Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 13 uker på vei med førstemann og gleder meg veldig til å kjenne liv. Er så uvirkelig når jeg ikke kjenner noen ting. Begynner å lure på om det faktisk er noe der inne i det hele tatt...

Når kan jeg forvente å kjenne liv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjente små bobler/kiling etter 16 fullgåtte uker.

Små, små spark kjente jeg vel ca 2-3 uker senere.

Skrevet

Jeg kjente det ca uke 19-20 med førstemann. MAnnen min kjente det utenpå magen i uke 21.

Skrevet

Det vanlige for førstegangsfødende er mellom 18 og 23 uker, ca.

Jeg kjente liv fra jeg var 15 uker.

Skrevet

Jeg kjente det omtrent da jeg skulle på UL, altså litt før halvveis.

Det tok svært kort tid fra jeg kjente den første "dirringen" og til jeg kjente noe som utvilsomt var spark.

Da jeg var så langt på vei som du er nå, var det omtrent ingenting som tydet på at jeg var gravid, bortsett fra manglende mens og en ørliten bøy på magen som jeg selv kunne se hvis jeg sto naken i profil foran speilet. Men jeg fikk en helt fin baby ved termin.

Skrevet

I uke 14 kjente jeg bittesmå "bobler", kjente det så vidt det var. I uke 17 kjente jeg det første sparket ordentlig.

Skrevet

Med førstemann kjente jeg ikke noe liv før ETTER den ordinære UL'en i uke 18-19. Med de to andre var det vel rundt uke 15, tenker jeg.

Skrevet

Ved 14 uker, og da skikkelige spark helt fra starten. Kunne kjennes utenpå fra 15 uker, mannen min kjente det godt da.

Skrevet

Jeg hadde morkaken på fremsiden av magen, og kjente derfor ikke liv før i uke 19.

Det var lenge å vente, ja!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...