Gå til innhold

Er det homo...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...å barbere seg under armene når man er gutt?

Nå har jeg sluttet med parfymert deo og gått over til luktfrie. Luktfrie kommer i to versjoner, flytende/gel eller solid (stick).

De første tar evigheter før de tørker, og de klistrer sammen hårene.

De andre har en lei tendens til å klistre seg til hårene som små klumper som drysser av etterhvert. Ikke noe særlig.

Begge fungerer supert, så det enkleste er faktisk å barbere seg under armene, men altså, er det homo?

Jeg er trygg på seksualiteten min, altså. Gosjamej!

Skrevet

Jeg hadde ikke dumpet deg, men jeg hadde funnet det litt merkelig. Nå foretrekker jeg menn med naturlig hårvekst, da :)

Skrevet

Hadde jeg skulle være intim med en gutt og funnet ut at han hadde barbert seg under armene, hadde det vært skikkelig turn-off.

Uff, menn skal ha hår!!!!

Skrevet

Jeg er homo, men gutter/menn skal ikke barbere seg under armene.

Det er fysjameg ekkelt!

Skrevet

Ser ikke noe veldig galt i det, men det tryggeste er nok å klippe det litt, og ikke fjerne det helt:)

Skrevet

Hvis du ser på stranda vil du se at det er ganske vanlig blant yngre gutter. Tviler på at samtlige er homser.

Jeg pleier å ta armhulene et par ganger i året. Det er trivsel. Litt erotisk, faktisk.

Og jeg kan ikke si jeg føler meg så veldig homofil.

Før sommeren tok jeg til og med kassa!

Skrevet

Jeg hadde ikke dumpet deg, men jeg hadde funnet det litt merkelig. Nå foretrekker jeg menn med naturlig hårvekst, da :)

Hva er "naturlig" hårvekst?? Er alt greit, fra noen hårstrå på brystkassa, til masse hår på skuldrene og ryggen? Hva med damer. Er det greit med "naturlig" hårvekst der og. Selv om det skulle komme hår på overleppa, rundt brystvortene, og ellers i ansiktet.

Bare lurer. Vet at mange føler ubehag med for mye hårvekst.

Skrevet

Hva er "naturlig" hårvekst?? Er alt greit, fra noen hårstrå på brystkassa, til masse hår på skuldrene og ryggen? Hva med damer. Er det greit med "naturlig" hårvekst der og. Selv om det skulle komme hår på overleppa, rundt brystvortene, og ellers i ansiktet.

Hm... Du satte meg litt fast der...

Men jeg har ikke hårfobi, i hvert fall. Selv er jeg komfortabel med å fjerne mine egne hår, kanskje litt på grunn av eventuelle reaksjoner man kan få på hårete legger som kvinne ;) Menn må jo også få fjerne hår de er ukomfortabel med. Men glattbarberte menn er merkelig for meg. Hvor skal de stoppe om de først begynner, tenker jeg :P

ylvali1365381015
Skrevet

Syns det er fint uten hår jeg :)

... ikke jeg!

men det er jo en privatsak- du trenger da ikke å spørre oss? ;-)

ylvali1365381015
Skrevet

Hm... Du satte meg litt fast der...

Men jeg har ikke hårfobi, i hvert fall. Selv er jeg komfortabel med å fjerne mine egne hår, kanskje litt på grunn av eventuelle reaksjoner man kan få på hårete legger som kvinne ;) Menn må jo også få fjerne hår de er ukomfortabel med. Men glattbarberte menn er merkelig for meg. Hvor skal de stoppe om de først begynner, tenker jeg :P

der har du biffen!

fjerne naturlige hår fordi man frykter reaksjoner som kvinne...

ganske urettferdig, når man vet at hår er like naturlig til stede på kvinnekroppen som på mannskroppen! men jeg fjerner jo noen hår jeg også. men begrenser meg litt- ikke noe prepubertalt oppsyn her!

i likestillingens navn!!! ;-)

Skrevet

"Hva er "naturlig" hårvekst?? Er alt greit, fra noen hårstrå på brystkassa, til masse hår på skuldrene og ryggen?"

På menn: JA!

På kvinner: Nei. :o) Det er mer feminint og sensuelt å være myk og glatt.

Skrevet

... ikke jeg!

men det er jo en privatsak- du trenger da ikke å spørre oss? ;-)

Hva babler du om - har jeg spurt deg kanskje?

ylvali1365381015
Skrevet

Hva babler du om - har jeg spurt deg kanskje?

fy så sur og frekk da!

jeg skulle vel heller lagt svaret under nick trådstarter. h*n spurte hva vi andre synes, ikke sant? (forøvrig er det like passende at jeg forteller hva jeg synes som at du gjør det... dersom det er årsaken til din irritasjon? ja, ikke vet jeg...) ta ting i beste mening, opp med humøret og nyt fredagen! :-)

god helg!

Skrevet

fy så sur og frekk da!

jeg skulle vel heller lagt svaret under nick trådstarter. h*n spurte hva vi andre synes, ikke sant? (forøvrig er det like passende at jeg forteller hva jeg synes som at du gjør det... dersom det er årsaken til din irritasjon? ja, ikke vet jeg...) ta ting i beste mening, opp med humøret og nyt fredagen! :-)

god helg!

Jeg leste gjennom "svar til meg"....jeg er ikke spesielt sur.

ylvali1365381015
Skrevet

Jeg leste gjennom "svar til meg"....jeg er ikke spesielt sur.

det er bra! :-)

syntes det hørtes temmelig surt ut med "hva er det _du_ babler om" i stedet for et åpent spørsmål... men, men- det er kanskje også min fortolkning?

nyt helgen- det er så herlig på denne tiden av året, når høsten er ung! :-)

(og nyt dine "baljer" med vin, som du så vittig formulerte det for tusen tråder siden! jeg for min del nyter tre glass i kveld... ;-))

mvh,

Skrevet

det er bra! :-)

syntes det hørtes temmelig surt ut med "hva er det _du_ babler om" i stedet for et åpent spørsmål... men, men- det er kanskje også min fortolkning?

nyt helgen- det er så herlig på denne tiden av året, når høsten er ung! :-)

(og nyt dine "baljer" med vin, som du så vittig formulerte det for tusen tråder siden! jeg for min del nyter tre glass i kveld... ;-))

mvh,

Baljer med vin hørtes mye ut:)

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Baljer med vin hørtes mye ut:)

Sees senere, kanskje..

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...