Gå til innhold

Hva er de styggeste navnene du vet om?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange navn er stygge inntil jeg plutselig treffer et hyggelig menneske ved akkurat dét navnet...

• Svar 132
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ylvali1365381015

14

• Angelica :o)

10

• morsan

7

• dolores83

7

Gjest kddkdkfkdkjfkjfdkjjkfdjkfdkjdkjffkjdjf hemmelig nok, vel?
Skrevet

Kanskje det er _web_ som tuller med oss?

For det _går_ IKKE.

;)

Kan du ikke bare gjøre sånn:

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Kan du ikke bare gjøre sånn:

Har ikke behov for å ha hemmelig nick.

Var bare så nysgjerrig på hvordan den greide å sende innlegg _uten_ signatur, den som gjorde det.

Skrevet

Mange navn er stygge inntil jeg plutselig treffer et hyggelig menneske ved akkurat dét navnet...

ok, Bodil, Kurt, Magda og Guttorm kommer ikke høyt på listen.

Skrevet

Svanhild og Snefrid.. :-)

Kurt, Harry, Geir..

Hehe, vi er nesten på bølgelengde her...

(dvs. inntil jeg treffer en hyggelig person med ett av disse navnene)

Skrevet

Hehe, vi er nesten på bølgelengde her...

(dvs. inntil jeg treffer en hyggelig person med ett av disse navnene)

Sant nok :-)

Skrevet

Alf, Kåre, Harry, Nils, Petra, Gunnlaug, Gunnbjørg, Tordis, og sikkert mange fler...

Skrevet

Tiril, Ragnhild, Magnhild, Esther, Astrid, Ingeborg, Solbjørg, Annveig, June,Reidun, Ingebjørg, Tora, Helle osv.

Hehe, her var det mange navn jeg liker kjempegodt.

Skrevet

Mange merkelige navn ja. Jeg har problemer med å forstå at Mira er et jentenavn for det har jeg bare hørt om på dyr...?

Så du har aldri hørt om Mira Craig?

ylvali1365381015
Skrevet

Guttorm er ikke fint, jeanett er ikke fint.

Snorre og Brage er ufordragelige snørrunger det ikke kan bli folk av..;-P Dessuten har jeg fordommer mot navnet Wenke.

sånn er det- jeg kjenner bare to snorre, begge hederlige, intellekyuelle og snille gutter med glimt i øyet.

navn er og blir en personlig greie...

laguna1365380434
Skrevet

sånn er det- jeg kjenner bare to snorre, begge hederlige, intellekyuelle og snille gutter med glimt i øyet.

navn er og blir en personlig greie...

Snorre er det nye ultimate whitetrash navnet, nettopp fordi mødre føler at de vaksinerer ungen mot å bli akkurat det, ved å kalle den Snorre eller Brage..;-P

Dessuten er det ofte kjipe, egenrettferdige, sladreunger, med bananformet hode og som lukter kaviar som er bærere av disse uhellige navnene..;-P Og mor har lange skjørter og skulle i det minste ØNSKE hun hadde tatt lærer/barnevernsskolen, selvom det er langt fra sikkert at hun har gjort det..

Fordomsfull jeg? Neida! ;-P

Skrevet

Jeg fordrar ikke navn med blonder på. Jålete navn altså, med mangder av c-er og h-er og sånn. Jeg liker enkle navn, men det finnes unntak. Olga, for eksempel.*S*

Skrevet

Hva synes dere om navnet Jonas?

Hva forbinder dere med det navnet?

ylvali1365381015
Skrevet

Snorre er det nye ultimate whitetrash navnet, nettopp fordi mødre føler at de vaksinerer ungen mot å bli akkurat det, ved å kalle den Snorre eller Brage..;-P

Dessuten er det ofte kjipe, egenrettferdige, sladreunger, med bananformet hode og som lukter kaviar som er bærere av disse uhellige navnene..;-P Og mor har lange skjørter og skulle i det minste ØNSKE hun hadde tatt lærer/barnevernsskolen, selvom det er langt fra sikkert at hun har gjort det..

Fordomsfull jeg? Neida! ;-P

hihi, du er kanskje inne på noe likevel? ;-)

mødrene er sosionomer og helsesøstre. (men om de har bananformet hode har jeg ikke studert inngående).

:-D

Skrevet

gammelmodige: kåre,snorre,per, brynjulf,edgar,torkil,pål,

arnold,herulf,sveinung,truls,

bentein

aaslaug,heidrun,dordi,dora,gyda

torgunn,olga,petrine,pauline,

leikny,dorrit,gauthild(!),ebba

gøril

sosialt belastede:

kevin,ronnie/-y,jonny,

tommy,monica?,linda?,janniche,

louis,bibbi,isabel,laila,rita,

madeleine,renathe

pretensiøse/oslo vest: oscar, philip,konrad,fabian,william,

wilhelm tomine,celine,philipa,henriette

wictoria

hermine

moderne: uno,teis,pelle,frei,peik,styrk

bo,une,millie,åste

det må da være alle, tror jeg!

*og navner skjemmer ingen, kjenner mange jeg er glad i med

noen av disse navnene!* :-)

Hva synes du om navnet Jonas?

Hva forbinder du med det navnet?

Skrevet

Så du har aldri hørt om Mira Craig?

eh, jo det stemmer, men har tenkt på det som et slengnavn..de bruker mye det "der over"

Snart heter ungene sikkert knoll og tott :)

ylvali1365381015
Skrevet

Jeg fordrar ikke navn med blonder på. Jålete navn altså, med mangder av c-er og h-er og sånn. Jeg liker enkle navn, men det finnes unntak. Olga, for eksempel.*S*

enig. men jeg vet at jeg glatt blir puttet inn i steinerskolebåsen på bakgrunn av

mine navnepreferanser. ;-)

Skrevet

Jonas og Jens forbinder jeg med kjekkaser;) Dvs. jeg forbinder de med utenriksministeren og statsministeren og de er noe utrolig kjekke mannfolk begge to;)

ylvali1365381015
Skrevet

jonas er forbundet med intellekt og en sammensatt, interessant personlighet. og et fintfølende, behagelig vesen. en favoritt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...