Gå til innhold

Ditt absolutt styggeste skjellsord

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler vel egentlig ikke at noen ord i seg selv er så jævla stygge, men at svært mange ord kan bli fryktelig stygge i en gitt setting.

Men jeg hadde ikke likt å bli kalt for en slamp av et kvinnfolk som virkelig mente det.

Skrevet

Di fettlørve! Tror aldri jeg har uttalt det. Men nå måtte jeg gjøre det litt stille for meg selv, og det hørtes ikke bra ut.

Skrevet

Jeg bruker det aldri - og grøsser når andre gjør det: "fitte"

Skrevet

Jeg bruker det aldri - og grøsser når andre gjør det: "fitte"

uff, ja. Det er grusomt!

Hørte engang varianten "Di Vrengfetta" uff - grusomt.

laguna1365380434
Skrevet

Blodhora! :-o Det stygeste jeg har hørt (og det er vel kanskje det objektivt mest offensive ordet som finnes også?) er niggerfitte..Ajaj! :-o :-o :-o

Det må hvertfall være noe som kombinerer etnisitet (stygt) & kroppsligheter.

;-)

Skrevet

Blodhora! :-o Det stygeste jeg har hørt (og det er vel kanskje det objektivt mest offensive ordet som finnes også?) er niggerfitte..Ajaj! :-o :-o :-o

;-)

Når kjæresten min prater om folk han ikke liker,kaller han dem gjerne blodhore. Syns det høres så utrolig stygt ut jeg.

laguna1365380434
Skrevet

Når kjæresten min prater om folk han ikke liker,kaller han dem gjerne blodhore. Syns det høres så utrolig stygt ut jeg.

det ER utrolig stygt! Jeg lette etter de aller styggeste jeg har hørt også her da..;-P

Skrevet

;-)

"Niggerfitte"? Sånn bortsett fra at "nigger" er rimelig nedsettende, så er det jo ikke noe negativt med afrofitte :-)

"........................................"

laguna1365380434
Skrevet

"Niggerfitte"? Sånn bortsett fra at "nigger" er rimelig nedsettende, så er det jo ikke noe negativt med afrofitte :-)

"........................................"

Nei, men jeg tror fortsatt det er et at de mest anstøtelige ord en kan lage med norsk språk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...