Hatsumomo Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Jeg laster ned lovlig, men jeg vil ha mp3 sanger, og ikke wma sanger. Itunes har det ikke. Musikkonline har det ikke. Noen som vet? 0 Siter
Zombiebob Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Du kan konvertere filene mellom de ulike filformatene, det finnes en bråte verktøy for det. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 16. september 2006 Forfatter Skrevet 16. september 2006 Du kan konvertere filene mellom de ulike filformatene, det finnes en bråte verktøy for det. Nei, ikke lovlig nedlastede sanger kan jeg ikke det. Ikke de kopibeskyttete. 0 Siter
Gemini Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Vet ikke, men her er flere du kan prøve http://dyn.startsiden.no/nettbutikker/musikk/mp3/index.html?links=1&cat= 0 Siter
Zombiebob Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Nei, ikke lovlig nedlastede sanger kan jeg ikke det. Ikke de kopibeskyttete. Du kan alltids brenne til CD og rippe den på nytt.. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 16. september 2006 Forfatter Skrevet 16. september 2006 Du kan alltids brenne til CD og rippe den på nytt.. GÅr det ann da?! Å brenne til cd og "rippe" ? Hva er å rippe? 0 Siter
Zombiebob Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 GÅr det ann da?! Å brenne til cd og "rippe" ? Hva er å rippe? Du kan brenne låtene til en vanlig lyd-cd som kan spilles i cd-spillere. Så tar du den CDen og "ripper" den i datamaskinen, dvs bryter den ned i mp3-filer som lagres på datamaskinen. Det finnes masse software der ute som lar deg gjøre begge deler. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 17. september 2006 Forfatter Skrevet 17. september 2006 Du kan brenne låtene til en vanlig lyd-cd som kan spilles i cd-spillere. Så tar du den CDen og "ripper" den i datamaskinen, dvs bryter den ned i mp3-filer som lagres på datamaskinen. Det finnes masse software der ute som lar deg gjøre begge deler. Hmmm det skal jeg jammen prøve. Men jeg er ganske sikker på at det ikke går. Jeg mener, da ville jo alle kunne gjort det og jeg kjenner ingen som har kunnet gjøre noe med det.... 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 17. september 2006 Forfatter Skrevet 17. september 2006 Du kan brenne låtene til en vanlig lyd-cd som kan spilles i cd-spillere. Så tar du den CDen og "ripper" den i datamaskinen, dvs bryter den ned i mp3-filer som lagres på datamaskinen. Det finnes masse software der ute som lar deg gjøre begge deler. Hvordan ripper man sangene? Jeg skjønner ikke helt hvordan man skal gjøre det. 0 Siter
Zombiebob Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Hvordan ripper man sangene? Jeg skjønner ikke helt hvordan man skal gjøre det. Du må ha software som kan ripppe, det er utrolig mye å velge mellom. Her er en oppskrift: http://www.zittware.com/Products/CDMaster32/Tutorials/CopyProtected_WMA_to_MP3.html 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.