Gå til innhold

plast eller naturell?

Anbefalte innlegg

Gjest Musetrynet:)
Skrevet

Hmm... Ja, jeg innrømmer det.. Noen ganger vil jeg heller ha meg med plasten enn den ekte varen.. Flere? Ekte vare er bra det og, men noen ganger vil jeg være alene med fantasiene mine:) Tror typen min driver å bytter batterier i dildoen min uten å si noe! Noen ganger er det skikkelig futt i den! Haha:) Snål type.. husker att det var gule billigbatterier i og nå er det noen Duracellsaker.... Jaja:)

laguna1365380434
Skrevet

No way, og ikke snakk om..Jeg vil MYE heller ha sex med noen andre av kjøtt og blod enn bare meg, uansett hvor fancy leketøy jeg måtte ha! ;-P

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

No way, og ikke snakk om..Jeg vil MYE heller ha sex med noen andre av kjøtt og blod enn bare meg, uansett hvor fancy leketøy jeg måtte ha! ;-P

Enig! Lekene er en dårlig erstatning for ekte vare.

laguna1365380434
Skrevet

Enig! Lekene er en dårlig erstatning for ekte vare.

Jupp! Onani kan være OK det, me like stas som å kose med noen andre? Neppe! ;-)

Skrevet

Jupp! Onani kan være OK det, me like stas som å kose med noen andre? Neppe! ;-)

Du fikk med deg at det ble nevnt å bruke plast INNIMELLOM for seg selv? Ikke kun det, stor forskjell!

laguna1365380434
Skrevet

Du fikk med deg at det ble nevnt å bruke plast INNIMELLOM for seg selv? Ikke kun det, stor forskjell!

Ja det fikk jeg med meg..;-) Men jeg vil aldri HELLER bruke plast, om jeg har tilgang på noen av kjøtt & blod.

Og det var vel svar på spørsmålet, var det ikke? ;-)

Skrevet

Ja det fikk jeg med meg..;-) Men jeg vil aldri HELLER bruke plast, om jeg har tilgang på noen av kjøtt & blod.

Og det var vel svar på spørsmålet, var det ikke? ;-)

Jepp ;) Syns bare det var litt merkelig å aldri ville kose seg alene.

Skrevet

Det er nok ikke for å glede deg at han har byttet batterier, men fordi han har lånt lekesaken din og tømt batteriene, og dermed måtte sette inn nye ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Joda, men ikke HELST..;-) Jeg kan godt drikke munkholm også, men tar når som helst heller en ordentelig øl..;-)

Skrevet

nei jeg ville myye heller ha hatt en ekte vare ja!

Gjest Ereksjonen
Skrevet

Jeg synes det er sinnsykt moro med plast sammen med damene... Dra fram dildoen og lek i vei. Selv or meg som er 100% hetero er det moro med dildo - og vibrasjonene gir meg sinnsykt deilige orasmer...

Want to know how?

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...