Gå til innhold

Single venner av motsatt kjønn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville dere akseptert at kjæresten/samboeren deres etablerte et nytt vennskapsforhold til en av det motsatte kjønn som var singel?

Tenker da på at deres tilkomne ikke hadde hatt noe med vedkommende å gjøre fra før, bare truffet hverandre ved en tilfeldighet.

Skrevet

Ja, klart det :)

Jeg er glad i å tilbringe tid med _mennesker_, dermed av begge kjønn.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Hadde _du_ akseptert å bli _nektet_ å bli kjent med et menneske fordi det har "feil" kjønn?

laguna1365380434
Skrevet

Ja seriøst & selvfølgelig. Derimot hadde jeg ikke funnet meg i det om noen kjæreste prøvde å nekte meg å ha eller etablere venner av motsatt kjønn. Jeg liker ikke kontrollfreaks.

Gjest heffalumpen
Skrevet

Jeg forventer iallfall at kjæresten min aksepterer at det skjer med meg, for jeg møter innimellom mennesker jeg gjerne vil holde kontakt med. Som inkluderer single menn.

Men så inkluderer jeg også ham i disse bekjentskapene. Det går bra. Jeg var litt usikker på om det funka, men forteller alltid åpent om alle mine venner. No probl!

Skrevet

Generelt: Det BØR være helt greit!

Men: Jeg ville nok være ganske så oppmerksom på hva slags omstendigheter de treffer hverandre under. Selv om det er helt greit at han går ut og drikker øl med kompiser, ville det nok føles litt underlig om han går ut for å ta en øl med henne og kommer sent hjem.

Og vedkommendes/forholdets historie vil nok også spille stor rolle.

Skrevet

Ser ikke helt at det skulle vært et problem så lenge det er åpenhet rundt det.

Gjest filosofine
Skrevet

Hva gjør de mennesker som er bifile?

"Desverr kan jeg ikke få meg venner. Det kan hende jeg er tiltrekt av deg"

Skrevet

Hva gjør de mennesker som er bifile?

"Desverr kan jeg ikke få meg venner. Det kan hende jeg er tiltrekt av deg"

Hehe, et ufattelig godt poeng. :)

Skrevet

Hadde _du_ akseptert å bli _nektet_ å bli kjent med et menneske fordi det har "feil" kjønn?

Jeg hadde ikke hatt noe problem med at typen min hadde skaffet seg nye venner uansett kjønn. Men jeg er singel og truffet en mann som jeg godt kunne tenkt meg og blitt "venn" (bedre kjent) med og det kunne han også. Men samboeren hans har litt problemer med det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...