Gå til innhold

Hva er de styggeste navnene du vet om?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om navnet Jonas?

Hva forbinder dere med det navnet?

Jonas er en bok

• Svar 132
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ylvali1365381015

14

• Angelica :o)

10

• morsan

7

• dolores83

7

Skrevet

enig. men jeg vet at jeg glatt blir puttet inn i steinerskolebåsen på bakgrunn av

mine navnepreferanser. ;-)

Jaja. Det kunne vært verre...?;-)

ylvali1365381015
Skrevet

Jaja. Det kunne vært verre...?;-)

så utvilsomt! ;-D

Gjest filosofine
Skrevet

Tyra

Sorry det ble litt feil... Tyra er et navnet jeg ikke liker på en person, defor navnet...Ellers er navn veldig personlig, og man blir veldig farget av det

Skrevet

Jonas og Jens forbinder jeg med kjekkaser;) Dvs. jeg forbinder de med utenriksministeren og statsministeren og de er noe utrolig kjekke mannfolk begge to;)

Gahr Støre er det noe med, ja!Dyktig mann i hvertfall! Men Stoltenberg...uusj, nei spar meg..;)

Konklusjonen blir: Jonas=fint navn!:)

Skrevet

Gahr Støre er det noe med, ja!Dyktig mann i hvertfall! Men Stoltenberg...uusj, nei spar meg..;)

Konklusjonen blir: Jonas=fint navn!:)

Jens er min mann;) Både er mannen dyktig og råkjekk. Jonas liker jeg ikke så godt som politiker, han er for mye til høyre noen ganger, men kjekk er han i hvert fall;)

ylvali1365381015
Skrevet

Hva synes du om navnet Jonas?

Hva forbinder du med det navnet?

se lenger opp på lista- der svarte jeg en annen på navnet jonas- et navn med pondus, spør du meg! fint! :-)

Skrevet

Snorre er det nye ultimate whitetrash navnet, nettopp fordi mødre føler at de vaksinerer ungen mot å bli akkurat det, ved å kalle den Snorre eller Brage..;-P

Dessuten er det ofte kjipe, egenrettferdige, sladreunger, med bananformet hode og som lukter kaviar som er bærere av disse uhellige navnene..;-P Og mor har lange skjørter og skulle i det minste ØNSKE hun hadde tatt lærer/barnevernsskolen, selvom det er langt fra sikkert at hun har gjort det..

Fordomsfull jeg? Neida! ;-P

Jeg kjenner en meget oppegående karrierekvinne med laaaaaaang utdannelse og høy stilling som har en liten sønn som heter Brage. Jeg kan ikke tenke meg at hun går rundt og spekulerer i at hun skulle ha tatt lærerskole, og hun går i hvert fall ikke i lange skjørt hele tiden (uten at jeg forstår sammenhengen med lærerskolen der).

Brage og Snorre er gamle norrøne navn og har ingen sammenheng med bananer eller bananformete hoder;) Å komme på den tanken vitner om fri fantasi i høyeste grad;)

Personlig synes Harald hårfagre kunne vært fint å bruke i dag, ja eller Olav Trygvason.

Skrevet

Har ikke behov for å ha hemmelig nick.

Var bare så nysgjerrig på hvordan den greide å sende innlegg _uten_ signatur, den som gjorde det.

Tror det kanskje gjelder om de aldri har registrert seg her, fra den pcen de bruker? Skriver de et innlegg da, blir det uten nick. Tror jeg. :-)

Gjest MiaMariaa
Skrevet

Klissnavn som Kevin, Desiree, Renee, Jeanette, Celin(a)(e), Chantelle, Lisette, Yvette osv, Chris, Ronny osv.

Jeg fatter rett og slett ikke at noen kan kalle barna sine det.

Skrevet

Klissnavn som Kevin, Desiree, Renee, Jeanette, Celin(a)(e), Chantelle, Lisette, Yvette osv, Chris, Ronny osv.

Du mener vel ikke for alvor at Ronny er et klissenavn.

Skrevet

Hva synes dere om navnet Jonas?

Hva forbinder dere med det navnet?

Forbinder det med ulike ting, litt nynazisme(!), Jens Bjørneboes vidunderlige bok, vår kjekke og dyktige utenriksminister, litt svenskklingende..? Mye forskjellig her - spørs helt i hvilken setting jeg hører navnet.

Gjest MiaMariaa
Skrevet

Du mener vel ikke for alvor at Ronny er et klissenavn.

Jo, akkurat som Tommy, Ron m.m. Det er skikkelig unorske, stygge navn, som nesten oppfordrer ungen til å bli kriminell.

Skrevet

Jo, akkurat som Tommy, Ron m.m. Det er skikkelig unorske, stygge navn, som nesten oppfordrer ungen til å bli kriminell.

Ronny er kjempestygt. Men mer ett bøllenavn enn et klissenavn.

Skrevet

Det fatter ikke jeg heller og må si at jeg synes det vitner om elendig smak.

Men den trenden med slike navn, begynner vel å bli borte?

Gjest MiaMariaa
Skrevet

Det fatter ikke jeg heller og må si at jeg synes det vitner om elendig smak.

Men den trenden med slike navn, begynner vel å bli borte?

Jeg håper da inderlig at den trenden gir seg snart, selv om det selvsagt alltid vil være noen med dårlig smak.

Skrevet

ja, meg var det i hvert fall ikke;)

...må skaffe meg et liv... :P

Det er enkelt.

Bare slette i feltet signatur

Skrevet

Du prøvde også?

Tror web er ute med skøyerstreker i dag..

;D

Det er ikke web

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...