Gå til innhold

Snilt og stilt på DOL

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lader bare opp innimellom.

og det trenger saktens de andre kranglefantene også! :-)

Jeg legger ikke mye merke til nick på dol, men jeg har sansen for ditt nick etter å ha sett hvordan du diskuterer med noen her;)

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Kommer veldig anpå hva krangles om, men det er bare å hoppe over det som er mindre interessant;) Synes det er rart å greie å ha oversikten over alt som skjer her, men det er kanskje fordi jeg har andre hobbyer.

Jeg har ikke "oversikten over alt her"

(Skulle tro jeg var web, liksom:P)

Har bare lagt merke til at det er usannsynlig lenge mellom hver "saftig diskusjon" for tiden.

Ha en god natt!

:)

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Jeg legger ikke mye merke til nick på dol, men jeg har sansen for ditt nick etter å ha sett hvordan du diskuterer med noen her;)

Hvordan, da?

Fortell!

Skrevet

Hvordan, da?

Fortell!

Det er ikke noe å fortelle. Jeg har lagt merke til ylvali i noen tråder hvor hun ikke gir noe etter;)

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Det er ikke noe å fortelle. Jeg har lagt merke til ylvali i noen tråder hvor hun ikke gir noe etter;)

Ja hun er god!

ylvali1365381015
Skrevet

;-D

takk, det var jammen en fin tilbakemelding!

godt å få annet enn "rottekjeft",

som de visstnok kaller det her.

ditt nick er ikke ofte å se eller? er det jeg som har forsømt meg her?

sov søtt, det er jo nesten morgen allerede! uff! ;-)

Skrevet

;-D

takk, det var jammen en fin tilbakemelding!

godt å få annet enn "rottekjeft",

som de visstnok kaller det her.

ditt nick er ikke ofte å se eller? er det jeg som har forsømt meg her?

sov søtt, det er jo nesten morgen allerede! uff! ;-)

Jeg er ikke mye her nå. Er opptatt med andre ting. Jeg skal ikke sove med det første. Lager faktisk middag nå og skal se på tv etterpå. Her er det lenge til morgen;)

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Jeg er ikke mye her nå. Er opptatt med andre ting. Jeg skal ikke sove med det første. Lager faktisk middag nå og skal se på tv etterpå. Her er det lenge til morgen;)

Gikk det bra med datingen, forresten?

Treffes dere?

Kom på at du nevnte dette tidligere.

Ellers må du ha en trivelig kveld!

ylvali1365381015
Skrevet

hadde jeg bare vært i dine sko...

det er laaangt over leggetid, mannen er på reise (usa) og jeg skal opp med to barn i morgen.

heldigvis har de begynt å sove litt frampå i helgene, store som de blir ettehvert.

men det er vel på tide å logge av, uansett!

har en deilig roman å lese, fikk nå veeeldig lyst til å finne fram den og min myke pute.

ser vel niket ditt igjen snart!

sov søtt og ha en god natt, hvorenn du måtte befinne deg!

:-)

Skrevet

hadde jeg bare vært i dine sko...

det er laaangt over leggetid, mannen er på reise (usa) og jeg skal opp med to barn i morgen.

heldigvis har de begynt å sove litt frampå i helgene, store som de blir ettehvert.

men det er vel på tide å logge av, uansett!

har en deilig roman å lese, fikk nå veeeldig lyst til å finne fram den og min myke pute.

ser vel niket ditt igjen snart!

sov søtt og ha en god natt, hvorenn du måtte befinne deg!

Du får sove godt da;) Du ser nok av nicket mitt hvor jeg befinner meg.

Skrevet

Gikk det bra med datingen, forresten?

Treffes dere?

Kom på at du nevnte dette tidligere.

Ellers må du ha en trivelig kveld!

Det går bra med datingen, jeg regner med å se han i morgen;) Vi er voksne mennesker og opptatte med vårt, men han er hyggelig å være sammen med.

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Det går bra med datingen, jeg regner med å se han i morgen;) Vi er voksne mennesker og opptatte med vårt, men han er hyggelig å være sammen med.

Trivelig å høre at dere treffes.

ylvali1365381015
Skrevet

Du får sove godt da;) Du ser nok av nicket mitt hvor jeg befinner meg.

puss.puss!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...