Gjest Princess Peach Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Vi skal til Egypt i november, lurte på om man trenger å ta noen vaksiner før vi reiser dit? Ei vi skal reise sammen med har nemlig blitt gravid, så hun var litt bekymret for om hun ikke kunne reise. 0 Siter
Gjest filosofine Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Jeg var i egypt, og tenkte ikke på vaksiner i det hele tatt. Men selvfølgelig, så var jeg ikke gravid heller. Men.. Vil bare si, hold deg unna hotellene. De gir deg dårlig mat. Det var heller de lugubre gatekjøkkenen som serverte den beste maten. 0 Siter
Gjest filosofine Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Jeg var i egypt, og tenkte ikke på vaksiner i det hele tatt. Men selvfølgelig, så var jeg ikke gravid heller. Men.. Vil bare si, hold deg unna hotellene. De gir deg dårlig mat. Det var heller de lugubre gatekjøkkenen som serverte den beste maten. Hotellet vi bodde på gav meg diare, mens det "skittneste" gatekjøkkenet, som vi spiste av ofte ikke gav oss noenting 0 Siter
Gjest filosofine Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Hotellet vi bodde på gav meg diare, mens det "skittneste" gatekjøkkenet, som vi spiste av ofte ikke gav oss noenting Og ja... en jeg kjenner blir dårlig av maten i Norge. Så alt kommer an på hvor sterk magen er 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.