Gå til innhold

Jeg visste ikke at Pirelli hadde bryster...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den patetiske gubben har tatt hormoner.

Og sikkert en smule push-up/innlegg i tillegg. Men ja, jeg har også hørt at han har tatt hormoner for å utvikle bryster. Jeg er imponert over kona som holder ut...

Gjest Vannfrukt
Skrevet

Hvorfor er han patetisk?

Gjest strekerpaaveggen
Skrevet

Finnes faktisk folk som blir født i feil kropp.......

Skrevet

Må være rart å leve med et menneske som har penis og pupper.

Gjest strekerpaaveggen
Skrevet

Må være rart å leve med et menneske som har penis og pupper.

Er ikke sikkert han har penis fortsatt vel? ikke at jeg vet :)

Skrevet

Noe mann må han vel være for at kona skal orke å være gift med han?

Skrevet

Jeg har faktisk veldig respekt for Esben Pirelli må jeg si. Man kan si mye, men å stå frem sånn som han har gjort, midt i Sørlandets pietisme, det står det respekt av. Å tørre å være seg selv, selv om man ikke alltid passer inn i de mest "firkantede rammene" som samfunnet har konstruert. Sånne mennesker har jeg alltid hatt respekt for.

Skrevet

Jeg liker mennesker som skiller seg ut, men kunne aldri vært sammen med en puppemann altså :)

Men se, ganske så velformede pupper hadde han sannelig! :)

Skrevet

Hvorfor er han patetisk?

Tja... jeg har hatt ham med som passasjer et par ganger. Da kom han som "Esther",og var akkurat like fjollete som han fremstår som på TV. Derav mitt inntrykk av ham.

Og skal man virkelig ta en mann seriøst når han på fullt alvor synes å mene å ha krav på to pass for å kunne komme seg gjennom passkontrollen i andre land? Det er da ikke verre enn at han akkurat i møte med andre lands politimyndigheter kler seg som den mannen han er, for svarte....!

Skrevet

Jeg ljenner han og han er et fantastisk medmenneske.

Kona visste ikke at han tok hormoner, men da hun fikk vite det sa hun stopp, og det gjorde han.

Alle på sørlandet som har følt seg *unormale* fikk kjempestøtte av Esben/Esther.

Mye jeg ikke forstår eller liker, men har gjort mye med de moralske synspunktene her i sør.

Og kona er også en flott dame som elsker sin mann.....

Skrevet

jeg vil ha hormonene han får..så jeg kan få større pupper

Skrevet

Finnes faktisk folk som blir født i feil kropp.......

Han er ikke transseksuell, han er ikek født i feil kropp -han er mann som også lever ut kvinnen i seg - i form av å være transvestitt. Det er to forskjellige ting.

Skrevet

Og sikkert en smule push-up/innlegg i tillegg. Men ja, jeg har også hørt at han har tatt hormoner for å utvikle bryster. Jeg er imponert over kona som holder ut...

Jeg hadde lettere askeptert det enn en som var bifil. - rart :-)

Skrevet

Han er en heterofil transvestitt mann - så klart han har penis.

Gjest strekerpaaveggen
Skrevet

Han er ikke transseksuell, han er ikek født i feil kropp -han er mann som også lever ut kvinnen i seg - i form av å være transvestitt. Det er to forskjellige ting.

allright, allright.. she-male da.. fortsatt ikke patetisk i min bok.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...