Gå til innhold

Fet familie ut på spiseraid!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ville i hvert ikke fall dømt alle fete mennesker fordi familien Ufin tok for seg på lørdagstur, noe du gjør.

Og ja: Hvis noen satt og feis ved siden av meg under middagen, ville jeg sannsynligvis sagt noe.

Nå skjønner jeg hva du mente med tipset om å dra en tråd om fete folk som spiser is! *knegg*

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

5

• sheba

3

• amerikafareren

2

• Hatsumomo

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Kom med noe du _virkelig_ har opplevd neste gang du skriver!

Forbanna løgner.

Skrevet

Nå skjønner jeg hva du mente med tipset om å dra en tråd om fete folk som spiser is! *knegg*

Jupp. Det er ingenting som funker bedre på dol. :)

Skrevet

*vifter avvergende med armene*

Just kidding! :)

Du fikk igang en tråd i hvert fall;)

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Kom med noe du _virkelig_ har opplevd neste gang du skriver!

Forbanna løgner.

Får vi høre sterkere ord, og saftigere uttrykk, etterhvert?

:P

Gjest a€hehehe£
Skrevet

Du fikk igang en tråd i hvert fall;)

Ja, huff! Så for meg mange store sinte damer med kjevle komme springende for å ta meg ;)

Best å kaste inn håndkle.

Skrevet

Jeg mente at det skulle stå "i hvert fall ikke".

Det er visst sent for meg. :)

skjønte det da, kunne bare ikke styre meg;) hehe

Skrevet

Å gid, var de fete altså?

Ja det er så mye mer motbydelig at FETE folk fiser og raper.

Tross alt, tynne folk fiser og raper så mye finere.

Skrevet

På et koselig spisested hvor jeg inntar en del måltider, har det ved et par anledninger vært et lanngbord fullt av overvektige personer av begge kjønn. Noen var virkelig tungavektere på vca 200 kg, det tynneste var vel ca 100. De så ut til å det riktig morosamt, men forrstyrret ikke oss andre. jeg vvet ikke om det var en klubb for tykke mennesker eller det var slankekursdeltakere på tur. Ikke la jeg merke til om de bare spiste salat, eller om de spiste en softis eller to (stedet har forøvrig en kjempegod softis).

Så ikke gre alle tykke med den samme kammen. De trenger mat som alle andre, og gjern ofte!

Skrevet

Personlig lurer jeg på hvem i alle dager er det som spiser dessert og drikker kaffe på et gatekjøkken?? Det er sært.

ylvali1365381015
Skrevet

På et koselig spisested hvor jeg inntar en del måltider, har det ved et par anledninger vært et lanngbord fullt av overvektige personer av begge kjønn. Noen var virkelig tungavektere på vca 200 kg, det tynneste var vel ca 100. De så ut til å det riktig morosamt, men forrstyrret ikke oss andre. jeg vvet ikke om det var en klubb for tykke mennesker eller det var slankekursdeltakere på tur. Ikke la jeg merke til om de bare spiste salat, eller om de spiste en softis eller to (stedet har forøvrig en kjempegod softis).

Så ikke gre alle tykke med den samme kammen. De trenger mat som alle andre, og gjern ofte!

ja, ofte er jo best for å opprettholde forbrenningen. med mindre man er anorektisk og spiser sjelden,lite og vondt. og med dåååårlig samvittighet.

og, selvfølgelig, vemmes over dem som ser ut til uanfektet å _nyte_ et måltid. (skamme seg!)

;-)

ylvali1365381015
Skrevet

Personlig lurer jeg på hvem i alle dager er det som spiser dessert og drikker kaffe på et gatekjøkken?? Det er sært.

heh-turde ikke spørre jeg...

er det campingfolka, kanskje?

de er jo fordomsfulle, eller er det jeg som er det nå? ;-)

ser faren jeg utsetter meg for her... ;-/

Skrevet

Jeg ville i hvert ikke fall dømt alle fete mennesker fordi familien Ufin tok for seg på lørdagstur, noe du gjør.

Og ja: Hvis noen satt og feis ved siden av meg under middagen, ville jeg sannsynligvis sagt noe.

Aldri om jeg hadde turt å si fra! "Døh, kan du være så snill å slutte å fjerte!" lissom...

For mange år siden tok jeg nattoget og bestilte ikke sovevogn. Rett overfor meg i midtgangen satt det ei stor (meeeeget stor!) dame. Hun satt/lå på sida med rompa rett mot meg og feis hele natta. Jeg kan ikke høre slikt, men etter stanken å dømme var det promping! Sidemannen min var en eldre kar som sov innmari tungt. Hodet hans datt stadig ned mot skuldra mi og han sleva!!

Det blei ei dårlig natt, for å si det sånn...

Gjest blåbæren
Skrevet

Når vi likevel er igang med å snakke om slurvete fete som ikke oppdrar barna sine, har du hørt at rødhåra personer aldri barberer leggene sine ? For ikke å snakke om de med briller, de er uærlig og ikkr til å stole på. De oppdrar barna sine til å bli like!!!!.......................

Skrevet

DETTE ER DET VERSTE INNLEGG OM RASISTME JEG NOEN GANG HAR LEST, JA JEG KALLER DET RASISTME. Du har helt rett i at denne oppførselen var helt forkastelig og jeg ble selv sjokkert over denne oppførselen, men å stigmatisere en hel gruppe for 4 menneskers manglende oppførsel.

Skrevet

*vifter avvergende med armene*

Just kidding! :)

Hvordan gidder du?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...