Gå til innhold

Hva er de styggeste navnene du vet om?

Anbefalte innlegg

• Svar 132
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ylvali1365381015

14

• Angelica :o)

10

• morsan

7

• dolores83

7

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Det er ikke web

Huff, ja. Nå har jeg lagt ut falske rykter på web: at han er en tøysekopp..

Han tar det sikkert med humør

;D

Ha en fin dag!

Skrevet

Huff, ja. Nå har jeg lagt ut falske rykter på web: at han er en tøysekopp..

Han tar det sikkert med humør

;D

Ha en fin dag!

takk, det samme

Skrevet

Klissnavn som Kevin, Desiree, Renee, Jeanette, Celin(a)(e), Chantelle, Lisette, Yvette osv, Chris, Ronny osv.

Jeg fatter rett og slett ikke at noen kan kalle barna sine det.

En bekjent har kalt sønnen Kevin, fordi faren er utenlandsk. Kevin fungerer på begge språk - det gjør ikke Morten eller Harald. så noen ganger er det ok og passende med slike navn også.

Gjest MiaMariaa
Skrevet

En bekjent har kalt sønnen Kevin, fordi faren er utenlandsk. Kevin fungerer på begge språk - det gjør ikke Morten eller Harald. så noen ganger er det ok og passende med slike navn også.

Hva da med Jon, Erik, Tom, Simon osv.? Kevin er STYGT uansett hvilken grunn man har.

Skrevet

Hva da med Jon, Erik, Tom, Simon osv.? Kevin er STYGT uansett hvilken grunn man har.

Jeg synes ikke Kevin er så stygt som du skal ha det til, men det er jo så.

Poenget er at på ulike språk må man justere seg og møtes på midte. De navnene du nevner fungerer nok på engelsk, men det er ikke det språket mine bekjente må forholde seg til. Kevin fungerer på begge språk.

Skrevet

Snorre er det nye ultimate whitetrash navnet, nettopp fordi mødre føler at de vaksinerer ungen mot å bli akkurat det, ved å kalle den Snorre eller Brage..;-P

Dessuten er det ofte kjipe, egenrettferdige, sladreunger, med bananformet hode og som lukter kaviar som er bærere av disse uhellige navnene..;-P Og mor har lange skjørter og skulle i det minste ØNSKE hun hadde tatt lærer/barnevernsskolen, selvom det er langt fra sikkert at hun har gjort det..

Fordomsfull jeg? Neida! ;-P

Du glemte at mor har lille sjal og fotformsko!

Dessuten er lille pappagutt Preben et langt verre navn! ;)

Skrevet

Klissnavn som Kevin, Desiree, Renee, Jeanette, Celin(a)(e), Chantelle, Lisette, Yvette osv, Chris, Ronny osv.

Jeg fatter rett og slett ikke at noen kan kalle barna sine det.

Uff ; mannen min heter det ene navnet du oppgav....

Navn jeg reagerte på i klassen til datteren min var ; Perverz,Anal,Anis og Kårstein!

Stakkars dem når de vokser til ;o)

3 av dem er er fra utenlandsk opprinnelse...dog....

Hilsen

Skrevet

gammelmodige: kåre,snorre,per, brynjulf,edgar,torkil,pål,

arnold,herulf,sveinung,truls,

bentein

aaslaug,heidrun,dordi,dora,gyda

torgunn,olga,petrine,pauline,

leikny,dorrit,gauthild(!),ebba

gøril

sosialt belastede:

kevin,ronnie/-y,jonny,

tommy,monica?,linda?,janniche,

louis,bibbi,isabel,laila,rita,

madeleine,renathe

pretensiøse/oslo vest: oscar, philip,konrad,fabian,william,

wilhelm tomine,celine,philipa,henriette

wictoria

hermine

moderne: uno,teis,pelle,frei,peik,styrk

bo,une,millie,åste

det må da være alle, tror jeg!

*og navner skjemmer ingen, kjenner mange jeg er glad i med

noen av disse navnene!* :-)

a ha! Her har du fått med det meste, ja! Tror jeg ville hatt relativt få endringer på dne lista der, gitt! :-)

Men det er vel egentlig ingen som _heter_ "bibbi", er det vel? Det er jo noen som får noen slags "kallenavn" slik som Lollo osv, men som egentlig heter noe annet.

Og "teis" har jeg aldri hørt om før.

Skrevet

Tiril, Ragnhild, Magnhild, Esther, Astrid, Ingeborg, Solbjørg, Annveig, June,Reidun, Ingebjørg, Tora, Helle osv.

Jeg likte et par-tre av de navnene der kjempegodt, så smaken er som baken! :-)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1158429486' post='3294301]

Magda er snaxy :P

Navnet Magda blir aldri mer det samme etter at jeg skjønte hva hun driver med i "Gøy på landet"!

Hvor ble det av den gamle dama med hårrullkrøller og forklekjole??? ;-)

Skrevet

På'an igjen...

Skjønner ikke at dere ikke kan ha dette for dere selv...??!!!

Ikke noe koselig for foreldre å høre at deres barn har de styggeste navnene... Selv om jeg vet smaken er forskjellig og alt det der, men det er enkelte navn som alltid går igjen!!!!

Har ikke barn selv jeg, så jeg er IKKE hårsår, så er det sagt!

Enig...

laguna1365380434
Skrevet

Du glemte at mor har lille sjal og fotformsko!

Dessuten er lille pappagutt Preben et langt verre navn! ;)

En kan selvfølgelig ikke hete Preben heller! ;-)

ylvali1365381015
Skrevet

a ha! Her har du fått med det meste, ja! Tror jeg ville hatt relativt få endringer på dne lista der, gitt! :-)

Men det er vel egentlig ingen som _heter_ "bibbi", er det vel? Det er jo noen som får noen slags "kallenavn" slik som Lollo osv, men som egentlig heter noe annet.

Og "teis" har jeg aldri hørt om før.

litt av ei liste, ja? :-)

en av naboene i den kommunale leiligheten i gata vår da vi bodde i oslo het bibbi. (uff for en setning). lita jente på seks.

og mor og stefar som så passe gærne ut...

stakkars. det var ganske selsomt å høre mora vrenge vinduet på vid vegg og rope: BIIIIIBBIIIII!!!!! nå måru komma hjema! det var en meget herjet kvinne. med en meget spesiell stemme.

uff igjen!

Skrevet

Navnet Magda blir aldri mer det samme etter at jeg skjønte hva hun driver med i "Gøy på landet"!

Hvor ble det av den gamle dama med hårrullkrøller og forklekjole??? ;-)

Hmm..dette har jeg ikke fått med meg.. Hva skjer der?

Skrevet

Karl Leonard og Bergljot Kristine. Dette har en tidligere venninne av meg tenkt å kalle sine fremtidige barn... syns det er trist jeg... og de skal bruke begge navnene også... Og hun er overbevist om at hun får både en jente og en gutt.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Melissa, Celine, Jeanette, Roy, Robin, Jonny, Ronnie og mange mange flere. Spesiellt slike jentenavn som kommer fra amerikanske såpeserier ol. GRØSS!!!

Skrevet

litt av ei liste, ja? :-)

en av naboene i den kommunale leiligheten i gata vår da vi bodde i oslo het bibbi. (uff for en setning). lita jente på seks.

og mor og stefar som så passe gærne ut...

stakkars. det var ganske selsomt å høre mora vrenge vinduet på vid vegg og rope: BIIIIIBBIIIII!!!!! nå måru komma hjema! det var en meget herjet kvinne. med en meget spesiell stemme.

uff igjen!

he he...

Men _het_ hun egentlig Bibbi, eller ble hun bare kalt det?

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1158610738' post='3297715]

Hmm..dette har jeg ikke fått med meg.. Hva skjer der?

Forbered deg på et sjokk av DIMENSJONER!!! *lol*

Jeg hadde alltid sett for meg Magda som DEN burugla - en gammel dame med forklekjole etc som "pappa bærer vannet inn og sager ved for Magda" fordi hun er så gammel og skrøpelig! ;-)

Men her på DOL ble jeg gjort oppmerksom på at hun nok er av et annet kaliber, for siste vers lyder omtrent slik (etter hukommelsen - litt svikt i den i setningen om mamma i byen):

I natt slo lynet ned i senga inne hos han pappa

det slo'kke ned hos oss, vi lå i kottet under trappa

mamma var i byen da så hun ble ikke ramma

men Magda gikk i flere dar med det ene benet lamma!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...