ylvali1365381015 Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Baljer med vin hørtes mye ut:) det var etter sigende barna i huset som kalte det baljer da! det var nok bare et velfylt og ganske ordinært glass, tror jeg. ;-) vi må få kose oss i helgen! :-D 0 Siter
amerikafareren Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 det var etter sigende barna i huset som kalte det baljer da! det var nok bare et velfylt og ganske ordinært glass, tror jeg. ;-) vi må få kose oss i helgen! :-D Da drikker jeg kanskje baljer med vin. Har akkurat hentet meg en flaske vin og thai kylling med cashewnøtter. Skal kose meg nå etter å ha lest slik at øynene detter snart ut av hodet på meg. 0 Siter
4barns mor-77 Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Sees senere, kanskje.. jahaha... det må vi jo!!! 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 jahaha... det må vi jo!!! Skal gå stillere i dørene neste gang, om noen mnd-ers tid... Take care! 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Da drikker jeg kanskje baljer med vin. Har akkurat hentet meg en flaske vin og thai kylling med cashewnøtter. Skal kose meg nå etter å ha lest slik at øynene detter snart ut av hodet på meg. ;-D åh, det hørtes digg ut! kos deg! selv har jeg spist på restaurant i dag, nydelig ørret med potetpurre og rotgrønnsaker. :-) slår på stortromma, selv om både mann og barn er borte og jeg har en alene-helg her. i morgen skal jeg lese avisa fra a til å og bade midt på dagen. siden dra innom galleri og kanskje shoppe litt, for så å avrunde med venner og vin - igjen! :-O kan det bli bedre? tviler!;-) 0 Siter
amerikafareren Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 ;-D åh, det hørtes digg ut! kos deg! selv har jeg spist på restaurant i dag, nydelig ørret med potetpurre og rotgrønnsaker. :-) slår på stortromma, selv om både mann og barn er borte og jeg har en alene-helg her. i morgen skal jeg lese avisa fra a til å og bade midt på dagen. siden dra innom galleri og kanskje shoppe litt, for så å avrunde med venner og vin - igjen! :-O kan det bli bedre? tviler!;-) Nei det kan ikke bli bedre hvis du er helt alene uten mann og barn:) Galleri og shopping...... ja det blir det mye av på meg i verdensmetropolen, dvs. gallerier, shopping blir det ikke så mye penger til:) 0 Siter
hidi Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Nei, det er ikke homo! Men var du min gutt ville jeg at du beholdt alt. 0 Siter
amerikafareren Skrevet 22. september 2006 Skrevet 22. september 2006 Nei, det er ikke homo! Men var du min gutt ville jeg at du beholdt alt. Jeg ville nok ha stusset hvis jeg var sammen med en mann som barberte alt hår vekk:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.