Gå til innhold

Er det homo...

Anbefalte innlegg

ylvali1365381015
Skrevet

Baljer med vin hørtes mye ut:)

det var etter sigende barna i huset som kalte det baljer da!

det var nok bare et velfylt og ganske ordinært glass, tror jeg.

;-)

vi må få kose oss i helgen! :-D

Skrevet

det var etter sigende barna i huset som kalte det baljer da!

det var nok bare et velfylt og ganske ordinært glass, tror jeg.

;-)

vi må få kose oss i helgen! :-D

Da drikker jeg kanskje baljer med vin. Har akkurat hentet meg en flaske vin og thai kylling med cashewnøtter. Skal kose meg nå etter å ha lest slik at øynene detter snart ut av hodet på meg.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

jahaha... det må vi jo!!!

Skal gå stillere i dørene neste gang, om noen mnd-ers tid...

Take care!

:)

ylvali1365381015
Skrevet

Da drikker jeg kanskje baljer med vin. Har akkurat hentet meg en flaske vin og thai kylling med cashewnøtter. Skal kose meg nå etter å ha lest slik at øynene detter snart ut av hodet på meg.

;-D

åh, det hørtes digg ut!

kos deg! selv har jeg spist på restaurant i dag, nydelig ørret med potetpurre og rotgrønnsaker.

:-) slår på stortromma, selv om både mann og barn er borte og jeg har en alene-helg her.

i morgen skal jeg lese avisa fra a til å og bade midt på dagen. siden dra innom galleri og kanskje shoppe litt, for så å avrunde med venner og vin - igjen! :-O

kan det bli bedre? tviler!;-)

Skrevet

;-D

åh, det hørtes digg ut!

kos deg! selv har jeg spist på restaurant i dag, nydelig ørret med potetpurre og rotgrønnsaker.

:-) slår på stortromma, selv om både mann og barn er borte og jeg har en alene-helg her.

i morgen skal jeg lese avisa fra a til å og bade midt på dagen. siden dra innom galleri og kanskje shoppe litt, for så å avrunde med venner og vin - igjen! :-O

kan det bli bedre? tviler!;-)

Nei det kan ikke bli bedre hvis du er helt alene uten mann og barn:) Galleri og shopping...... ja det blir det mye av på meg i verdensmetropolen, dvs. gallerier, shopping blir det ikke så mye penger til:)

Skrevet

Nei, det er ikke homo!

Men var du min gutt ville jeg at du beholdt alt.

Skrevet

Nei, det er ikke homo!

Men var du min gutt ville jeg at du beholdt alt.

Jeg ville nok ha stusset hvis jeg var sammen med en mann som barberte alt hår vekk:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...