Gå til innhold

matte test..tør du?

Anbefalte innlegg

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

7

• Gyda

5

• fresja

4

• dolores83

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

No way. Jeg tror jeg har dysnumerologi. Eller hva det heter :o)

Det er liksom det vi lærte på barneskolen...ikke min strekeste side med tall nei :)

Skrevet

Det er liksom det vi lærte på barneskolen...ikke min strekeste side med tall nei :)

Dyskalkuli, heter det visst. Uff, tall er nådeløse greier! :-)

Skrevet

Nei, dette var ikke mye å skryte av....

lider av mattefobi... :-)

ylvali1365381015
Skrevet

huff. jeg tør ikke! :-/

kanskje i morgen...

Gjest jajajajajajajaja
Skrevet

Nei, dette var ikke mye å skryte av....

lider av mattefobi... :-)

Jeg fikk 50%, noen dårligere!??

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

17 av 20 rett, tok stort sett alt i hodet. Var så vidt fremme med blyanten på 2 oppgaver...

:)

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

17 av 20.

Slurv?

Tar du IQ- testen også?

Skrevet

Resultat

Du fikk 18 av totalt 20 poeng

Du har svart korrekt på 90% av spørsmålene.

Litt stolt:) Tok den bare raskt på nettet, jeg. Trodde jeg fikk alt galt. Men det satt visst mer igjen av skolematten enn jeg trodde.

Skrevet

18 av 20. Leste radius på nr to istedet for diameter. Slurv! *fy på lanken* Og median hadde jeg fortrengt ja... Litt seint på kvelden nå...

Skrevet

Jeg fikk 17 av 20 riktige. Tippa på meredian og kubikkinnhold, og der slo ikke flaksen inn. Og så var det ett til som jeg ikke husker hva var.

Skrevet

Alt rett kun med kjapp hoderegning og ikke noe skriving. Synes det er trist at slik grunnleggende matte er vanskelig for mange. ;-)

Skrevet

Jeg fikk 17 av 20 riktige. Tippa på meredian og kubikkinnhold, og der slo ikke flaksen inn. Og så var det ett til som jeg ikke husker hva var.

Hah. Var så blank på median at jeg til og med klarte å kalle det meredian i svaret mitt. Jaja. Absolutt forbedringspotensial (som jeg ikke gidder å jobbe så mye med, tror jeg). :o)

Skrevet

Alt rett kun med kjapp hoderegning og ikke noe skriving. Synes det er trist at slik grunnleggende matte er vanskelig for mange. ;-)

*applaus* :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...