Gå til innhold

Grand Theft Auto

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle gjerne hatt det gamle gode GTA24 på PC'en min. Der man ser byen ovenifra.

Jeg har prøvd å laste ned en demoversjon fra download.com, men når jeg prøver spillet kommer jeg bare til menyen. Når jeg velger Play, forsvinner det bare igjen.

Jeg kjører Windows XP, er spillet rett og slett for gammelt for PCen min?

Skrevet

Ikke noe svar du søkte er jeg redd, men må spørre alikevel:)

Hvem vil ha et sånt spill som dette, det er jo både dårlig samt intelektuellt undermål?

ser lite poeng i og finne saker og ting i "hardworkshop" til og slå ihjel mennesker med? uansett om du ser det ovenfra eller fra bakkenivå;)

Dustete spill spør du meg! :)

Skrevet

Ikke noe svar du søkte er jeg redd, men må spørre alikevel:)

Hvem vil ha et sånt spill som dette, det er jo både dårlig samt intelektuellt undermål?

ser lite poeng i og finne saker og ting i "hardworkshop" til og slå ihjel mennesker med? uansett om du ser det ovenfra eller fra bakkenivå;)

Dustete spill spør du meg! :)

Jo, du skjønner - jeg gjør ikke oppdragene i spillet, dreper folk og sånn, jeg bare synes det er himla moro å rase rundt med de små bilene som krasjer overalt :-D

Dette er jo den eldste utgaven av spillet - med dårlig grafikk og du ser alt ovenifra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...