keinstein Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Tar du IQ- testen også? Sensuell IQ? 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Sensuell IQ? Ja, vil du ta den testen sammen meg? *smask* 0 Siter
keinstein Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Ja, vil du ta den testen sammen meg? *smask* Jeg har blitt testet mange ganger, og bestått. Det har jeg skriftlig. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Jeg har blitt testet mange ganger, og bestått. Det har jeg skriftlig. Alt rett? 0 Siter
Søssa Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Resultat Du fikk 20 av totalt 20 poeng Du har svart korrekt på 100% av spørsmålene. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 16. september 2006 Skrevet 16. september 2006 Jeg har blitt testet mange ganger, og bestått. Det har jeg skriftlig. Tror deg egentlig ikke, da vi hadde likt resultat på _barneskoletesten_ 0 Siter
fresja Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Klarte bare 19 . Kan ikke huske å ha hørt om meridian før. Men på mitt hjemsted var ikke matematikk innført da jeg gikk på barneskolen... 0 Siter
fresja Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Hah. Var så blank på median at jeg til og med klarte å kalle det meredian i svaret mitt. Jaja. Absolutt forbedringspotensial (som jeg ikke gidder å jobbe så mye med, tror jeg). ) Å, var det median; har ikke hørt det heller! 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Å, var det median; har ikke hørt det heller! Er det ikke gjennomsnitt? 0 Siter
fresja Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Er det ikke gjennomsnitt? Nei, jeg regnet ut gjennomsnittet, men det var feil. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Nei, jeg regnet ut gjennomsnittet, men det var feil. Ok. Da vet jeg ikke. _meridian_ betyr lengdegrad, fant jeg ut. 0 Siter
dolores83 Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Å, var det median; har ikke hørt det heller! Medianen av en tallmengde finner man ved å sortere tallene etter størrelse og så finne det tallet som blir liggende i midten. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Medianen av en tallmengde finner man ved å sortere tallene etter størrelse og så finne det tallet som blir liggende i midten. Ok. Takk! Det _var_ et matematikkgeni der ute! 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Jeg har blitt testet mange ganger, og bestått. Det har jeg skriftlig. Hadde det travelt når jeg svarte før i dag.. _Nå_ så jeg hva du ga det svaret på (sensuell IQ). Og jeg tror deg på _den_, da.Det går antagelig ikke an å oppnå høyere score enn deg. Men kanskje du kan gi meg en test? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 http://dyskalkuli.net/ Drives av en tidligere DOLer. Hm, på listen over symptomer som følger med "diagnosen" kjenner jeg meg ikke spesielt igjen.. Musikk (har spilt instrumenter i 12 år), ansikter, navn, brettspill, tekniske uttrykk m.v har alltid vært sterke felt. Men det er vel som med andre symptomer - noen kan ha alle, andre har færre..? Jeg driver bl.a. med lønnsberegning på jobben, uten store problemer, så egentlig tror jeg den dårlige mattekarakteren på skolen skyldtes minimal interesse, elendig lærer (tyrann..) og generell mistrivsel. 0 Siter
fresja Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Medianen av en tallmengde finner man ved å sortere tallene etter størrelse og så finne det tallet som blir liggende i midten. Da lærte jeg noe nytt i natt også. Kom fara koselig bursdasfeiring med vin da jeg tok mattetesten i natt. Men jeg kan fortsatt ikke huske å medianen! Er dette noe man lærer på barnetrinnet i dag? 0 Siter
Gyda Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Ok. Da vet jeg ikke. _meridian_ betyr lengdegrad, fant jeg ut. Takk! Jeg visste det var noe. :-) 0 Siter
Gyda Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Medianen av en tallmengde finner man ved å sortere tallene etter størrelse og så finne det tallet som blir liggende i midten. Takk. Ordboka forklarer det slik: media'n m1 1 mat.: rett linje fra et hjørne i en trekant til midtpunktet på motstående side 2 i statistikk: verdi som har den midtre plassen i en rekke av økende el. minkende verdier 0 Siter
keinstein Skrevet 17. september 2006 Skrevet 17. september 2006 Hadde det travelt når jeg svarte før i dag.. _Nå_ så jeg hva du ga det svaret på (sensuell IQ). Og jeg tror deg på _den_, da.Det går antagelig ikke an å oppnå høyere score enn deg. Men kanskje du kan gi meg en test? Etter noen år med prøving og feiling, kan jeg til slutt legge sammen to og to og få ca 4, noen ganger 5. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.