Gå til innhold

Tynne folk på trening

Gjest iknhj,knjkgftvsx ukli

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fete folk stirrer stygt på tynne folk på trening, akkurat som de tenker: _Du_ har ikke noe her å gjøre, du som er tynn.

Hva _er_ det med fete folk?

Må man være tykk, for å ha _alibi_ for å trene?

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ylvali1365381015

13

• ShitDiddelyDo

3

• Osiris

1

• Hatsumomo

1

Mest aktive i denne tråden

ylvali1365381015
Skrevet

tja, kjenner meg litt igjen.

tror ikke jeg betegnes som fet av noen, men det har slått meg, ja-

de tynne er å finne på kostholdskurs og på trening.

trening er jo bra pr se, men ærlig talt! de har ingenting å gjøre på grete roede!

var innom et kurs for to år siden, da jeg hadde fått nr to, og ble _kvalm_ av å sitte og høre på hvordan de to anorektiske casene satt og

beklaget seg over hvordan vekta stod bum stille... enda de spiste jo bare en bolle pr dag!

trener selv med en meget fit og veltrent venninde. å holde kondisen oppe er en ting.

men jeg synes virkelig mange er fanatiske hva kropp og kosthold angår.

:-)

Skrevet

Fete folk er noen skumle vesen som er alt annet enn normale.

Pass deg for dem. En dag sitter de seg på deg og da er du dau.

Gjest trultemor26
Skrevet

trening er jo bra pr se, men ærlig talt! de har ingenting å gjøre på grete roede!

var innom et kurs for to år siden, da jeg hadde fått nr to, og ble _kvalm_ av å sitte og høre på hvordan de to anorektiske casene satt og

beklaget seg over hvordan vekta stod bum stille... enda de spiste jo bare en bolle pr dag!

trener selv med en meget fit og veltrent venninde. å holde kondisen oppe er en ting.

Grete Roede er da virkelig ikke bare for overvektige folk? Alle og enhver kunne da trengt kurs for å bedre kostholdet sitt, selv om de er slanke!

Skrevet

Det høres ut som om du mener at trening bare er en slankemetode.

Mange må trene mye av helsemessige grunner. Broren min brakk ryggen for 20 år siden. Han er nødt til å trene intensivt 4-5 ggr i uken for å holde smertene i sjakk.

Som en bivirkning av treningen er han slank og muskuløs. Du ville vel tenkt at han ikke hadde noe på treningsstudioet å gjøre. Men hadde han latt være å gå der, så ville han ikke vært i stand til å beholde jobben sin, men blitt uføretrygdet i stedet.

Skrevet

Hvis de kun spiste en bolle pr. dag så trengte de virkelig å gå på Grete Roede-kurs for å lære litt om kosthold :-)

Skrevet

Mistenker at trådstarter er den samme som ble plaget av fete folk på gatekjøkken...

Gå en tur i finværet?

Skrevet

Mange må trene mye av helsemessige grunner. Broren min brakk ryggen for 20 år siden. Han er nødt til å trene intensivt 4-5 ggr i uken for å holde smertene i sjakk.

Som en bivirkning av treningen er han slank og muskuløs. Du ville vel tenkt at han ikke hadde noe på treningsstudioet å gjøre. Men hadde han latt være å gå der, så ville han ikke vært i stand til å beholde jobben sin, men blitt uføretrygdet i stedet.

Noen som har _ forstått_!

*Applaus*

_Mange_ trener av helsemessige årsaker..

Skrevet

kanskje ikke tenker sånn, kanskje de tenker: om jeg bare tar litt ekstra hardt i hver gang nå så kan kanskje jeg og se sånn ut etterhvert.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Tsss... Hvordan vet du at de tenker sånn? Er du feit selv?

Skrevet

Tsss... Hvordan vet du at de tenker sånn? Er du feit selv?

_Den_ var skrevet for å provosere.

Gjest abrahamsen
Skrevet

_Den_ var skrevet for å provosere.

_den_ hva? Innlegget ditt?

ylvali1365381015
Skrevet

Grete Roede er da virkelig ikke bare for overvektige folk? Alle og enhver kunne da trengt kurs for å bedre kostholdet sitt, selv om de er slanke!

på roede lever man på ca 1000 ckal, dvs et absolutt minimum for aktive, voksne mennesker.

avhengig av jobb og fritidssysler ellers selvfølgelig.

men altså, nesten på konsentrasjonsleirnivå hva kilojuul angår.

(grunnen til at jødene dødde skyldtes nok også hardt arbeid og dårlige levekår ellers, men dog...

grete roede er ute etter å tjene pebger, dere. surprise!

derfor beholder man mange kursdeltakere som åpenbart burde fått oppfølging på en helt annen måte.

unge og barn, tynne og gamle trenger en annen diett enn dennne slankedietten

ja, med mindre de er syke trenger de ikke noen diett i det hele tatt!!!

bare variert, næringsrik mat!!!

så det så!

;-)

ylvali1365381015
Skrevet

neida, trening er et absolutt gode! men ang grete roede og mennesker som tydeligvis er opphengte av kaloritelling, er det ikke nødvendigvis hverken sunt eller prisverdig.

jeg anser selve treningen, dersom den er tilpasset kroppen, som det beste middel for det meste! :-)

ylvali1365381015
Skrevet

Hvis de kun spiste en bolle pr. dag så trengte de virkelig å gå på Grete Roede-kurs for å lære litt om kosthold :-)

ja, hva næringsinnholdet angår!

det er for enkelte bare fokus på

hva man ikke skal spise, og sørgelig lite fokus på hva man faktisk _bør_ spise. fett er så mangt, fra fiskefett og andre nødvendige fettsyrer til det man absolutt kan spare seg for, uansett kroppsfasong. (dyrefett, feks). :-)

ylvali1365381015
Skrevet

Fete folk er noen skumle vesen som er alt annet enn normale.

Pass deg for dem. En dag sitter de seg på deg og da er du dau.

vart du skræmt no? :-D

Gjest Princess Peach
Skrevet

på roede lever man på ca 1000 ckal, dvs et absolutt minimum for aktive, voksne mennesker.

avhengig av jobb og fritidssysler ellers selvfølgelig.

men altså, nesten på konsentrasjonsleirnivå hva kilojuul angår.

(grunnen til at jødene dødde skyldtes nok også hardt arbeid og dårlige levekår ellers, men dog...

grete roede er ute etter å tjene pebger, dere. surprise!

derfor beholder man mange kursdeltakere som åpenbart burde fått oppfølging på en helt annen måte.

unge og barn, tynne og gamle trenger en annen diett enn dennne slankedietten

ja, med mindre de er syke trenger de ikke noen diett i det hele tatt!!!

bare variert, næringsrik mat!!!

så det så!

;-)

For noe tull! Det er mange år siden man lå på 1000-1200 kcal på GR-kurs. Nå regner man ut hvor mange kalorier man skal ha ut fra kroppsvekten, for å sørge for at kroppen ikke går i sparebluss.

En "vanlig" person kan ligge på rundt 1600 kcal, det er ikke noen konsentrasjonsleirkost, akkurat.

ylvali1365381015
Skrevet

For noe tull! Det er mange år siden man lå på 1000-1200 kcal på GR-kurs. Nå regner man ut hvor mange kalorier man skal ha ut fra kroppsvekten, for å sørge for at kroppen ikke går i sparebluss.

En "vanlig" person kan ligge på rundt 1600 kcal, det er ikke noen konsentrasjonsleirkost, akkurat.

makan til streng dame da!??

okei.

lenge siden jeg var på roede-kurs da... eller nei, ikke _så_ lenge?

drives det litt forskjellig?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...