Gjest hva i alle.. Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive/00268/God_Kveld_Norge_fes_268344x.jpg 0 Siter
Juneau Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Den patetiske gubben har tatt hormoner. 0 Siter
Gemini Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Den patetiske gubben har tatt hormoner. Og sikkert en smule push-up/innlegg i tillegg. Men ja, jeg har også hørt at han har tatt hormoner for å utvikle bryster. Jeg er imponert over kona som holder ut... 0 Siter
Gjest Vannfrukt Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Den patetiske gubben har tatt hormoner. Hvorfor er han patetisk? 0 Siter
Gjest strekerpaaveggen Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Den patetiske gubben har tatt hormoner. Finnes faktisk folk som blir født i feil kropp....... 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Må være rart å leve med et menneske som har penis og pupper. 0 Siter
Gjest strekerpaaveggen Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Må være rart å leve med et menneske som har penis og pupper. Er ikke sikkert han har penis fortsatt vel? ikke at jeg vet 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Er ikke sikkert han har penis fortsatt vel? ikke at jeg vet Noe mann må han vel være for at kona skal orke å være gift med han? 0 Siter
Gjest Pluttis Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Jeg har faktisk veldig respekt for Esben Pirelli må jeg si. Man kan si mye, men å stå frem sånn som han har gjort, midt i Sørlandets pietisme, det står det respekt av. Å tørre å være seg selv, selv om man ikke alltid passer inn i de mest "firkantede rammene" som samfunnet har konstruert. Sånne mennesker har jeg alltid hatt respekt for. 0 Siter
keinstein Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Jeg får hodepine av den mannen. 0 Siter
Gjest Puppi Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Jeg liker mennesker som skiller seg ut, men kunne aldri vært sammen med en puppemann altså Men se, ganske så velformede pupper hadde han sannelig! 0 Siter
Juneau Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Hvorfor er han patetisk? Tja... jeg har hatt ham med som passasjer et par ganger. Da kom han som "Esther",og var akkurat like fjollete som han fremstår som på TV. Derav mitt inntrykk av ham. Og skal man virkelig ta en mann seriøst når han på fullt alvor synes å mene å ha krav på to pass for å kunne komme seg gjennom passkontrollen i andre land? Det er da ikke verre enn at han akkurat i møte med andre lands politimyndigheter kler seg som den mannen han er, for svarte....! 0 Siter
hidi Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Jeg ljenner han og han er et fantastisk medmenneske. Kona visste ikke at han tok hormoner, men da hun fikk vite det sa hun stopp, og det gjorde han. Alle på sørlandet som har følt seg *unormale* fikk kjempestøtte av Esben/Esther. Mye jeg ikke forstår eller liker, men har gjort mye med de moralske synspunktene her i sør. Og kona er også en flott dame som elsker sin mann..... 0 Siter
Gjest issska Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 jeg vil ha hormonene han får..så jeg kan få større pupper 0 Siter
flisa Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Finnes faktisk folk som blir født i feil kropp....... Han er ikke transseksuell, han er ikek født i feil kropp -han er mann som også lever ut kvinnen i seg - i form av å være transvestitt. Det er to forskjellige ting. 0 Siter
flisa Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Og sikkert en smule push-up/innlegg i tillegg. Men ja, jeg har også hørt at han har tatt hormoner for å utvikle bryster. Jeg er imponert over kona som holder ut... Jeg hadde lettere askeptert det enn en som var bifil. - rart :-) 0 Siter
flisa Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Er ikke sikkert han har penis fortsatt vel? ikke at jeg vet Han er en heterofil transvestitt mann - så klart han har penis. 0 Siter
Gjest strekerpaaveggen Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Han er ikke transseksuell, han er ikek født i feil kropp -han er mann som også lever ut kvinnen i seg - i form av å være transvestitt. Det er to forskjellige ting. allright, allright.. she-male da.. fortsatt ikke patetisk i min bok. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.