Gå til innhold

Snilt og stilt på DOL

Anbefalte innlegg

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

hehe, bare snille kattepuser her?

Ser slik ut

:)

Savner litt mer liv og røre her..

;D *fres* *klore* *skyte rygg*

Skrevet

Ser slik ut

Det finnes en slemme-Gyda i meg. Pass deg, eller så kommer jeg og dasker til deg skikkelig med grautsleiva så du fyker.

Skrevet

Ser slik ut

Hva har du lyst å krangle om da?

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Det finnes en slemme-Gyda i meg. Pass deg, eller så kommer jeg og dasker til deg skikkelig med grautsleiva så du fyker.

He,he

;D

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Hva har du lyst å krangle om da?

_Jeg_ har ikke direkte lyst til å krangle.

Jeg er ikke mye til kranglefant..

Det er morro å følge med når andre gjør det..

;D

Skrevet

Unnskyld meg, men i dag opplevde jeg noe frastøtende.

Jeg er normalt ikke den som reagerer på ulikheter, fedme og folk som skiller seg ut, men i dag satte jeg maten i vrangstrupen bokstavelig talt.

På det lokale gatekjøkkenet satt jeg og mannen min og koste oss med en varmrett, ble litt lettvint gatekjøkkenmat nå i helga.

Inn tropper familien XXXL, vaggende i disse store joggebuksene og flaksende teltene av noen T-shirt fete folk alltid går i (klær det er plass til mye mat og mage i).

Det jeg antar er mor, far og to felles barn vagger inn og setter seg vis a vis oss to, bestiller mat og setter igang.

Det jeg egentlig reagerte mest på, var at disse menneskene ikke eide oppførsel. De spiser som noen dyr, ungene fiser og sprettraper rett foran nesa på oss. Som dessert inntas masse softiser på hver og en, jeg tror sannelig alle spiste to hver! Raping og fising på ungene på ny, og foreldrene storler så det disser i valkene hver gang.

DA gikk vi, vi hadde fått nok!

Kaffen og desserten etter maten ble stående igjen for vår del denne gang.

Og det blir lenge til vi avlegger neste spisebesøk, må fordøye denne opplevelsen en stund først.

Dette får meg til å lure på, eier ikke fete folk manerer? er de mere slurvete med oppførsel og oppdragelse?

Hvordan ville du ha reagert om det var du og ektefellen eller samboeren som opplevde linende, ville dere sagt ifra?

ylvali1365381015
Skrevet

jeg lader bare opp innimellom.

og det trenger saktens de andre kranglefantene også! :-)

Skrevet

He,he

;D

Nei, nå setter mannen min på en film her, så jeg har dessverre ikke tid til å jage deg.

Farvel! :-)

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

jeg lader bare opp innimellom.

og det trenger saktens de andre kranglefantene også! :-)

Hi,hi!

:D

Kom sterkt tilbake, da!

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Nei, nå setter mannen min på en film her, så jeg har dessverre ikke tid til å jage deg.

Kos dere!

Gjest den kvalme
Skrevet

Jeg er normalt ikke den som reagerer på ulikheter, fedme og folk som skiller seg ut, men i dag satte jeg maten i vrangstrupen bokstavelig talt.

På det lokale gatekjøkkenet satt jeg og mannen min og koste oss med en varmrett, ble litt lettvint gatekjøkkenmat nå i helga.

Inn tropper familien XXXL, vaggende i disse store joggebuksene og flaksende teltene av noen T-shirt fete folk alltid går i (klær det er plass til mye mat og mage i).

Det jeg antar er mor, far og to felles barn vagger inn og setter seg vis a vis oss to, bestiller mat og setter igang.

Det jeg egentlig reagerte mest på, var at disse menneskene ikke eide oppførsel. De spiser som noen dyr, ungene fiser og sprettraper rett foran nesa på oss. Som dessert inntas masse softiser på hver og en, jeg tror sannelig alle spiste to hver! Raping og fising på ungene på ny, og foreldrene storler så det disser i valkene hver gang.

Og det blir lenge til vi avlegger neste spisebesøk, må fordøye denne opplevelsen en stund først.

Dette får meg til å lure på, eier ikke fete folk manerer? er de mere slurvete med oppførsel og oppdragelse?

Hvordan ville du ha reagert om det var du og ektefellen eller samboeren som opplevde linende, ville dere sagt ifra?

Feilpostet, vennligst fjern dette svaret! Skulle vært eget innlegg!

Skrevet

Det har vært helt dødt en lang stund. Kjedelig.

Trodde det var på TV, men der var der jo ikke noe særlig.....

Håper det blir litt mer fart nå!

ylvali1365381015
Skrevet

hørtes rimelig kvalmt ut med den oppførselen på et spisested, selv om det var gatekjøkken aldri så mye.

og godt mulig de var fete.

men jeg synes du bærer preg av forutinntatte fordommer og avsky når jeg legger merke til den måten du beskriver dem på. vaggende, prustende osv. og klærne deres.

pass på så du ikke blir en slem

dommer, ikke alle er like diskrete og delikate i sin fysiske fremtoning som deg. du får dem til å høres ut som uhyrer eller utenomjordlige skapninger som ikke fortjener respekt- fordi de er tykke!

men, så klart:hvis det stemmer det med raping og promping er det jo ille- tynn eller tykk.

Skrevet

_Jeg_ har ikke direkte lyst til å krangle.

Jeg er ikke mye til kranglefant..

Det er morro å følge med når andre gjør det..

;D

Så du sitter foran data'n og venter på at andre dolere setter i gang en krangel;) Det er litt av en hobby ja;)

Skrevet

Nå så jeg innlegget her. Ser ut som du kom på dette for å krangle. Du kan umulig tro at fete mennesker fiser oftere på restauranter enn tynne.

ylvali1365381015
Skrevet

og hva slags film skal dere se da ;-)

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Så du sitter foran data'n og venter på at andre dolere setter i gang en krangel;) Det er litt av en hobby ja;)

He,he!

Det er ganske _underholdende_ til tider!

;)

Skrevet

He,he!

Det er ganske _underholdende_ til tider!

;)

Kommer veldig anpå hva krangles om, men det er bare å hoppe over det som er mindre interessant;) Synes det er rart å greie å ha oversikten over alt som skjer her, men det er kanskje fordi jeg har andre hobbyer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...