Gå til innhold

Hva er de peneste navna du vet om?

Anbefalte innlegg

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ylvali1365381015

10

• Mrs. Wallace

3

• Angelica :o)

3

• NeaNoor

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach
Skrevet

Synes mitt eget navn er ganske fint! :)

Hatet det da jeg var 6-7 år, og ville helst bytte navn til Stephanie eller Tiffany når jeg ble gammel nok. *LOL*

Skrevet

Synes mitt eget navn er ganske fint! :)

Hatet det da jeg var 6-7 år, og ville helst bytte navn til Stephanie eller Tiffany når jeg ble gammel nok. *LOL*

De fleste venner seg til navna de får. Jeg kjenner ei som heter Gudrun, da hun var barn hatet hun navnet sitt, men nå brydde hun seg ikke noe om det.

Skrevet

Jeg synes Natalie og Crisander er stygge.

Fine navn er noen av de gamle nynorske navnene, Sylfest, Blomma, Tiril, Peik, og noen av de norrøne navnene.

Av normale navn synes jeg Marius er pent, tenker alltid på Mariusgenseren når jeg hører det navnet. Marianne er også pent.

Victoria kunne jeg ha tenkt meg å kalt en datter, fordi navnet betyr seier. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

De fleste venner seg til navna de får. Jeg kjenner ei som heter Gudrun, da hun var barn hatet hun navnet sitt, men nå brydde hun seg ikke noe om det.

Nei, nå synes jeg navnet mitt er kjempefint. Kunne ikke hett noe annet. :)

Gjest Så ble jeg helt anonym!
Skrevet

Jeg har faktisk skiftet navn som voksen, bla pga stygt navn og stygg selkt.

Gjest Så ble jeg helt anonym!
Skrevet

Jeg har faktisk skiftet navn som voksen, bla pga stygt navn og stygg selkt.

ikke selkt, men slekt!

Gjest Frustrert frue
Skrevet

Nei, nå synes jeg navnet mitt er kjempefint. Kunne ikke hett noe annet. :)

Tiril og Noah... syns jeg!

Skrevet

Ulrik og Jostein.

Og så liker jeg faktisk mitt eget. Hatet det før ;)

Skrevet

Iben syns jeg er et veldig fint jentenavn, om enn litt "sært". Nadine syns jeg ser veldig pent ut når det er skrevet ned, men det _høres_ ikke like ment ut når jeg uttaler det:)

Guttenavn er mye vanskeligere.

Skrevet

Nei, jeg har ikke barn.

Vet om et søskenpar som har disse navnene...

Skrevet

Iben syns jeg er et veldig fint jentenavn, om enn litt "sært". Nadine syns jeg ser veldig pent ut når det er skrevet ned, men det _høres_ ikke like ment ut når jeg uttaler det:)

Guttenavn er mye vanskeligere.

Vet faktisk om en gutt som heter Iben..

Skrevet

Vet faktisk om en gutt som heter Iben..

jeg også, men jeg vil ha det som jentenavn:)

Skrevet

Chrisander høres ut som om man ikke klarte å bestemme seg og derfor tok en mellomting. Lillebroren kan jo hete Alextoffer;)

Skrevet

Chrisander høres ut som om man ikke klarte å bestemme seg og derfor tok en mellomting. Lillebroren kan jo hete Alextoffer;)

Alextoffer?

*LOL*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...