Gå til innhold

Missed abortion - håper, men redd for å bli like skuffet igjen.

Anbefalte innlegg

Sist jeg var her inne kunne jeg komme med den gledelige nyheten at jeg var gravid - men etter 9 uker hadde jeg et missed abortion og måtte ha en utskrapning. Det var veldig tungt - det er nesten utrolig hvor glad man kan bli i dette bitte lille vesenet man har i magen. Jeg føler derimot nå at jeg har kommet meg litt ovenpå igjen - men kommer nok til å være veldig avventende neste gang, i redsel for at det samme skal skje igjen. Jeg ble derimot gravid på første forsøk, så jeg håper det ikke tar lang tid denne gangen heller. Hadde sex før, på og etter eggløsnings denne måneden - så hadde vært fantastisk om vi traff blink igjen.

Jeg følger med dere andre her - lider meg dere som mister eller venter og gleder meg med dere som bytter forum fra "vil bli gravid" til "gravid".

Krysser fingrene for alle dere der ute!

Fortsetter under...

Hei..

Jeg ble også garvid på første forsøk. og hadde missed abortion etter 5 uker...

Nå i dag (4uker etter jeg mistet) så testet jeg positivt på 2 CB tester..

Så jeg klarte det på første forsøk en gang til:)

Så for deg er det bare å prøve igjen så går det bra skal du se.

Lykke til:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...