Gå til innhold

Hva er de peneste navna du vet om?

Anbefalte innlegg

Skrevet

OG DAVID! selvfølgelig-veldig vakkert navn! :-)

Ja,ikke sant? :))

• Svar 67
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ylvali1365381015

10

• Mrs. Wallace

3

• Angelica :o)

3

• NeaNoor

2

Mest aktive i denne tråden

ylvali1365381015
Skrevet

Ja,ikke sant? :))

en verdig kandidat dersom vi får nr tre. (krysser fingre og tær her ;-))

Skrevet

en verdig kandidat dersom vi får nr tre. (krysser fingre og tær her ;-))

Så gøy:) Lykke til:)

Skrevet

Navn har alltid assosiasjoner til dem som bærer dem. Jeg liker navn med klang og historie. Jeg synes navn skal velges ut fra røtter i dagens multikulturelle samfunn.

Synes for eksempel at han jeg dater om dagen har et aldeles nydelig navn som passer fantastisk til ham selvom det overhodet ikke ville passe til en skandinav;)

Skrevet

Anna, Ylva, Dina, Maria (Sofia?) Selma, Kaja, Tiril, Hedda

Gabriel, Jonas, Johannes, Peter,

Eirik, Isak, Gard (Bendik, Adrian?)

-fine navn! :-)

Ja, liker mange av navnene du nevner! Særlig Jonas, Johannes, Gard, Selma, Ylva og Tiril!! Knallfine. Tror vi har litt samme navnesmak:)

ylvali1365381015
Skrevet

Så gøy:) Lykke til:)

takk du! :-)

nå er mannen borte for to uker igjen, det blir ikke så mange anledninger som ønsket.

vi får se, det tar vel kanskje litt lengre tid enn hos andre.

men takk skal du ha- godt med lykkeønskninger på veien! :-)

ylvali1365381015
Skrevet

Ja, liker mange av navnene du nevner! Særlig Jonas, Johannes, Gard, Selma, Ylva og Tiril!! Knallfine. Tror vi har litt samme navnesmak:)

vi har jo vitterlig god smak, det er da noe! :-)

ja, nydelige navn du ramset opp der...saaalig, salig her jeg sitter og fantaserer om flere å

smykke dem med! ;-)

Skrevet

vi har jo vitterlig god smak, det er da noe! :-)

ja, nydelige navn du ramset opp der...saaalig, salig her jeg sitter og fantaserer om flere å

smykke dem med! ;-)

Vi får håpe dere får trillinger eller firlinger,hihi:D

Blir jo nesten verpesyk selv når jeg ser disse fine navnene vi har kommet på;) Men jeg må vel gå i sædbanken i så fall,for å finne en far, høhøh (overtrøtt, beklager)

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Blir jo nesten verpesyk selv når jeg ser disse fine navnene vi har kommet på;) Men jeg må vel gå i sædbanken i så fall,for å finne en far, høhøh (overtrøtt, beklager)

Kanskje noen av gutta her, gir bort en skvett?

ylvali1365381015
Skrevet

heheheh... ;-D

flere overtrøtte her! ikke beklag det da! det er jo bare hyggelig.

nå skulle jeg vel vært under dyna for en god stund siden, men det er så godt selskap i dere.

mannen er over there for tiden...

:-)

Skrevet

Kanskje noen av gutta her, gir bort en skvett?

Tja, er det ikke litt risky på en plass som dol? Finnes kanskje mange syke mennesker her...og det vil man jo ikke ha,hehe. Må være topp genetisk materiale;)

Skrevet

heheheh... ;-D

flere overtrøtte her! ikke beklag det da! det er jo bare hyggelig.

nå skulle jeg vel vært under dyna for en god stund siden, men det er så godt selskap i dere.

mannen er over there for tiden...

:-)

Godt vi er fler:) Kjekt å ha dol når en kjeder seg, men er fare for å bli litt vel hekta også...burde vært i seng for en stund siden, ja!

Skrevet

Jeg synes Natalie og Crisander er stygge.

Fine navn er noen av de gamle nynorske navnene, Sylfest, Blomma, Tiril, Peik, og noen av de norrøne navnene.

Av normale navn synes jeg Marius er pent, tenker alltid på Mariusgenseren når jeg hører det navnet. Marianne er også pent.

Victoria kunne jeg ha tenkt meg å kalt en datter, fordi navnet betyr seier. :)

vet om en bikkje som heter peik

Skrevet

Jeg liker: Louise, Elise, Silje, Une, Iris...Og engelske som er tøffe: Zoe & Hazel..( Men da måtte de helst bo et engelsktalende sted..Sånt er teit på norsk;-))

Guttenavn er vanskeligere, men jeg liker Jonah, Sindre og Mikael, Inge...Kjartan er også litt tøft.

Tihi, du liker mitt navn :)

Skrevet

Mange fine, men for å velge ut de fineste av hvert kjønn:

Ingvild og Håvard.

Åh, de glemte jeg på lista mi. Kjempefine navn.

Skrevet

Tale,Leonora,Nora,Thea Marie og Amalie.

Marcus,David,Lukas og Gøran.

Skrevet

Chrisander høres ut som om man ikke klarte å bestemme seg og derfor tok en mellomting. Lillebroren kan jo hete Alextoffer;)

*knegg*

Forlvrig enig med deg i at Chrisander er et snodig navn.

Skrevet

Oj, vi har forskjellig smak vi!

Jeg tror jeg vil si: Sigrid og Johannes.

Skrevet

Chrisander høres ut som om man ikke klarte å bestemme seg og derfor tok en mellomting. Lillebroren kan jo hete Alextoffer;)

Enig, Chrisander høres ut som en krysning av Christoffer og Alexander. Gyselig synes jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...