Gå til innhold

Fet familie ut på spiseraid!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å gid, var de fete altså?

Ja det er så mye mer motbydelig at FETE folk fiser og raper.

Tross alt, tynne folk fiser og raper så mye finere.

Når tynne folk fiser, lukter det bare blomster.

• Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

5

• sheba

3

• amerikafareren

2

• Hatsumomo

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Når tynne folk fiser, lukter det bare blomster.

Hehe ja..

Skrevet

Alvorlig talt, nå synes jeg du er skikkelig på kanten her. Du diskriminerer, bås-setter og generaliserer. DET synes jeg er mangel på manerer!

Gjest cerruti 1881
Skrevet

Ja, nå synes jeg du faktisk blottlegger mye av din egen personlighet her.

Hadde den oppførselen du beskriver virket annerledes på deg om de beskrevne hadde vært tynne??

Nei, her var du kun ute etter å "ta" overvektige mennesker.

Skrevet

Har du ikke fått med deg at forumtrolling ikke er in lenger?

"........................................."

Skrevet

Aldri om jeg hadde turt å si fra! "Døh, kan du være så snill å slutte å fjerte!" lissom...

For mange år siden tok jeg nattoget og bestilte ikke sovevogn. Rett overfor meg i midtgangen satt det ei stor (meeeeget stor!) dame. Hun satt/lå på sida med rompa rett mot meg og feis hele natta. Jeg kan ikke høre slikt, men etter stanken å dømme var det promping! Sidemannen min var en eldre kar som sov innmari tungt. Hodet hans datt stadig ned mot skuldra mi og han sleva!!

Det blei ei dårlig natt, for å si det sånn...

Jeg hadde nok ikke sagt fra på den måten at jeg hadde gått bort og bedt de skjerpe seg. Det hadde ikke blitt en snill gest. Jeg hadde nok heller brummet høylydt, fortalt klart og tydlig de jeg spiste med hva jeg mente om den saken - sånn at de hørte det, og flyttet meg eller gått.

Men fyren over er et troll, og denne historien er en løgn. :)

Hver gang du skriver at du ikke hører begynner jeg å le fordi jeg tenker på den dassdørepisoden med deg og mannen din. Den var hysterisk morsom. :)

Skrevet

Jeg hadde nok ikke sagt fra på den måten at jeg hadde gått bort og bedt de skjerpe seg. Det hadde ikke blitt en snill gest. Jeg hadde nok heller brummet høylydt, fortalt klart og tydlig de jeg spiste med hva jeg mente om den saken - sånn at de hørte det, og flyttet meg eller gått.

Men fyren over er et troll, og denne historien er en løgn. :)

Hver gang du skriver at du ikke hører begynner jeg å le fordi jeg tenker på den dassdørepisoden med deg og mannen din. Den var hysterisk morsom. :)

Godt det var en trollehistorie iallefall ;-)

Det, som du skjønner, ganske morsomt å være døv. Tenk alt man går glipp av som hørende da! ;-)

Skrevet

Jeg er feit, men jeg oppfører meg ikke slik!!!

Jeg har gode bordmanerer, og det har resten av familien min også.

Jeg har opplevd tynne folk både rape og fise ved matbordet.

Jeg synes du heller skal fokusere på de dårlige manerene enn på vekta til folk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...