Gå til innhold

trommer og trommer

Gjest trommelommetrommetrom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trommer med fingrene på lårene, bordet, PC-en, boka, alt jeg er i nærheten av hele tiden. Skjønner ikke at ikke gubben blir gal ;-)

Noen som vet om dette er en mild compulsive disorder eller hvorfor noen gjør sånn? Jeg har to brødre og en far som er akkurat på samme måten, de rister på benet og trommer med fingrene. Virker som det er noe genetisk der gitt.

Mange prosent som er sånn tro?

Skrevet

Vet ikke om det er CD, men hadde jeg vært gubben din, så hadde jeg tørna!

Sønnen min på 16 kan også sitte å plukke, bråke, tromme med/på ulike ting.

Jeg sier ifra for det blir som en form for hjernevasking..... Lydene han lager overgår alle andre lyder, synes jeg.

Så godt at mannen din ikke bryr seg, så da er det vel ikke et problem, eller?

Klem

Skrevet

Smått rastløs?

Jepp. Kanskje en smule stressa for tiden.

Skrevet

Kanskje er det angstdempende?

Når du sier det så føles det på en måte beroligende. Kanskje noen kjenner en god psykolog som det er på tide å kontakte?

Skrevet

Når du sier det så føles det på en måte beroligende. Kanskje noen kjenner en god psykolog som det er på tide å kontakte?

Min teori er at angsten trenger utløp, at du må henge den på noe. F eks "stresskuler" som du kan rulle rundt i hånda demper angst og stress.

Skrevet

Min teori er at angsten trenger utløp, at du må henge den på noe. F eks "stresskuler" som du kan rulle rundt i hånda demper angst og stress.

Sånne stresskuler bråker jo mindre i hvertfall :-) Men gubben sier ikke noe, så jeg kan jo fortsette å tromme på PCen her hjemme kanskje.

Vet forresten ikke om det er direkte angst, mer "stress" og uro i forbindelse med jobben kanskje. Hvis det er noen forskjell på det da. Noe er det. Kjenner det i magen også. Men jeg har alltid trommet litt, også når jeg ikke har vært stressa.

Spiser på neglebåndene også. Verre og verre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...