Gjest Elextra Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Mange navn er stygge inntil jeg plutselig treffer et hyggelig menneske ved akkurat dét navnet... 0 Siter
Gjest kddkdkfkdkjfkjfdkjjkfdjkfdkjdkjffkjdjf hemmelig nok, vel? Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Kanskje det er _web_ som tuller med oss? For det _går_ IKKE. Kan du ikke bare gjøre sånn: 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Kan du ikke bare gjøre sånn: Har ikke behov for å ha hemmelig nick. Var bare så nysgjerrig på hvordan den greide å sende innlegg _uten_ signatur, den som gjorde det. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Mange navn er stygge inntil jeg plutselig treffer et hyggelig menneske ved akkurat dét navnet... ok, Bodil, Kurt, Magda og Guttorm kommer ikke høyt på listen. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Svanhild og Snefrid.. :-) Kurt, Harry, Geir.. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Svanhild og Snefrid.. :-) Kurt, Harry, Geir.. Hehe, vi er nesten på bølgelengde her... (dvs. inntil jeg treffer en hyggelig person med ett av disse navnene) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Hehe, vi er nesten på bølgelengde her... (dvs. inntil jeg treffer en hyggelig person med ett av disse navnene) Sant nok :-) 0 Siter
EllaJo Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Alf, Kåre, Harry, Nils, Petra, Gunnlaug, Gunnbjørg, Tordis, og sikkert mange fler... 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Tiril, Ragnhild, Magnhild, Esther, Astrid, Ingeborg, Solbjørg, Annveig, June,Reidun, Ingebjørg, Tora, Helle osv. Hehe, her var det mange navn jeg liker kjempegodt. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Mange merkelige navn ja. Jeg har problemer med å forstå at Mira er et jentenavn for det har jeg bare hørt om på dyr...? Så du har aldri hørt om Mira Craig? 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Guttorm er ikke fint, jeanett er ikke fint. Snorre og Brage er ufordragelige snørrunger det ikke kan bli folk av..;-P Dessuten har jeg fordommer mot navnet Wenke. sånn er det- jeg kjenner bare to snorre, begge hederlige, intellekyuelle og snille gutter med glimt i øyet. navn er og blir en personlig greie... 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 sånn er det- jeg kjenner bare to snorre, begge hederlige, intellekyuelle og snille gutter med glimt i øyet. navn er og blir en personlig greie... Snorre er det nye ultimate whitetrash navnet, nettopp fordi mødre føler at de vaksinerer ungen mot å bli akkurat det, ved å kalle den Snorre eller Brage..;-P Dessuten er det ofte kjipe, egenrettferdige, sladreunger, med bananformet hode og som lukter kaviar som er bærere av disse uhellige navnene..;-P Og mor har lange skjørter og skulle i det minste ØNSKE hun hadde tatt lærer/barnevernsskolen, selvom det er langt fra sikkert at hun har gjort det.. Fordomsfull jeg? Neida! ;-P 0 Siter
tonie Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Jeg fordrar ikke navn med blonder på. Jålete navn altså, med mangder av c-er og h-er og sånn. Jeg liker enkle navn, men det finnes unntak. Olga, for eksempel.*S* 0 Siter
Gjest ililalo Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Hva synes dere om navnet Jonas? Hva forbinder dere med det navnet? 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Snorre er det nye ultimate whitetrash navnet, nettopp fordi mødre føler at de vaksinerer ungen mot å bli akkurat det, ved å kalle den Snorre eller Brage..;-P Dessuten er det ofte kjipe, egenrettferdige, sladreunger, med bananformet hode og som lukter kaviar som er bærere av disse uhellige navnene..;-P Og mor har lange skjørter og skulle i det minste ØNSKE hun hadde tatt lærer/barnevernsskolen, selvom det er langt fra sikkert at hun har gjort det.. Fordomsfull jeg? Neida! ;-P hihi, du er kanskje inne på noe likevel? ;-) mødrene er sosionomer og helsesøstre. (men om de har bananformet hode har jeg ikke studert inngående). :-D 0 Siter
Gjest idaholwa Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 gammelmodige: kåre,snorre,per, brynjulf,edgar,torkil,pål, arnold,herulf,sveinung,truls, bentein aaslaug,heidrun,dordi,dora,gyda torgunn,olga,petrine,pauline, leikny,dorrit,gauthild(!),ebba gøril sosialt belastede: kevin,ronnie/-y,jonny, tommy,monica?,linda?,janniche, louis,bibbi,isabel,laila,rita, madeleine,renathe pretensiøse/oslo vest: oscar, philip,konrad,fabian,william, wilhelm tomine,celine,philipa,henriette wictoria hermine moderne: uno,teis,pelle,frei,peik,styrk bo,une,millie,åste det må da være alle, tror jeg! *og navner skjemmer ingen, kjenner mange jeg er glad i med noen av disse navnene!* :-) Hva synes du om navnet Jonas? Hva forbinder du med det navnet? 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Så du har aldri hørt om Mira Craig? eh, jo det stemmer, men har tenkt på det som et slengnavn..de bruker mye det "der over" Snart heter ungene sikkert knoll og tott 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Jeg fordrar ikke navn med blonder på. Jålete navn altså, med mangder av c-er og h-er og sånn. Jeg liker enkle navn, men det finnes unntak. Olga, for eksempel.*S* enig. men jeg vet at jeg glatt blir puttet inn i steinerskolebåsen på bakgrunn av mine navnepreferanser. ;-) 0 Siter
aggavagga Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Hva synes dere om navnet Jonas? Hva forbinder dere med det navnet? Jonas og Jens forbinder jeg med kjekkaser;) Dvs. jeg forbinder de med utenriksministeren og statsministeren og de er noe utrolig kjekke mannfolk begge to;) 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Hva synes dere om navnet Jonas? Hva forbinder dere med det navnet? jonas er forbundet med intellekt og en sammensatt, interessant personlighet. og et fintfølende, behagelig vesen. en favoritt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.