Gå til innhold

Hva er de styggeste navnene du vet om?

Anbefalte innlegg

ylvali1365381015
Skrevet

he he...

Men _het_ hun egentlig Bibbi, eller ble hun bare kalt det?

hun het : _Biiibbiii!_

*grøss* faktisk! ;-)

• Svar 132
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ylvali1365381015

14

• Angelica :o)

10

• morsan

7

• dolores83

7

ylvali1365381015
Skrevet

Du glemte at mor har lille sjal og fotformsko!

Dessuten er lille pappagutt Preben et langt verre navn! ;)

ingen er så pappagutt to the bone som vår alles lille preben, du!

nei og nei, nå blir jeg nesten rørt over alle prebens kjennetegn... hans høflige og velvillige adferd når voksne er innen rekkevidde, feks, og den velfriserte luggen.

ikke rart pappa har store vyer for sinn sønn!

;-/

Skrevet

Guttorm, Gorm, Trym, Ulvar, Odin, Leik, Gyda, Gitte, Dorthe,Ømgjær, Tord, Odd og navn som inneholder "dis"

Haldis, Frøydis etc...

Mange flere også, men det er disse jeg kommer på å farta.

Skrevet

Melissa, Celine, Jeanette, Roy, Robin, Jonny, Ronnie og mange mange flere. Spesiellt slike jentenavn som kommer fra amerikanske såpeserier ol. GRØSS!!!

Da kan jeg vel føye på Michelle, Isabella, Chrisander osv. så er vi enige ;-)

Skrevet

Det verste jeg vet er jålenavn med sære stavemåter som Chanett og Chatrine. Og hvordan uttaler man egentlig Chatrine forresten, skal man være logisk i fonetikken og uttale det som Charlotte, eller skal man uttale det som Katrine?

Chrisander er også ille. Og Robin. For ikke å snakke om Glenn og Kim.

Da guttungen ble født, pleide eksen å svare når noen spurte hva han skulle hete, at "vi har tenkt litt på Raymond". Til vår store skuffelse var det _ingen_ som gikk på fleipen.

Skrevet

Jeg syns jente-navnet Thale er helt J....

Liker heller ikke Berit eller Gudrun.

Men i gutte-navn er det enda fler: Harry, Konrad, Ruben,

Jeg syns Thale er et fint navn, jeg! :o)

Skrevet

Det verste jeg vet er jålenavn med sære stavemåter som Chanett og Chatrine. Og hvordan uttaler man egentlig Chatrine forresten, skal man være logisk i fonetikken og uttale det som Charlotte, eller skal man uttale det som Katrine?

Chrisander er også ille. Og Robin. For ikke å snakke om Glenn og Kim.

Da guttungen ble født, pleide eksen å svare når noen spurte hva han skulle hete, at "vi har tenkt litt på Raymond". Til vår store skuffelse var det _ingen_ som gikk på fleipen.

LOL!

Her er en historie om en som man _trodde_ gikk på fleipen:

Husbonden og en gjeng venner var på ferie sammen til sydens land, og så kom en annen nordmann og slo seg ned hos dem på et utested.

Den nyankomne spurte hva de het, og en i vennegjengen "presenterte" seg selv og de andre med navn som "Harry Roger", "Glenn Kåre" osv, og spurte den nyankomne hva han het.

"Raymond", svarte han, hvorpå han andre brøt ut i latter og sa : "Ja den var jammen god!! Men hva heter du _egentlig_?"

"Raymond"

*he he*

Skrevet

LOL!

Her er en historie om en som man _trodde_ gikk på fleipen:

Husbonden og en gjeng venner var på ferie sammen til sydens land, og så kom en annen nordmann og slo seg ned hos dem på et utested.

Den nyankomne spurte hva de het, og en i vennegjengen "presenterte" seg selv og de andre med navn som "Harry Roger", "Glenn Kåre" osv, og spurte den nyankomne hva han het.

"Raymond", svarte han, hvorpå han andre brøt ut i latter og sa : "Ja den var jammen god!! Men hva heter du _egentlig_?"

"Raymond"

*he he*

Denne historien fant forøvrig sted i hans pure ungdom - lenge før vi traff hverandre

ylvali1365381015
Skrevet

Mange stygge ja, og Magda tar kaka! ;o)

nei, det gjør gauthild!

og herolf er jammen ikke tapt bak en vogn han heller... ;-)

ylvali1365381015
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1158425811' post='3294155]

Dette må jeg og prøve!

huff nei, nå som jeg begynner å få community.følelse her! :-(

så skal alle plutselig bytte nick eller være anonyme når de virkelig mener ting...

da synes jeg hele sjarmen med stedet forsvinner... da kan man slippe å tenke på hvordan man formulerer seg overhode, uten nick er man jo untouchable uansett! og man kan framstå supersøt og smiskende, mens man i nickløshetens iver stikker folk i ryggen og saboterer og troller og herjer rundt...

;-(

er det slik vi vil ha det?

_nei_!

vi vil ha stor takhøyde og variasjon, nick med integritet og ansvarsfølelse som kan stå for sine uttalelser! og eventuelt beklage dersom de gikk over streken.

det er jo det som er hele vitsen?!

skyggeboksing er uinteressant for meg iallefall.

hva synes dere om at mange har til hensikt å skrive anonymt?

til kattepus: du sårer like ille om du er anonym, skjønner du. det er uttalelsen som er sårende i såfall- ikke nicket ditt nedrest på innlegget!

det er jo feigt å gkøre som du gjør...

:-)

Gjest abrahamsen
Skrevet

Da kan jeg vel føye på Michelle, Isabella, Chrisander osv. så er vi enige ;-)

Ja, jeg kom ikke på flere;o)

Skrevet

Forbered deg på et sjokk av DIMENSJONER!!! *lol*

Jeg hadde alltid sett for meg Magda som DEN burugla - en gammel dame med forklekjole etc som "pappa bærer vannet inn og sager ved for Magda" fordi hun er så gammel og skrøpelig! ;-)

Men her på DOL ble jeg gjort oppmerksom på at hun nok er av et annet kaliber, for siste vers lyder omtrent slik (etter hukommelsen - litt svikt i den i setningen om mamma i byen):

I natt slo lynet ned i senga inne hos han pappa

det slo'kke ned hos oss, vi lå i kottet under trappa

mamma var i byen da så hun ble ikke ramma

men Magda gikk i flere dar med det ene benet lamma!

OMG

*Sjokktilstand*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...