Gå til innhold

Hvis gutta fikk P-pillene..

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

13

• org

2

• keinstein

2

• Sofline

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hvorfor skulle dere ikke tore det?

Vi er nødt til å stole på dere.

Men jeg skulle ønske det hadde kommet p-piller (eller sprøyter) for oss. Da hadde vi sluppet å stole på dere.

Skrevet

Prevensjon og smittevern er den enkeltes ansvar. Hver enkelt.

Så jeg beskytter meg, hun beskytter seg. Alltid.

Skrevet

Hvorfor skulle dere ikke tore det?

Vi er nødt til å stole på dere.

Men jeg skulle ønske det hadde kommet p-piller (eller sprøyter) for oss. Da hadde vi sluppet å stole på dere.

Fordi konsekvensen umiddelbart faller på oss.

Skrevet

Fordi konsekvensen umiddelbart faller på oss.

Den faller på oss også.

Og i motsetning til dere har vi ikke et valg.

Skrevet

Den faller på oss også.

Og i motsetning til dere har vi ikke et valg.

Nei, men ettervirkningene vil uansett alltid være større for oss.

Dere kan velge å stikke av uansett hviket valg som blir tatt - dere er ikke forpliktet til annet enn å betale.

Skrevet

Nei, men ettervirkningene vil uansett alltid være større for oss.

Dere kan velge å stikke av uansett hviket valg som blir tatt - dere er ikke forpliktet til annet enn å betale.

Men for ansvarsfulle gutter er ikke det å stikke et alternativ, og konsekvensene vil for oss bli de samme som for dere - sånn med unntak av fødselssmerter og den slags.

Dere har muligheten til å ta abort hvis dere ikke ønsker barnet. Vi har ikke muligheten til å bestemme noe her (noe vi naturligvis heller ikke bør ha).

Hvis vi hadde hatt muligheten til å bruke p-piller eller p-sprøyte hadde vi i det minste hatt litt kontroll på utfallet av sexen. I dag kan vi også bli lurt av ungekåte kvinnfolk.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Men for ansvarsfulle gutter er ikke det å stikke et alternativ, og konsekvensene vil for oss bli de samme som for dere - sånn med unntak av fødselssmerter og den slags.

Dere har muligheten til å ta abort hvis dere ikke ønsker barnet. Vi har ikke muligheten til å bestemme noe her (noe vi naturligvis heller ikke bør ha).

Hvis vi hadde hatt muligheten til å bruke p-piller eller p-sprøyte hadde vi i det minste hatt litt kontroll på utfallet av sexen. I dag kan vi også bli lurt av ungekåte kvinnfolk.

Ja, det er mange nok av dem, som bare _bruker_ menn, for å ordne seg med morstrygd.

Hørt om mange tilfeller-sykt, det burde være straffbart.

Skrevet

Ja, det er mange nok av dem, som bare _bruker_ menn, for å ordne seg med morstrygd.

Hørt om mange tilfeller-sykt, det burde være straffbart.

Jeg har hørt om det jeg også, og ble for en del år siden forsøkt lurt.

Sleipt og jævlig og en lek med liv, men straffbart kan det jo aldri bli. Alle menn er tross alt den mulige konsekvensen av samleie bevisst.

Selv har jeg aldri ubeskyttet sex med noen jeg ikke kjenner godt eller stoler på.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Jeg har hørt om det jeg også, og ble for en del år siden forsøkt lurt.

Sleipt og jævlig og en lek med liv, men straffbart kan det jo aldri bli. Alle menn er tross alt den mulige konsekvensen av samleie bevisst.

Selv har jeg aldri ubeskyttet sex med noen jeg ikke kjenner godt eller stoler på.

Bra at du beskytter deg, mot det ene og det andre..

:)

Skrevet

Bra at du beskytter deg, mot det ene og det andre..

Har vel (nesten) alltid vært fornuftig der. Langt mer på grunn av ungefrykt enn klamydiafrykt.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Har vel (nesten) alltid vært fornuftig der. Langt mer på grunn av ungefrykt enn klamydiafrykt.

godt!

Etter råd du har gitt meg og andre, har jeg fått inntrykk av at du er en fornuftig type.

Skrevet

godt!

Etter råd du har gitt meg og andre, har jeg fått inntrykk av at du er en fornuftig type.

Er nok ikke alltid så fornuftig, men jeg er i hvert fall fornuftig nok til å se at det å få et barn er et enormt ansvar ingen fornutige mennesker løper fra, og så lenge jeg ikke er i en situasjon hvor jeg vil ha- eller er i stand til å ta vare på et barn, må jeg jo ta ansvar.

Jeg fatter ikke at det er mulig å tenke annerledes.

Så der er jeg muligens fornuftig.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Er nok ikke alltid så fornuftig, men jeg er i hvert fall fornuftig nok til å se at det å få et barn er et enormt ansvar ingen fornutige mennesker løper fra, og så lenge jeg ikke er i en situasjon hvor jeg vil ha- eller er i stand til å ta vare på et barn, må jeg jo ta ansvar.

Jeg fatter ikke at det er mulig å tenke annerledes.

Så der er jeg muligens fornuftig.

Du har bestandig kloke og fornuftige råd.

Fant ut at jeg har tømt 2 pakker fishermans friend i løpet av dagen...hvordan blir magen da, tro?

Skrevet

Du har bestandig kloke og fornuftige råd.

Fant ut at jeg har tømt 2 pakker fishermans friend i løpet av dagen...hvordan blir magen da, tro?

Tror ikke det er noe problem. Er selv storforbruker av Fishermans Friends når jeg er forkjøla.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Tror ikke det er noe problem. Er selv storforbruker av Fishermans Friends når jeg er forkjøla.

Får satse på det..det sto noe om at det virker lakserende(avførende) ved overdrevent bruk, men det er sikkert bare for ømfintlige mager..

Men, du: Det går utrolig greit, uten røyken.

Skrevet

Får satse på det..det sto noe om at det virker lakserende(avførende) ved overdrevent bruk, men det er sikkert bare for ømfintlige mager..

Men, du: Det går utrolig greit, uten røyken.

Får se om du sier det samme om et par dager. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...