Gå til innhold

Fra barn til babe og bølle

Anbefalte innlegg

ylvali1365381015
Skrevet

Hva er så ekkelt med slike komfortable klær?

slike komfortable klær?

de trange hoftebuksene og de korte, smale toppene, mener du?

til fire-femåringer i barnehagen?? begynner å lure på om du har vært på de samme kjedebutikkene dom meg. du kan iallefall ikke ha barn som maser om g-streng, da tror jrg du ville skjønt problemstillingen...

når det gjelder gutta er ikke problemet trange eller minimale klær, heller den symbolikken som ligger i sølvkjedene de har rundt hoftene og ringene med dødningehoder. har du sett de videoene disse klesmotene inspireres av, hadde du sikkert skjønt hvor vi vil hen. bossy gutter og barbiehorer... er det hit vi kom til slutt, barn av seksti- og syttitallet?

liten vits... :-/

Skrevet

slike komfortable klær?

de trange hoftebuksene og de korte, smale toppene, mener du?

til fire-femåringer i barnehagen?? begynner å lure på om du har vært på de samme kjedebutikkene dom meg. du kan iallefall ikke ha barn som maser om g-streng, da tror jrg du ville skjønt problemstillingen...

når det gjelder gutta er ikke problemet trange eller minimale klær, heller den symbolikken som ligger i sølvkjedene de har rundt hoftene og ringene med dødningehoder. har du sett de videoene disse klesmotene inspireres av, hadde du sikkert skjønt hvor vi vil hen. bossy gutter og barbiehorer... er det hit vi kom til slutt, barn av seksti- og syttitallet?

liten vits... :-/

Ja, og jeg syns det er tøft. Jeg har barn på 4, 9, 15 og 23

ylvali1365381015
Skrevet

Ja, og jeg syns det er tøft. Jeg har barn på 4, 9, 15 og 23

det er merkelig...

men folk er og blir forskjellige.

jeg synes ikke barbie eller lolita ideelt sett bør være identitetsskapende for mine døtre. ei heller at min sønn skal

identifisere seg med gangster/hallik - symbolikken.

ikke mye søtt du! :-/

men igjen, smaken er som baken.

hollywood-snillfjord vil alltid være en kontrast, for å si det sånn!

:-).

Skrevet

Toåringen hylte og grein i dag tidlig. Hun forlangte nemlig å få ha på sin røde flamencokjole! Jeg for min del syntes det ble litt drøyt og dra på handletur med Flamencokjole, så hun fikk ikke lov. Trøste og bære som ungen vrælte... Jeg burde antagelig latt henne få lov, men jeg orka bare ikke puffermer og dill på shopping i byen idag :-(

Men hadde det gjort noe, da? ;-)

Jeg har hatt med en 5-åring i Spidermann-drakt på butikken jeg, fordi han simpelthen nektet å ta den av seg! :-)

Det virket som om folk flest skjønte "stå'a"! :-)

Skrevet

Jeg får ikke til å klikke meg videre på soriamoria slik at jeg kommer til et nettsted med produkter... finnes det et eget produkt-nettsted for sosiamoria-produkter?

De hadde nettbutikk før, men den er nedlagt. Nettsidene er sikkert preget av det.

Skrevet

Men hadde det gjort noe, da? ;-)

Jeg har hatt med en 5-åring i Spidermann-drakt på butikken jeg, fordi han simpelthen nektet å ta den av seg! :-)

Det virket som om folk flest skjønte "stå'a"! :-)

Jeg var bare ikke i humør til det akkurat den dagen *hehe*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...