Gjest EnLitenKattepus Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 A: Ligge helt rolig, mens det mest sexye du kan tenke deg av motsatt kjønn, kiler deg med en fjær her og der på kroppen. B: Bade med samme person i badekar fylt med sjampanje, uten å få smak av sjampanje i munnen..og uten å ha kroppskontakt 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 B. Jeg har ikke sjangs til å være i nærheten av min kjære når han er uten klær uten å være borti ham - jeg bare MÅ! 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 B. Jeg har ikke sjangs til å være i nærheten av min kjære når han er uten klær uten å være borti ham - jeg bare MÅ! Begge er splitter naken i begge tilfeller... Ha en god dag! 0 Siter
amber sun Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 B. Jeg har ikke sjangs til å være i nærheten av min kjære når han er uten klær uten å være borti ham - jeg bare MÅ! hehe, det der virket kjent, Lillemus. ;-) 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Jeg hadde hatt vanskeligheter med B, for hvis jeg først bader i sjampanje, så vil jeg jo drikke alt jeg kan Men.. var det slik at man badet i det? For hva er da sjampanjen blandet med? ekskrementer fra kroppen? hihi. Dessuten elsker jeg å bli kilt her og der på 0 Siter
Prozak Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Umulig å si, iom. at jeg aldri har forsøkt B. Hvis du stiller med champagne og person, så ordner jeg badekaret. "......................................" 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Umulig å si, iom. at jeg aldri har forsøkt B. Hvis du stiller med champagne og person, så ordner jeg badekaret. "......................................" Vi får se på torsdag.. Ha en fin dag! 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Umulig å si, iom. at jeg aldri har forsøkt B. Hvis du stiller med champagne og person, så ordner jeg badekaret. "......................................" *Ding, dong!* "Pust, pes, pust, pes" "Det var ikke lett å finne frem hit" Håper du har badekaret klart, for nå kommer jeg med sjampagnen! Det var ikke bare bare å få slept med seg 200 liter av denne deilige drikken, skal jeg si deg. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Umulig å si, iom. at jeg aldri har forsøkt B. Hvis du stiller med champagne og person, så ordner jeg badekaret. "......................................" "Kan jeg ha tatt så feil av klokkeslettet?" "Ja, ja. Miss World, de får bare sette dem på trappen så lenge, så etterlater jeg dem sammen med sjampagnen her, så får du bare vente til han dukker opp.Ha et deilig bad! Og hils han så meget fra meg" ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.