Gå til innhold

Hvis gutta fikk P-pillene..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fortell! (Altså, om du vil...)

Nei, det var egentlig ikke verre (ille nok dog ...) at en jente jeg hadde sex med i helgene hadde skrytt på seg p-piller. Det var en venninne av henne som fortalte meg det.

Nå hadde jeg uansett trukket meg ut hver gang, tror jeg, men likevel ...

Uansett: jeg konfronterte henne med det ute på byen etter at venninna hadde fortalt henne det, og hun innrømmet det uten noen problemer. Hun var ungekåt. Likevel var jeg tjukk nok i hue til å ha sex med henne en gang til, dog med kondom (er ikke helt idiot), hvorpå faenskapet sprakk. Snakker om timing! Eneste gangen i hele mitt liv en kondom har sprukket.

Vel, jeg fikk dratt henne med til legevakta da vi våkna opp den søndagsmorgenen - nærmest med makt, og fikk dytta i henne en angrepille.

Jeg kan ikke den dag i dag fatte at jeg ble med henne den siste gangen. Men jeg var nok litt fullere på den tida enn jeg er nå. Det er en del år siden. :)

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

13

• org

2

• keinstein

2

• Sofline

1

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...