Gå til innhold

H&M str

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og ser på en bukse inne på H&M, str er i tommer, altså 28, 29, 30 osv.

Noen som vet hvor mange tommer som tilsvarer str 38 i feks Vero Moda bukser?

Skrevet

Kjenner ikke Vero Moda, men generelt er det vel ca. 29 som tilsvarer str. 30 (tommer).

Skrevet

Kjenner ikke Vero Moda, men generelt er det vel ca. 29 som tilsvarer str. 30 (tommer).

Øh, mente du 38?

Eller er jeg bare sløv i kveld og ikke skjønner hva du mener... At 29 tilsvarer 30 tommer... :o)

Skrevet

Min erfaring er at str. 29 tilsvarer str. 36

OK. Jeg har 29 i ei bukse som passer, men 38 i noen.

Jeg prøver å kjøpe ei jeg, så sender jeg den heller tilbake om den ikke passer. Bare måtte ha den ;o)

Skrevet

OK. Jeg har 29 i ei bukse som passer, men 38 i noen.

Jeg prøver å kjøpe ei jeg, så sender jeg den heller tilbake om den ikke passer. Bare måtte ha den ;o)

Jeg vet aldri helt hvilken str. jeg skal ha. Bruker 28 og 29, 36 og noen ganger 38...

Gjest elinora L
Skrevet

str 34 tilsvarer litt under 26 tommer.

str 36 tilsvarer ca 27 tommer

På VeroModa

Skrevet

Øh, mente du 38?

Eller er jeg bare sløv i kveld og ikke skjønner hva du mener... At 29 tilsvarer 30 tommer... :o)

Hehe, svaret mitt var skikkelig sløvt. Tror jeg mente at str. 38 skulle tilsvare ca. 29 tommer.

Skrevet

Hehe, svaret mitt var skikkelig sløvt. Tror jeg mente at str. 38 skulle tilsvare ca. 29 tommer.

He he, noen ganger går det litt raskt. Var det jeg trodde du mente :o)

Skrevet

str 34 tilsvarer litt under 26 tommer.

str 36 tilsvarer ca 27 tommer

På VeroModa

Takker :o)

Skrevet

Jeg vet aldri helt hvilken str. jeg skal ha. Bruker 28 og 29, 36 og noen ganger 38...

Jeg var så sikker på at 36 var for lite, men nå tok jeg bare ei bukse i skapet, en gammel en i 36, og jammen meg så passet den.

Kanskje jeg endelig begynner og komme i normal vekt igjen, etter perioder med jojovekt pga medisiner. Jippi! :o)

Skrevet

Jeg var så sikker på at 36 var for lite, men nå tok jeg bare ei bukse i skapet, en gammel en i 36, og jammen meg så passet den.

Kanskje jeg endelig begynner og komme i normal vekt igjen, etter perioder med jojovekt pga medisiner. Jippi! :o)

Grattis :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...