Patsi Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Jeg skulle gjerne hatt det gamle gode GTA24 på PC'en min. Der man ser byen ovenifra. Jeg har prøvd å laste ned en demoversjon fra download.com, men når jeg prøver spillet kommer jeg bare til menyen. Når jeg velger Play, forsvinner det bare igjen. Jeg kjører Windows XP, er spillet rett og slett for gammelt for PCen min? 0 Siter
sheba Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Ikke noe svar du søkte er jeg redd, men må spørre alikevel:) Hvem vil ha et sånt spill som dette, det er jo både dårlig samt intelektuellt undermål? ser lite poeng i og finne saker og ting i "hardworkshop" til og slå ihjel mennesker med? uansett om du ser det ovenfra eller fra bakkenivå Dustete spill spør du meg! 0 Siter
Patsi Skrevet 17. september 2006 Forfatter Skrevet 17. september 2006 Ikke noe svar du søkte er jeg redd, men må spørre alikevel:) Hvem vil ha et sånt spill som dette, det er jo både dårlig samt intelektuellt undermål? ser lite poeng i og finne saker og ting i "hardworkshop" til og slå ihjel mennesker med? uansett om du ser det ovenfra eller fra bakkenivå Dustete spill spør du meg! Jo, du skjønner - jeg gjør ikke oppdragene i spillet, dreper folk og sånn, jeg bare synes det er himla moro å rase rundt med de små bilene som krasjer overalt :-D Dette er jo den eldste utgaven av spillet - med dårlig grafikk og du ser alt ovenifra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.