Gå til innhold

Anbefal en film som går på kino nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt meg på kino.

Har du en film du vil anbefale meg?

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Nei, men har du en billig sjampagne å anbefale meg?

Du skulle bare visst...

:D

Ha en fin dag!

Skrevet

Nei, men har du en billig sjampagne å anbefale meg?

Du skulle bare visst...

:D

Ha en fin dag!

Billig champagne finnes dessverre ikke. Men prøv en Cremant de Bourgogne, nesten like godt som champagne og koster godt under halvparten :-).

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Billig champagne finnes dessverre ikke. Men prøv en Cremant de Bourgogne, nesten like godt som champagne og koster godt under halvparten :-).

Tusen takk for svar, og ha en fin dag!

:)

Skrevet

Cars.

men du må se den på engelsk, mye morsomme da :)

Er det en tegnefilm?

Skrevet

Har du sett den?

Nei, bare sett litt om den, og de som er med, på TV - og jeg kommer nok til å gjøre det, ja.

Utrolig flotte typer!

Skrevet

Nei, bare sett litt om den, og de som er med, på TV - og jeg kommer nok til å gjøre det, ja.

Utrolig flotte typer!

Vanligvis når jeg sjekker hvilke filmer som går på kino, så har jeg hørt om en stor andel av dem.

Denne gangen var det bare en som sa meg noe. Pirates of Caribien II, og den så jeg da den kom ut.

Så jeg har det nok litt for travelt om dagen, siden jeg ikke er mer oppdatert :-)

Nå ser det ut til at det ikke blir kinokveld i dag likevel, men jeg skal vurdere tipset ditt neste gang muligheten byr seg.

Skrevet

Vanligvis når jeg sjekker hvilke filmer som går på kino, så har jeg hørt om en stor andel av dem.

Denne gangen var det bare en som sa meg noe. Pirates of Caribien II, og den så jeg da den kom ut.

Så jeg har det nok litt for travelt om dagen, siden jeg ikke er mer oppdatert :-)

Nå ser det ut til at det ikke blir kinokveld i dag likevel, men jeg skal vurdere tipset ditt neste gang muligheten byr seg.

Lykke til med valget neste gang du skal på kino, da.

Fant forresten en anmeldelse:

http://www.adressa.no/kultur/film/filmanmeldelser/article707115.ece

Skrevet

Jeg har ikke sett så mange av de nye, men jeg så United 93. Den er meget sterk.

Jeg har lyst til å se Reprise.

Skrevet

Er det en tegnefilm?

Ja av Pixar.

Litt voksen humor, derfor anbefaler jeg den.

Lo godt :)

Gjest heffalumpen
Skrevet

Jeg har ikke sett så mange av de nye, men jeg så United 93. Den er meget sterk.

Jeg har lyst til å se Reprise.

'Reprise' er en god film.

Men du tar kanskje ikke anbefalinger fra meg... hehe.. *no offense*

Skrevet

'Reprise' er en god film.

Men du tar kanskje ikke anbefalinger fra meg... hehe.. *no offense*

Jeg husker muligens litt dårlig, men jeg kan ikke komme på noen god grunn til unngå filmtips fra deg. :)

Jeg er generelt skeptisk til norske filmer. De blir skrytt noe så til de grader opp i skyene. Men regissøren er en tidligere skater jeg så opp til da jeg var en ung skaterebell. :)

Dessuten høres den ut som noe jeg kan like.

Dog er jeg klar over at kritikerne har det med å skamrose norske filmer helt ufortjent.

Skrevet

Jeg så Uro i går, og likte den sånn middels.

Det var for mye vold, og jeg blei nesten irritert på hovedrolefiguren, fordi han gjorde så forbanna mange dårlige valg.

Men jeg har lyst til å se Reprise! :)

Skrevet

Det var for mye vold, og jeg blei nesten irritert på hovedrolefiguren, fordi han gjorde så forbanna mange dårlige valg.

Takk, da eliminerer jeg Uro :-)

Og så må jeg skaffe meg litt info om Reprise.

Skrevet

Ta en titt innom meldinger, jeg så at noen etterlyste mailkontoen din.

Skrevet

Ta en titt innom meldinger, jeg så at noen etterlyste mailkontoen din.

Åh? Takk! :) Jeg er ikke så ofte innom på meldinger. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...