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.