Gå til innhold

Hva er vanskeligst for deg å gjennomføre?

Anbefalte innlegg

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

A: Ligge helt rolig, mens det mest sexye du kan tenke deg av motsatt kjønn, kiler deg med en fjær her og der på kroppen.

B: Bade med samme person i badekar fylt med sjampanje, uten å få smak av sjampanje i munnen..og uten å ha kroppskontakt

Skrevet

B. Jeg har ikke sjangs til å være i nærheten av min kjære når han er uten klær uten å være borti ham - jeg bare MÅ!

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

B. Jeg har ikke sjangs til å være i nærheten av min kjære når han er uten klær uten å være borti ham - jeg bare MÅ!

Begge er splitter naken i begge tilfeller...

Ha en god dag!

:)

Skrevet

hehe, det der virket kjent, Lillemus. ;-)

Skrevet

Jeg hadde hatt vanskeligheter med B, for hvis jeg først bader i sjampanje, så vil jeg jo drikke alt jeg kan :) Men.. var det slik at man badet i det? For hva er da sjampanjen blandet med? ekskrementer fra kroppen? hihi.

Dessuten elsker jeg å bli kilt her og der på ;)

Skrevet

Umulig å si, iom. at jeg aldri har forsøkt B. Hvis du stiller med champagne og person, så ordner jeg badekaret.

"......................................"

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Umulig å si, iom. at jeg aldri har forsøkt B. Hvis du stiller med champagne og person, så ordner jeg badekaret.

Vi får se på torsdag..

;)

Ha en fin dag!

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

*Ding, dong!*

"Pust, pes, pust, pes"

"Det var ikke lett å finne frem hit"

Håper du har badekaret klart, for nå kommer jeg med sjampagnen!

Det var ikke bare bare å få slept med seg 200 liter av denne deilige drikken, skal jeg si deg.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

"Kan jeg ha tatt så feil av klokkeslettet?"

"Ja, ja. Miss World, de får bare sette dem på trappen så lenge, så etterlater jeg dem sammen med sjampagnen her, så får du bare vente til han dukker opp.Ha et deilig bad! Og hils han så meget fra meg"

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...